Magyar Opera

Hamarosan iPad-re is jöhet az Opera Mini

A Barcelona-i Mobile World Congress alkalmából sikerült elkapni az alábbi Opera Minit egy iPad-en, ami azt mutatja, hogy az Opera továbbra sem ücsörög a babérjain, hanem próbál betörni minden népszerűbb eszközre. Az iPad-es Opera Mini természetesen kihasználja a nagyobb képernyő előnyeit, van rajta fokozatmentes, kétujjas nagyítás, gyorsan lehet lapozni a fülek között, elérhető a teljes billentyűzet (bár ez lehet nem saját funkció, nem tudom), és más jóság.

Természetesen ez még egy belső verzió, és egyelőre nem kipróbálható. Valamint, hasonlóan az iPhone-os Opera Minihez, az Apple is jóvá kell hagyja, mielőtt mindenkinek elérhető lesz. De remélhetőleg ezzel nem lesz gond, hiszen az iPhone-ra is engedélyezték végül a Minit, bár kis trükközéssel, mondván ez nem is egy böngésző, hanem csak egy kliens eszköz, és a böngésző valahol Izlandon van egy gleccser tövében :)

Nem vagyok Apple fan, de ez azért így nem kicsit bejövős.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr82666479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.02.16. 22:25:52

Profi lesz! Az iPhone-os verzióra is ráférne a frissítés.

2011.02.16. 22:34:48

"Nem igazán vagyok Apple fan, de ez azért így nem kicsit bejövős."

Ezt miért is kellett külön kiemelni? Gondolom az androidos Opera Mobile-ról szóló cikk mellé is odaírod, hogy nem vagy Google fan. :-?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2011.02.16. 22:51:00

@aronvirginas: Az sem vagyok :)

Amúgy nincs semmi bajom az Apple-lel, csak azért írtam be, hogy nem vagyok Apple fan, hogy _ennek ellenére_ tetszett. Nem is értem, miért kell ezt magyarázni :(

Mihics Zoltán (Med1on) 2011.02.17. 00:49:27

Tényleg elég látványos a videó és nagyon fürgének tűnik a böngésző.

2011.02.17. 06:53:56

@Karbonade: Nem tudom, de valahogy azt sugallta a mondatod, mintha bármi ami az iPad-del kapcsolatos csak "Apple fanok"-nak tetszhet. És nem értem miért kell az Apple bármely termékétől minden fórumon ilyen élesen elhatárolódni (ezt nem annyira a jelen cikkre, inkább az itt és hasonló fórumokon uralkodó közhangulatra mondom). Biztos én magyaráztam bele, fátylat rá. :)

Amúgy rég vártam már egy iPad-os Operát annak ellenére, hogy nem rendelkezem ilyen eszközzel. Egy kis konkurencia csak jól jön az iPad fehasználóknak, mivel az Apple sem ülhet a babérjain, muszáj lesz fejlesztenie a Safarit.

Mesmoryser 2011.02.17. 16:32:56

Nincs valami újabb MWC-es hír? Nagyon várom már az új androidos Opera Mobile-t :) Remélem hamarosan hallunk felőle, rég volt már, hogy bemutatták a bétát.
süti beállítások módosítása