Magyar Opera

Opera vízió az egységes internetről

Tegnapelőtt az Opera publikált egy új videoklippet a saját, Operát népszerűsítő Discover Opera oldalán. A videó célja bemutatni egy netet használó átlagember egy napját, és azt, hogy az Opera milyen lehetőségeket ad ehhez hétköznapi életünk során. Tulajdonképpen felfoghatjuk ezt közvetett válaszként a Jon S. von Tetzchnerrel készült interjúnk azon kérdésére, hogy milyennek képzelik el az internetet 5 év múlva.

A klipp angol nyelvű, és meglehetősen színpadias, mindenesetre felvet néhány érdekes koncepciót, illetve egységes keretbe foglalja a már meglévőket. A klipp megtekinthető alant, illetve nagyobb méretben az Opera oldalán.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr39942563

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2009.02.14. 13:58:18

A videó kapcsán eszembe jutott, mit felejtettem el megkérdezni Tetzchnertől. Hogy leszűkítve az ASZTALI Operára, milyen új marketingstratégiát vetnek be. Mert ebből a videóból (ahogy a többi hasonló 10-ből) ugyanaz jött le, hogy mekkora királyság az Opera Mini meg az Opera Mobile, még véletlenül sem az asztalit népszerűsítenék, aminek szüksége lenne rá. A mobilos megoldásokat már majdnem mindenki ismeri. Előretelepítve kapján Minivel a legtöbb mobilt a szolgáltatóknál, de ennek ellenére azt nyomják mindenhol.

Sarakabar 2009.02.14. 16:11:34

Nekem pedig az, hogy csak nőket látok, pasi sehol;)

macskafaraok 2009.02.14. 16:49:47

hat gondolom a mini-ben van a penz...

Operafun80 2009.02.14. 18:03:16

Aranyos kis marketing vdeó ez, és még a csaj is helyes. Vajon megkapta már a mobilszolgáltatójától a számlát?
Én úgy vagyok vele, hogy apró dolgokra használom az opera minit. Fele annyit nem foglalkozom velel, mint a klippben a leányzó. Szerintem az átlagembernek nem jó ez a marketing. Egyszerű dolgoka kellett volna helyezni a hangsúlyt, mint pl. mozi megnézése, mailek lekérése, vagy menetrend nézése, hogy ne késsem le a buszt, vonatot, s akkor jön az opera mini,mint a megváltó! :D

Most nem azért,de kinek van otthon "beszélő hűtője"? Ki akar widzseten keresztül a barátaival találkozni? Ááá!!
:P

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2009.02.14. 19:10:24

@macskafaraok: Hát épp ez az. Ha egy cég egy bizonyos termékének már sikerült elég népszerűséget szerezni, akkor ezt meglovagolva elkezdik népszerűsíteni a többi terméket is. Lásd Google. Ők is így csinálták. Mindenki szerette a keresőjüket, sokan még ma is úgy tudják, hogy csak egy kereső, de ezt meglovagolva építették ki a birodalmukat. Az Opera is ebből tudna előnyt szerezni a desktop böngészőnek.

Aske 2009.02.15. 21:55:52

Hát szépek a lányok, de a a telefon maradjon meg a telefonálásra.

Dácccs 2009.02.26. 23:29:02

hát arra ott vannak a Campu Crew-esek :D
süti beállítások módosítása