Magyar Opera

Meditációs tanfolyam kockáknak

Forrás: digital inspiration / Joy of Tech

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr542955746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mycronet 2011.06.04. 09:58:24

A tudatom böngészőjében töröltem a gyorsítótárat, majd az előzményeket és nyitottam egy új lapot!
Erre a böngésző kiírta, hogy Súlyos Hiba, majd lefagyott! Lehet, hogy nem vagyok elég kocka? :D :D :D

Teddy Beer 2011.06.04. 11:52:34

Az hogy mindenki szemüveges az ok, de hogy a férfiak és nők aránya azonos (ráadásul nem pocakosak) az elfogadhatatlan. :D

@Mycronet: Amnézia súlyos hibának számít. A vírusirtód blokkolta a parancsot.

Jail 2011.06.04. 12:11:24

Sziasztok!!!!

Szerintetek tuti,hogy nem lesz hw gyorsítás a 11.50-be?

Mycronet 2011.06.04. 15:45:47

@Teddy Beer: Csodálkozol rajta? Manapság az irodisták is idegbetegek, ezért nem pocakosak! :D :D

Kikapcsoltam a vírusirtót, majd újra végigvittem a műveletet!
Az új fül nyitása után, kiírta az Opera, hogy Megjelent az Új verzió 12.00 Hengeres, HW gyorsítással, és turbó motorral! :D

Mesant 2011.06.05. 17:12:53

@Mycronet: ez előtt melyik lap jött fel? :D
süti beállítások módosítása