Magyar Opera

18 Developer, negyedik frissítés (18.0.1274.0)

A stabil és a Next csatorna után a Developer is frissül a hét végére. A hangsúly továbbra is a hibák javításán van, de végre kaptunk néhány apróságot is.

  • A fülek mozgatása ablakok között mostantól alapértelmezetten engedélyezve van.
  • A témakezelő kapott egy kis bővítést.
  • Saját kereső készítésénél az Opera javasol egy kulcsszót.
  • chrome://favicon/ API támogatás.

A további javításokat a teljes változáslistában olvashatjátok.

Letöltés: Windows, Mac

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr825536960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.27. 22:31:18

Blazej Kazmierczak megint aktívan kommentelt:

A szinkronizálás nem valószínű, hogy elkészül, mire a 18-as verzió a Next csatornára kerül, mert még mindig problémák vannak a szerverekkel. Viszont amint elkészül, rögtön működni fog már a 18-assal is, mert a böngészőben már benne van minden szükséges dolog.

A 19-es vagy 20-as verzióban lesz valami fülkezeléses újdonság. Nem árulta el, hogy micsoda, csak azt, hogy a prototípus nagyon ígéretesnek tűnik. Ugyanígy várható az oldalra rendezhető fülek funkció.
Egyébként hetekkel ezelőtt már volt utalás arra, hogy nem lesznek több sorba rendezhető fülek, mert valami más megoldást terveznek.

A Dragonfly-on folyamatosan dolgoznak, de nagyon sok munka van vele.

Dolgoznak azon is, hogy a linkeket ki lehessen jelölni a mozgatás helyett/mellett, de ehhez a Blinket kell megpiszkálni.

Újabb utalást kaptunk arra vonatkozóan, hogy készül az a misztikus könyvjelzőkezelő. A könyvjelzősáv viszont egyelőre feature-complete-nek tekinthető. Később kap még fejlesztéseket.

Mihics Zoltán (Med1on) 2013.09.27. 23:11:12

@Nekomajin: Kösz az infókat. Továbbra is minden készül, de még várni kell...

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.27. 23:46:55

@Med1on:
Én annak örülök, hogy most ezzel a 2-3 kommenttel megerősített olyan fejlesztéseket, amikről volt már korábban említés, de aztán hetekig csend volt velük kapcsolatban. Dragonfly, könyvjelzőkezelő, oldalra pakolható fülek, nagyon sok fül kezelésére szolgáló funkció... Ezek mind olyanok, hogy említették már őket valamikor, de azóta hírüket se hallottuk.

locs 2013.09.28. 05:45:54

Sziasztok!
Ezen verzió eddig nálam szépen "muzsikál".
Azt kérdezném, hogy tervezi-e az Opera, hogy a falsh player bővitményt integrálja a böngészőbe, mint pl. a google update-t?(chrome-ben, IE10-IE11 ben benne vannak, és így autómatikusan frissülnek is.)

MosoMasa 2013.09.28. 08:39:42

"A fülek mozgatása ablakok között mostantól alapértelmezetten engedélyezve van."
Ez mit jelent? O.o

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.28. 08:53:42

@locs:
Valaki már kérdezte a Desktop Team blogon, de válasz még nem érkezett rá. Szerintem ők is mennek a Chromiummal, de majd meglátjuk. Amint lesz információ, tudni fogtok róla.

@MosoMasa:
Pár hete jött ki az a feature, hogy ha több Opera ablakod van nyitva, akkor húzgálhatod a füleket egyik ablakból a másikba, és még egy egész jó effekt is van hozzá. Ezt eddig a flagsben kellett engedélyezni, mostanól viszont már alapértelmezetten működik. TÖbb monitoros gépeken volt vele probléma, de úgy látszik, hogy megoldották.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.28. 12:54:37

@MosoMasa:
Van, akinek fontos, másnak meg nem. Az animáció az csak egy dolog, de van olyan, aki több ablakkal dolgozik egyszerre, és neki fontos lehet, hogy át tudja vinni egyikből a másikba a füleket.

locs 2013.09.28. 15:38:37

@Nekomajin:
Kösz az infót, illetőleg a választ.

MosoMasa 2013.09.28. 17:48:15

@Nekomajin: Tudom ... csak az a hülye, aki a könyvjelzőket hiányolja.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.28. 18:18:05

@MosoMasa:
Tényleg muszáj tovább aláznod magad, ugye?

MosoMasa 2013.09.28. 18:43:23

@Nekomajin: Uggyanmá, ne legyél már nevetséges!

Worlon83 2013.09.28. 21:48:07

@MosoMasa: Téged innen már réges-rég ki kellett volna tiltani az antiszociális és bunkó megnyilvánulásaidért. Mindenkit csak lehülyézni tudsz, aki nem ért veled egyet.
Közlöm veled: NEM TE VAGY A TÖKÉLY!!!!

Nekem már nagyon elegem van, hogy értelmes hozzászólásodat keresve se lehet találni, mindegyikben csak valakit vagy valamit fikázol.
Remélem egy adminnak is végre elege lesz, és kitesz innen örökre!

Pont az ilyen emberektől ment el a kedvem, hogy erre az oldalra kommentáljak, nem hiányzik hogy mindenért lehülyézzenek!

MosoMasa 2013.09.28. 22:32:28

@Worlon83: Mi a pöcs bajod van? Megjött? Vagy mi?
Ki hülyézett kit? O.o

Worlon83 2013.09.28. 23:00:55

@MosoMasa: "Tudom ... csak az a hülye, aki a könyvjelzőket hiányolja."

Én hiányolom!

"@Nekomajin: Uggyanmá, ne legyél már nevetséges!"

Javaslom, hogy olvasd vissza a hozzászólásaidat, és borzadj el rajtuk!
5 hozzászólásodból négy kritizálás és fikázás, erre ez a hír is is példa.

Kérlek szépen, hogy tanulj meg színvonalasan és kulturáltan megnyilvánulni, nem a Nyóóóckerben vagy.
Köszönöm!

MosoMasa 2013.09.28. 23:13:56

@Worlon83: Még csak azt sem érted mi van odaírva.
Azonfelül mondd csak! Hol van az előírva, hogy nem lehet kritikát mondani, vagy akár fikázni?
Egyébként sem tudom hol olvasol tőlem olyan húdenagy fikázásokat.
Ha annyira szar lenne szerintem az opera, nem gondolod, hogy egészen egyszerűen nem használnám? Vagy mazo vagyok azt hiszed?
Megmondasz anyunak, hogy csúnyabácsi báncs a az operát?
Gondolkodjál már!

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.28. 23:35:17

@Worlon83:
Az a komment nem rátok vonatkozott, hanem rám egy korábbi vitánk miatt. Nyugi. :)

@MosoMasa:
Szerintem párszor el lett már itt is mondva, hogy nem a kritikával van a baj. A baj mindig a stílussal van.
De a te esetedben még csak nem is erről van szó, hanem arról, hogy nem olvasol, mielőtt hozzászólsz. A múltkor már lejárattad magad, és most, hogy már mindenki elfelejtette, szükségesnek érezted beírni azt a kommentet.

Ha hiszed, ha nem, van olyan Opera felhasználó, akinek fontosabb az, hogy egyik ablakból a másikba tudja pakolni a füleket, mint az, hogy több száz könyvjelzőt kezelni tudjon. Ettől függetlenül senki sem mondta, hogy egyik vagy másik fontosabb lenne, azt meg főleg nem, hogy az a hülye, aki a könyvjelzőkezelőt várja. Most ez készült el, erről van hír.
Nem tudom, hogy mi bajod van, de nem lehetne, hogy normális hangvételben kommentelsz a továbbiakban, és el is olvasod, amihez hozzászólsz? Nem hiszem el, hogy ha visszaolvasod a kommentjeidet, akkor nem érzed cikinek ezt a stílust.

MosoMasa 2013.09.28. 23:45:50

@Nekomajin: Mondtam én arra valamit, hogy nem lehet ez a funkció valakinek fontos? Hol? Nyögjed már ki!
Tettem egy megjegyzést, ami az én személyes véleményem, az én személyes szempontjaim szerint, az én személyes igényemhez képest.
Csak korlátoltságodban annyira túlérzékeny vagy, hogy magadra veszed, mert el sem tudod képzelni másként.
Én is mondhatnám neked, hogy olvass, mielőtt köhögsz.
Stílusról te meg ne beszélj, mert neked olyan nincs, vagy ami van az elég jellemzően téglaarc.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.28. 23:48:34

@MosoMasa:
Úgy látom, ez nem fog menni.
Részemről itt van vége, de mostantól ne várd el, hogy normális emberént kezeljelek.

MosoMasa 2013.09.28. 23:59:39

@Nekomajin: Értem. Megint ott járunk, hogy nem lehet saját vélemény, és főleg nem lehet azt itt leírni, mert aki ezt megteszi, az itt standard persona non grata.
Jáááj, bocsáss mán meg, hogy nekem nem fontos a fülmozgatás és ezt le mertem írni - tényleg tahó vagyok!

Mihics Zoltán (Med1on) 2013.09.29. 01:11:52

Nem akarok igazságosztó szerepkörbe tetszelegni, de itt most szerintem egy kicsit mindenki túlpörögte a dolgot. Nyugodtság és tolerancia, ki-ki válasszon egyet.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2013.09.29. 11:57:35

@Worlon83: "Remélem egy adminnak is végre elege lesz, és kitesz innen örökre!"

Én meg remélem, hogy ha már van ez a rohadt internet, akkor legalább itt lehet őszinte az ember, itt vállalhatja a véleményét, ahogy más meg ignorálhatja, ha neki úgy tetszik. Mindenkinek joga van mindenhez (a destruktív tevékenységeket kivéve, mint flood, spam, durva személyeskedés, öncélú trágárság vagy éppen masszív(!) offolás). Így hiteles mintát kapunk arról, hogy mi a felhasználók véleménye, nem úgy, mint a My Operán, ahol a régi panaszkodók között egyre több a "banned user". Úgy könnyű azt mutatni kifelé, hogy megbékéltek az emberek a helyzettel.

"Pont az ilyen emberektől ment el a kedvem, hogy erre az oldalra kommentáljak, nem hiányzik hogy mindenért lehülyézzenek!"

images.wikia.com/cardfight/images/5/50/I-dont-want-to-live-on-this-planet-anymore.png

@Nekomajin: Mindenkinek van egy stílusa. Attól, hogy szar és hígfos helyett kakit írok, még nem fog mást jelenteni a mondandóm. A felesleges modoroskodást hagyjuk meg a képmutató gálaestekre és az arisztokrata összejövetelekre. Néha még a parlamentben is anyáznak.

Worlon83 2013.09.29. 12:07:26

@penge™: Hát ha te ezt a régen igen jól működő közösséget és oldalt le akarod zülleszteni arra a szintre, ahol az emberek csak egymást szidják (mindegy hogy mennyire durván), és csak arra telik tőlük, hogy mindenre kijelentsék hogy sz@r, ami nem tetszik nekik, akkor hajrá.

Azért, mert ez internet, és nem áll előttem a kis bolondja, hogy jól szájba vágjam, amikor lehülyéz, attól még lehetne viselkedni, és a kritikát normálisan, kulturáltan megírni.

Legalább annyira fontos, hogy hogyan mondjuk, mint az, hogy mit mondunk.

Szomorú, hogy ide jutottunk. Részemről befejeztem az oldal látogatását, majdnem az indulásotok óta vagyok/voltam látogató. Amúgy sincs már semmi érdekes se. Angolul tudok, értem a change logokat, nem kell lefordítani magyarra, más meg már úgy sincs itt.

Hagylak benneteket, hogy egymást körbeajnározhassátok, és vállon veregethessétek, milyen királyak vagytok, hogy beszólogattok olyan embernek aki a közeletekben sincsenek.

Viszlát!

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.29. 12:37:10

@penge™:
Szerintem meg hatalmas probléma, hogy sokan nem tudják kulturáltan kifejezni magukat. Akár az interneten, akár a parlamentben, akár az utcán, akárhol. A szar szónak meg a többinek is van szerepe, de nem mindegy, hogy valaki csak szarozni tud, vagy normálisan érvelni is, meg az se mindegy, hogy valaki bebüfög egy félmondatos szarozást, vagy egy hosszabb kommentben használja.
Sajnálom, hogy ha ez szerinted nem fontos. Ez nem felesleges modoroskodás, hanem értelmes emberi lényhez méltó véleménynyilvánítás.

DE! Jelen esetben nem a szarozással volt a problémám, csak MosoMasa szokás szerint nem tud/akar olvasni. Az egész azzal kezdődött, hogy hetekkel ezelőtt elkezdett hőbörögni a könyvjelzős témán. Valami olyan dolgon, amire a válasz konkrétan abban a postban volt leírva, amihez hozzászólt. Megjegyeztem neki, hogy igazán elolvashatná a postot, mielőtt hozzászól, (nyugodtan írd le, ha szerinted ez nem volt jogos!) amire ő elkezdett balhézni, hogy nehogy már lexikonnak kelljen lenni, hogy valaki kommentelhessen az interneten.
Való igaz, hogy ezután kicsit túlzásba estem a válaszaimmal, de ez a gyerekes hozzáállás ilyen reakciókat vált ki belőlem. Ettől függetlenül utána igyekeztem normális hangvételben válaszolni neki, ahogy ennél a postnál is, mire ő előhozta a múltkori témát, aztán megint elkezdett hőbörögni, hogy itt nem lehet saját véleményt írni, mikor ilyet senki se mondott.
Úgyhogy A: vagy tanuljon meg normálisan viselkedni, vagy B: fogadja el, hogy ha ő így viselkedik, akkor másoknak esetleg az lesz a saját véleménye, hogy gyökér.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2013.09.29. 13:22:15

@Worlon83: Nem hülyézett le senkit. hu.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%B3nia

@Nekomajin: Fél mondatos érvelés nem érvelés, függetlenül attól, hogy az áll benne:

"Ez naon teccik!!!!!444444"
vagy az, hogy
"Hát ez nem nyerte el a tetszésemet."
vagy az, hogy
"Ez egy fos!"

Ilyenkor jogosan kérne az ember érvelést, de mindenkitől nem fog kapni érvelést. Még itt sem, olyan oldalon meg pláne nem, ahol el kéne olvasni 500+ kommentet, meg az utána következő 100-at, amiből valaki megkérdezi az illetőtől, hogy ugyan miért tetszik/nem tetszik neki az adott dolog.

Én őszintén szólva röhögök rajta, hogy ilyen nevetséges dolgokat, hogy a tabok áthúzhatók egyik ablakból a másikba featureként említenek. Ez már Apple-szintű parasztvakítás kategória.

De én sem szólalok meg pont azért, mert olyankor jönne az oltás, hogy már megint a faszé' kell elégedetlenkednem, meg különben is mit változtat az, ha én elégedetlenkedek.

Ez igaz is, de az ember nem így működik. Tönkretették az egyetlen böngészőt, ami használható volt sokak számára és nincs semmilyen alternatíva csak ilyen alapszintű szarok, meg a több sebből vérző Firefox.

Ha elegen elégedetlenkednek, akkor talán nem azt fogják látni, akik felszínesen piackutatnak, hogy "Hát, nincs rá igény, az egykori elégedetlenkedők behódoltak."

Olvasd el Ilya Shpankov e-mailjét, ami a blog címére jött és mindjárt más megvilágításba helyeződik, hogy ha az emberek nem adják fel és elegen fejtik ki őszinte(!) véleményüket, akkor akár még el is érhetnek dolgokat...

0,1%-ért viszont senki nem fog böngészőt csinálni. Normálisat meg főleg nem, maximum valami forkot, amivel nincs extra meló.

RaidX 2013.09.29. 13:57:10

Inkább ajánljatok nekem valami megoldást az animált gifek ellen. Eddig minden csődöt mondott az új Operába.

MosoMasa 2013.09.29. 14:26:28

@Nekomajin: Figyelj már! Hagyjuk már ezt a nem olvasta, meg neked a seggedben is fejed van dolgot!
Megkérdeztem, hogy mire jó ez a fülmozgatás. Leírtad, én jeleztem, hogy nekem ez érdektelen. Nem mondtam ezzel sem többet, sem kevesebbet!
Csak a túlérzékeny mimózalelkedben ez zavart okozott és elkezdtél okoskodni és nyekeregni a dolgokon.
Te magad csinálod a fesztivált, persze engem savazva.
Leszrom a nyomoradat, a pszichés állapotoddal meg nem tudok mit kezdeni, de a blogot te bombázod szét, akárhogy is próbálod másként beállítani.

MosoMasa 2013.09.29. 15:25:45

@Nekomajin: Te egészen konkrétan a blogírás lényegével nem vagy tisztában.
Nem tudom mi a frásznak akarnak olyan emberek nyilvánosságot, akiket semmilyen formában nem érdekel, nem értik és nem is tolerálják mások véleményét?
Miért nem hoznak ezek létre full zárt közösséget, aholis a holdudvar és a kellőképp megalkuvó kiválasztottak körbenyalhatják egymást?

AtheIstván 2013.09.29. 17:56:14

Nekem egyre jobban tecccik az új opera!!!444négy

Cawington 2013.09.29. 18:25:01

Nekem meg tetszenek ezek az "éles" karakterek és a kommentek "tisztasága"...

locs 2013.09.29. 19:34:53

Sziasztok!
Mint korábban írtam, most kezdtem használni az Opera böngészőjét. Én eddig nagyon meg vagyok vele elégedve a hibáival együtt. (Dev.verzió) A Google Chrome-t elejétől teszteltem, na ott voltak és most is vannak gondok a böngészővel (dev,canary,stb). Most pl. jelentős visszalépés is történt. Azonban mindig arról beszéltünk, hogy hogyan lehetne azt javítani, és nem személyeskedtünk.
Sajnálom, hogy pl. ezen blogban a böngészőről sok minden újat nem tudtunk meg, mivel csupán személyeskedések vannak.
Jó lenne, ha építő jellegű kérdésekre választ lehetne kapni. Pl. érdekelne RaidX által feltett kérdésre a válasz. Én itt egy kérdést tettem fel, és Nekomajin válaszolt is rá. Ennek így kellene müködni.
Bocs, ha sokat írtam, de sajnálnám itt hagyni az Operát, illetőleg ezen fórumot is.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.09.29. 19:51:28

@MosoMasa:
Ez a negyedik blog, ahol rendszeresen írok az elmúlt közel 10 évben, úgyhogy van egy kis közöm a blogoláshoz.
Csak hogy tisztában legyél a körülményekkel, Penge kért fel a blogolásra, nem én jelentkeztem. Azért fogadtam el, mert zavart, hogy kevés bejegyzés volt abban az időben.
A probléma pedig továbbra is a te értelmi szinteddel van. Azzal, hogy csak káromkodva és személyeskedve tudsz reagálni mások véleményére.

@penge™:
"Ilyenkor jogosan kérne az ember érvelést, de mindenkitől nem fog kapni érvelést. Még itt sem, olyan oldalon meg pláne nem, ahol el kéne olvasni 500+ kommentet, meg az utána következő 100-at, amiből valaki megkérdezi az illetőtől, hogy ugyan miért tetszik/nem tetszik neki az adott dolog."
Nem több száz kommentről volt szó, hanem arról a _bejegyzésről_, amihez hozzászólt.

"Ha elegen elégedetlenkednek, akkor talán nem azt fogják látni, akik felszínesen piackutatnak, hogy "Hát, nincs rá igény, az egykori elégedetlenkedők behódoltak.""
Érdekes, hogy nem látom, hogy aktívan kommentelnél a Desktop Team blogon. Itt meg a ph-n hiába írsz akármit is, akikhez szól, azok nem olvassák. De pont rád lenne szükség a DT blogon, mert baromi nagy tudással rendelkezel a régi Operáról, és ha akarsz, akkor normálisan is tudsz fogalmazni.
Itt lefuthatjuk ugyanazokat a köröket sokadjára is, de konkrétan nulla eredménye lesz.

Az meg, hogy két verzió alatt sikerült egy félig kész fülrögzítést meg egy ablakok között mozgatást összehozniuk fülkezelés címszóval, szerintem is gáz, de a semminél több. És ha valakinek pont ez az egyik lényeges feature, ami eddig hiányzott, akkor kipipálhatja, hogy ez is megvan.

@RaidX:
A Chrome kiegészítők között nézelődtél már? Van pár ehhez kapcsolódó addon, de nem próbáltam ki, hogy melyik működik.

Cawington 2013.09.29. 19:54:15

@locs:

Ez nem az aminek látszik...

Itt vannak olyan kommentelők akik leírják a véleményüket a böngészőről, lehet ez jó vagy rossz, a fogadtatásban látok némi zavart, legyen az bárkié.

locs 2013.09.29. 20:09:58

@Cawington:
Ebben neked igazad lehet, azonban Én a személyeskedés problematikáról próbáltam írni.Az a jó, ha van vélemény, akár jó, akár rossz, mert akkor az embert érdekli a dolog. Azonban az milyen vélemény pl. hogy "szar".
Mondja meg, hogy mit lát problémásnak, min kellene javítani,változtatni. Én pl. a gyorshívót fejleszteném. (pl. alcsoport, exportálás,lapok mentése a csoportba
stb.)

MosoMasa 2013.09.29. 20:32:13

@Nekomajin: És az mennyiben számít hogy hány blogban írsz? o.O
Most akkor essek hasra, vagy azt gondolod, hogy akkor már értesz is hozzá?
Szerintem csak a magas lóról való kommunikáció megy.
Elég nagy hiba volt Pengétől ez a választás - meg is lepődtem - még akkor is, ha a mondjuk úgy szakmai kompetenciád rendben van.
Na de a többi!?

Cawington 2013.09.30. 08:10:35

@locs:

Pl: a gyorshívó az egy olyan funkció számomra is amire én is azt írnám, hogy "SZAR" ami számomra annyit jelent, hogy úgy ahogy van az egész funkciót kukáznám de mivel ezt nem lehet így csak kikapcsolom.

Röviden a "SZAR" az egy gyűjtőszó, rövidítés.

Cawington 2013.09.30. 08:18:52

@locs:

De a legérthetőbb módon a "SZAR" szó jelentése éles eszű barátom (penge) utolsó kommentjében van belinkelve a harmadik bekezdést ajánlom a figyelmedbe...

locs 2013.09.30. 08:27:57

@Cawington:

Na pl. erről is beszéltem. Megint nem a lényegről beszélünk, hanem a "szar" szó jelentéséről. Engem ez nem érdekel.

Cawington 2013.09.30. 11:03:08

@locs:

Megkapod ugyanezt csak angolul...

RaidX 2013.09.30. 19:45:46

Kezd telelenni a hócipőm a jelszókezelővel. Sem a Next sem a Dev nem enged be három fórumba. Indapass vagy Facebok adatokat kér de beengedni nem enged.

RaidX 2013.09.30. 20:11:40

Az index is megbolondult! Annak köszönhető az indapass vagy facebok belépés. Még a 12.xx is elfelejtette sőt el sem menti az adatokat.

locs 2013.10.01. 11:15:06

@RaidX:
Szia!
Nálam pl. minden jó működik, mindenhová be tudok lépni, jelszavak elmentve stb. Lehet, hogy nem a böngészőkkel van a gond nálad. Amit használok: Win8. (IE10,11, Chrome dev., Opera dev.) Mindegyikkel jól müködik a jelszó kezelő is. A Chrome-t még azért tartottam meg, mert ott működik a szinkronizáció.

Cawington 2013.10.01. 12:15:11

Bedöglött a MyOpera szervere.

RaidX 2013.10.01. 13:00:32

Az meg mitől van, akár Next akár Dev az eszközkezelőbe 7 vagy 8 példányban látható?

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.10.01. 13:23:56

@RaidX:
Multiprocessz felépítés. Leegyszerűsítve minden fül egy processz.

RaidX 2013.10.01. 14:50:01

@Nekomajin: Az a furcs,hogy csak megnyitom.

Egyébként kijött egy újabb frissítés 18.0.1277.0

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2013.10.01. 15:39:56

Érdekesek voltak az eddigi hozzászólások, szerintem túl sok az off és a személyes vagdalkozás egy szakmai bloghoz képest. Nem baj az Opera mindig is ilyen volt.

Az új Opera legnagyobb baja szerintem, hogy nincs kész. Nem lett volna szabad kiadni így a böngészőt. Viszont, ahogy látom nem szívesen lett volna senki béta tesztelő, mert ezt egyetlen hozzáértő Opera felhasználó sem szívesen használja ilyen olyan okokból, ezért egy más fajta fejlesztési módot választottak amiben mindenki béta teszter egy kicsit.

Az új Opera nem szar.

Például: A párom csak ezzel internetezik.

Én meg nem tudok rá se nézni ameddig nincs rendes könyvjelző támogatás. Nem vagyunk egyformák. Szerintem soha nem is lesz olyan power user böngésző amilyen volt. Türelmes vagyok, mert az Opera ért a böngésző készítéshez.

Ott van nekik az Opera for Android. Az is hiányos, de nagyon kézre áll. Nem sírom vissza a régi verziót. Ebben nekem minden benne van amit használok mobilon, a Speed Dial tökéletes sokkal jobb mint a sima Chrome. A szinkronizálás hiányzik nagyon.

Szerintem ha a szinkronizálás végre kész lesz akkor már nagyon sokat fogunk fejlődni. És a fogadtatás is kellemesebb lesz. Én kitartok az Opera mellett. Igaz 10.50 óta Chrome user vagyok.

-Mobilról küldve-

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2013.10.01. 16:32:42

@RaidX:
Azért írtam, hogy leegyszerűsítve, mert nem csak a fülek futnak külön folyamatban, hanem a kiegészítők is meg a beépülők (pluginek is). Van egy főprocessz, ami az összes többit kezeli, plusz még annyi processz, ahány különböző kódot kezel egyszerre a böngésző.
süti beállítások módosítása