Magyar Opera

45 developer, első frissítés (45.0.2531.0)

Főbb újdonságok

  • A felajánlott üzenetküldők közé bekerült a Telegram.
  • Windows 7 alatt mókoltak valamit az ablakkerettel és a gombokkal. Még mindig nincs rendes Aero.
  • Windows alatt mostantól minden H.264 videó hardveresen gyorsított lesz. (Eddig csak a streamelt videók voltak, és néhány kiemelt weboldal tartalmai.)

Várható fejlesztések

  • Újra előkerült a hónapokkal ezelőtt említett weather widget. (Egyelőre nem találom, hogy hol kell bekapcsolni.)
  • A könyvjelzőkkel és a tartalomblokkolóval kapcsolatban kisebb fejlesztések várhatók.

Teljes változáslista

Letöltés: Windows, Mac, Linux

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr3312335367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sBc 2017.03.14. 06:02:20

@gggg12: Magad lejáratásán kívül ezzel semmit nem érsz el.

expa 2017.03.14. 13:31:13

Hol van itt a moderátor?

AtheIstván 2017.03.14. 17:10:28

Valaki megtalálta már a weather widgetet? :) Így még kíváncsibb lettem, hogy milyen

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2017.03.14. 17:35:55

@Joohnny86:
Hibás volt a changelog. Azóta javították. Kiderült, hogy az eddigi implementációt kukázták, ezért tűnt el a flags-ből is. Viszont lesz másik megoldás, ami egyelőre még nem elérhető.

awking 2017.03.15. 14:09:06

@Nekomajin: kommentek törlésehez adsz jogot? Most már nekem is kezd kicsit sok lenni a kolléga trollkodása.

éééélllkkk 2017.03.15. 18:59:33

Szorgoskodjatok csak... lassan elkészül a szoftver, lesz min dolgoznotok! :D
Mi legyen a neve? Fosarc v1.0? Jó lesz-e édeskicsi gazdám?

awking 2017.03.15. 19:04:26

@éééélllkkk: Figyi, miért csinálod ezt? Lehet, hogy nem tetszik az új Opera, de akkor miért használod? Vagy a magyar nyelvű cikkek nem tetszenek itt a blogon?
Jó ez így neked?

éééélllkkk 2017.03.15. 19:07:14

Legalább 10 éve Operát használok, de inkább több.
A fosarc eljárásai nem tetszenek. Egyszerűen tahó.

awking 2017.03.15. 19:14:35

@éééélllkkk: ma én töröltem a kommentjeidet, szóval ezúttal engem utálj.
Amit ma művelsz azzal csak lejáratod magad mások előtt.
Sajnálom, hogy problémátok van egymással, de legyetek szívesek máshol folytatni, mert ez technikai blog, és baromi unalmas állandóan ezt olvasni.

éééélllkkk 2017.03.15. 19:31:45

@awking: Drága bogaram! Ezek a hsz-ek arra lettek, hogy törlődjenek, nincs jelentőségük ilyen tekintetben.
Ha technikai, ha nem, ez a csávó megakadályoz minden vitát, eszmecserét, csak simán erőből, bannal és kitiltással, ha neki nem tetszik valami. Ennyi.

awking 2017.03.15. 19:40:41

@éééélllkkk: Jelenleg mégis Ő az aki veszi a fáradságot, hogy lefordítsa az angol nyelvű szövegeket. Nekem sajna nem menne, legalábbis nem ilyen minőségben.
Te meg ma csináltál 8(?) email címek, aztán indapass-t és miután töröltelek újrakezdted. Ennél nincs jobb dolgod?

De ha írsz saját vélemény cikket az Operáról -normális stílusban, nem ilyen dedóban-, akkor kirakom az oldalra. Ez így okés?

éééélllkkk 2017.03.15. 19:46:53

@awking: Senki nem vonta kétségbe a munkáját, én a tahóságról beszéltem. Egészen egyszerűen bunkó.

éééélllkkk 2017.03.15. 19:47:41

@awking: Fogsz te még sokkal többet is törölni... sokkal-sokkal többet!

awking 2017.03.15. 19:54:51

@éééélllkkk: Akkor most versenyzel vele, hogy ki a tahóbb? Mert ha igen, akkor nyerésre állsz, gratulálok. :/

Nem akarlak törölni, se a hozzászólásaidat, de akkor írj olyan stílusban, hogy ne keljen. Sőt, ha úgy látom, hogy tahó, akkor mostantól neki is mondom itt mindenki előtt nyilvánosan.

Sok szerkesztő volt már itt a blogon, ha Nekomajin is kiszáll, akkor nem lesz többé magyar nyelvű cikk, mert már nem lesz aki átvegye a helyét. Akkor boldog lennél és örülnél, hogy nyertél?

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2017.03.15. 19:55:34

Na akkor mostantól az előmoderáció be van kapcsolva. Csak azok a kommentek kerülnek ki, amiket valamelyik admin engedélyez. Én igyekszek minden nap legalább egyszer benézni, de általában többször is szoktam. Természetesen minden admin hozzáfér a kommentekhez. Így nem csak engedélyezni tudják, hanem azt is látják, hogy én nem élek vissza ezzel a lehetőséggel.

tdaniel 2017.03.19. 17:34:43

üdv.
van egy elég kellemetlen tapasztalatom!
kb 4 hónapja egyáltalán nem működik a helyesírás ellenőrzés.
töröltem a szótárat, majd újra letöltöttem és ugyanúgy semmi.
ki van pipálva minden, de még sem húz alá semmilyen hibát sem :(
valaki tudna valamit ajánlani? segítség?
előre is kösz a segítséget!

AtheIstván 2017.03.21. 15:51:57

@tdaniel: Nekem is ez volt a gondom, én még a windowst is újra raktam, de semmi. A segítség menüpontban azt az ötletet kaptam, hogy töltsek le két nyelvet, és pl. itt ebben a fórumban a szöveg dobozban ahol most ezt a választ írom ott jobb klikk és kiválasztom a magyart!

tdaniel 2017.04.14. 23:14:48

@Joohnny86: Köszönöm!!! :) Bejött a két szótáras mizéria! :D
Kellemes húsvéti ünnepeket neked is és minden Opera használónak! :)
süti beállítások módosítása