Magyar Opera

Bőr vagy téma? Most újra szavazhatsz!

...csak ezúttal a My Operán. A múlt héten még én kérdeztem a My Opera fordítása kapcsán, hogy cseréljük-e le a jelenlegi „bőr” fordítást „témára”, és erre ma pontosan ugyanezt a kérdést tették fel a My Operán is.

Mi már döntöttünk (vagy legalábbis én és még néhányan), hogy a magyar fordítás ezentúl „téma” lesz. A My Opera fordításában ez már így fog szerepelni, és a következő nagyobb Opera kiadásban is (ami valószínűleg az Opera 10 lesz). Most szavazhatsz arról is, hogy az angol verzióban cseréljék-e le az eddig használt skin szót themes-re?

Szavazni nem itt tudsz, hanem a My Operán, a hozzászólások között, angolul.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr40939512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littlemat 2009.02.13. 06:49:39

Egy hozzászóló ott: styles.
Máshol sem ritka, nekem tetszik. Könnyebben is fordítható, és szerintem Opera imidzséhez is jobban illeszkedne a stílus elnevezés.

fraki 2009.02.13. 07:23:29

Mondtam, hogy náluk is bénán hangzik a skin.

awking 2009.02.15. 15:01:24

tényleg kémkedett Teccner Jani az IRC-n! :D

Ómájgád 2009.02.15. 15:48:45

téma, bőr: mindkettő unalmas :(.
süti beállítások módosítása