Magyar Opera

Frissítve: Nyereményjáték! A legjobb Én Operám cikk - 2. kör

Frissítés: Hogy kicsit meghozzuk a kedveteket a szavazáshoz, felajánlunk két nyereményt is a szavazóknak, mégpedig egy villogó Opera labdát illetve egy operás tollat! Ezeket a nyereményeket sorsolással osztjuk ki, úgyhogy minden szavazónak ugyanannyi esélye van. Ráadásul ugyanezt a Facebookon is megismételjük, ugyanezekkel a nyereményekkel, így ha ott is szavazol, akkor kétszeres esélyed van. Mindenki szavazhat itt is és a Facebookon is, ez nem kizáró ok. Szavazni az új határidő szerint január 2-ig lehet, a nyerteseket jövőre hirdetjük ki. Sok sikert! (Karbonade)

Szinte napra pontosan 13 hónapja, hogy legutóbb meghirdettük első, és eleddig utolsó nyereményjátékunkat, ami az Én Operám cikkek legjobb íróit hivatott kiválasztani. Azóta sok minden történt, például lement további egy tucat hasonló tartalmú bemutató.

A bőség "éveit" felváltotta a hét szűk esztendő - meglehetősen hosszú ideig jegeltettük a sorozatot. Ez sajnos nem csak azt jelentette, hogy nem jelentek meg új cikkek, de a régiek sem nyerhették el méltó jutalmukat. Mielőtt tovább folytatnánk a sorozatot, kötelességünknek érezzük, hogy pótoljuk ez irányú lemaradásunkat.

Most tehát ismét meghirdetjük a szavazást, ami azt hivatott eldönteni, hogy az Én Operám cikkek közül melyikek szerzői kaphatnak operás nyereményeket. Okulva a korábbi tapasztalatokból, és Karbonade korabeli hozzászólásával összhangban némileg módosítunk a szavazás feltételein, az alábbiak szerint:

A szavazás menete: (a megjelenés ideje szerint)

  • a mostani szavazásban az Én Operám sorozat 11-20. számú írásai vesznek részt, az alább olvasható lista szerint
  • a szavazatokat ennek a bejegyzésnek a topikjába, hozzászólás formájában várjuk
  • mindenki 3 (három) írásműre adhatja le a voksát
  • értelemszerűen mindenki csak egyszer szavazhat
  • egy ember egy írásra csak egy szavazatot adhat le
  • egy embertől az elsőnek leadott szavazatokat vesszük figyelembe - ettől csak kivételes indokkal térhetsz el, tehát gondol meg, kiket választasz
  • a hozzászólásba írd be, hogy szavazatom: majd a három jelölted sorszámát

A szavazás 2010. december 19-én, vasárnap este 20 órakor 2011. január 2-án ér véget. A nyertes a három legtöbb szavazatot kapott versenyző lesz. Jutalmaik a már ismert operás ajándékok közül kerülnek ki.

A nyeremények:

  • I. díj: Operás póló, labda, illetve toll
  • II. díj: Operás frizbi illetve toll
  • III. díj: Operás toll

Mivel a cikkek meglehetősen régen jelentek meg, javaslom mindenkinek, hogy szavazás előtt újra olvassa át őket. Szerintem jó olvasmánynak bizonyulnak ezeken a téli estéken.

A játékban szereplő írások:

Természetesen a későbbi nyeremények érdekében bárki továbbra is jelentkezhet új írásokkal. Kellemes olvasgatást, és szép operás nyereményeket mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr292513579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fatal 2010.12.13. 18:53:48

Nagyon jó ötlet. :) Ilyen Operás tollat meg labdát venni nem lehet valahol?:D

Dzsini 2010.12.14. 00:09:56

úúú pólóm nincs :) A frizbi király, a labda jó móka, a toll pedig több fontos alkalommal segített már :) jó játékot!

Chuck Boung Ace Eck 2010.12.14. 03:19:12

Nos, mivel a következő blokkban én is nevezők közt leszek, ezért vettem a fáradtságot és végigolvastam a cikkeket (megtettem már korábban is, ám sajnos az ezt megelőző blokkot olvastam át:)). Tehát az én sorrendem:
1. AtHoS (remek cikk, még tanultam is belőle)
2. Königsberger (mert egy kicsit közel érzem magamhoz)
3. Karmadealer (mert jó olvasmányos)

Dzsini 2010.12.14. 13:30:42

No átolvastam én is újra a cikkeket, (tetszett valamelyik alján a "menübeállítás: hamarosan..." :) )
akkor a formalitást betartva
szavazatom:
1. 16. AtHoS (ahogy az előttem szóló is említette, egészen remek cikk)
3. 14. Karmadealer (egész szokatlan módon használja néhol az Operát, érdekes volt olvasni)
2. 13. Königsberger (régi motoros, hozzám hasonlóan)

Dzsini 2010.12.14. 13:32:02

@Dzsini: ááá, elfelejetettem átjavítani, bocsánat:
tehát 14. Karmadealer a MÁSODIK (2)
és 13. Königsberger a HARMADIK (3)
mégegyszer elnézést, az a fránya kivágás-beillesztés...

Mihics Zoltán (Med1on) 2010.12.19. 20:44:50

szavazatom:
1. 16. (AtHos)
2. 19. (Fefy)
3. 20. (ToMzorz)

Edorn · http://darkrpg.hu 2010.12.20. 08:25:04

1. 16. (AtHos)
2. 14. (Karmadealer)
3. 19. (Fefy)

cor3 2010.12.20. 09:55:45

19. Fefy
11. Gipsz Jakab
18. ap

Mesant 2010.12.20. 13:19:56

Szavazatom:

1. 15. Herr Frick
2. 16. Athos
3. 19. Fefy

Flia 2010.12.25. 00:27:28

1. 19. Fefy
2. 15. Herr Frick
3. 16. Athos

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2010.12.26. 23:17:48

Lájkoljatok mert villogós labda nélkül mire megyek 2011-ben? :-)

Roomyn 2011.01.02. 22:15:30

szavazatom:

1. 19. Fefy
2. 15. Herr Frick
3. 12. V743

Emma95 2011.01.02. 22:30:39

szavazatom:
1. 19. Fefy
2. 20. ToMzorz
3. 18. ap

zsozsó87 2011.01.02. 22:48:39

1. 11. (Gipsz Jakab)
2. 19. (Fefy)
3. 17. (Árvai Dániel)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2011.01.03. 09:22:43

A szavazás végetért, köszönjük a szavazatokat!

Fefy · http://blog.fefy.info/ 2011.01.03. 22:05:17

@Karbonade: láttam face-en az eredményhirdetést és köszönöm, hogy az én írásom is kikerülhetett :) Viszont még el nem felejtem :) Amióta írtam ugyebár kijött pár verzió és esetleg igényt tartotok-e egy frissítésre, ugyanis rengeteg szokásom megváltozott + a kiegészítők miatt a böngészőt is átszabtam egy kicsit, úgyhogy szó szerint egy v2-es verzió lenne :)

A szavazóknak pedig ezúton szeretném megköszönni, hogy ha nem is sokkal, de sikerült megszerezni a villogós labdát (feltéve, ha a nyeremények nem változtak) :D

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2011.01.03. 23:06:50

@Fefy: Persze, jöhet frissítés, küldd a címünkre, és megoldjuk (ha nagyon más, akkor lehet belőle új cikk is).

Holnap kiírom az eredményeket, ugyanis már kisorsoltam a két szavazót is, csak nincs nálam :)

Fefy · http://blog.fefy.info/ 2011.01.03. 23:22:46

@Karbonade: szerintem eléggé más lesz, szóval simán lehet majd egy különálló leírásként kezelni.

Az eredmények pedig ráérnek, én nem sietek :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2011.02.24. 09:23:31

@Emma95: Szia! Te sem jelentkeztél eddig a nyereményért, kérlek írd meg a címedet az email címünkre! (az Indán keresztül már üzentem korábban, de nem jött válasz). Ide írj: magyaropera@gmail.com
süti beállítások módosítása