Magyar Opera

Az én Operám

Minden egyes ember egyedi ízléssel rendelkezik, és a szokásai is csak rá jellemzőek. Ahogy mondani szokás, mindenki egy egyéniség. Szerencsére a számítástechnika már régen eljutott abba a korba, hogy a szoftvereinket is testre szabhatjuk a saját ízlésünknek megfelelően.

Túlzás nélkül kijelenthető, hogy az Opera böngésző közülük is kiemelkedik a személyre szabhatóság képességében (is). Nem csak a témát cserélhetjük le, a felhasználói felületet is szinte teljes mértékben átszabhatjuk, új elemeket adhatunk hozzá, vagy éppen vehetünk el belőle. Ezen felül a rengeteg beépített funkciót is többféleképpen használhatjuk, kialakítva összességében a saját böngészési stílusunkat.

Ennek a sokrétűségnek bizonyítására hirdettük meg az Én Operám cikksorozatot, ahol a bárki bemutathatja a többieknek a saját böngészőjét, és vallhat a hozzá fűződő viszonyáról is. Ehhez nem kell mást tennie, mint kérdésenként, vagy fogalmazásban kifejtve válaszolnia a feltett kérdésekre. Aki kedvet kapott az íráshoz, az korábbi cikkünkben megtalálja az útmutatást és a segédkérdéseket is.

Az egyes felhasználók által írt cikkeket folyamatosan jelentetjük meg, ennek a bejegyzésnek az alján pedig egy helyről érhetjük el az összes eddig publikáltat. Az egyes írásokban természetesen szerepelnek képernyőmentések is, a cikkek végén pedig letöltési linkek, amik használatával pillanatok alatt mi is az íróéhoz idomíthatjuk saját Operánkat.

Az én Operám - eddig megjelent olvasói bejegyzések:

  1. massatz
  2. moltam
  3. Imrityinkó
  4. Green Lizzard
  5. Lali
  6. FunTom
  7. Dzsini
  8. madfist
  9. PSti
  10. Kasza Zsolt (Joe)

---

  1. Gipsz Jakab
  2. V743
  3. Königsberger
  4. Karmadealer
  5. Herr_Frick
  6. AtHos
  7. Árvai Dániel
  8. ap
  9. Fefy
  10. ToMzorz

---

  1. Nekomajin

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr401361834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ttarvai (törölt) 2009.09.05. 19:12:56

Köszönöm, de

nem működik a link és
a massatzot pedig két s-el írom :)

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2009.09.05. 19:24:15

@massatz: Kösz a kiigazítást! A link azért nem ment, mert nem jelent még meg a cikk. Mondjuk nem tudom, miért, 6-kor automatikusan meg kellett volna jelennie. Igaz, álam ott volt, de én vagyok az admin, szóval ez érthető.

Egy szónak is száz a vége: tényleg megjelent a cikked. Ha valmi észrevételed van vele kapcsolatban, azt jelezd. Kérném továbbá, hogy a standard_toolbar.ini fájlodat is küldd el nekünk, feltennénk telepíthető linkként a cikk végére.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.09.05. 19:28:30

Szuper, kezdődnek a bemutatók :) Én közben megpróbáltam hozzá ajándékot is kérni az Operától, így lehetséges, hogy a cikkíróknak tudunk majd valami operás apróságot küldeni cserébe. De egyelőre semmit sem tudok garantálni.

özv. Horvai Jolánné 2009.09.05. 22:59:25

no, ez az első jó ;-) akkor én is átírom, aztán küldöm a cikkszerűbb verziót ;-)

ttarvai (törölt) 2009.09.06. 11:25:02

@Karbonade: Hűű, ez nagyon menő lenne. :)

kis-budai 2018.11.03. 19:04:36

Sziasztok nem tudtam hova irni ezért gondoltam ide irom.

Réggebben volt egy blogom a myopera.blog néven megszűnteték.

Az a kérdésem valaha lesz ilyen blog oldal operánál
süti beállítások módosítása