Magyar Opera

Opera 10.60 RC3 (b3345)

Változások listája:

  • DSK-304232 (Mac: Összeomlott fájlformátum változtatáskor a "Mentés másként" dialógusban)
  • DSK-304266 (Már a domaint jeleníti meg az URL helyett a Geolocation eszköztár)
  • DSK-304380 (Rossz minőségű előnézeti képek Linuxon és Mac-en)

További változások listája:

Figyelem! Az előzetes verziók még sok hibát tartalmazhatnak, ezeket nem ajánlott mindennapi használatra telepíteni. Az Opera legutolsó végleges verzióját az Opera oldaláról töltheted le.

Letöltés (Opera 10.60 b3445):

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr1002121311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cole1 2010.06.30. 17:51:46

Akkor holnap jön a végleges. Azt hittem ma, mert a Linux verziót júniusra ígérték. :)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.06.30. 17:54:28

Már nem játszik Picasso-t a böngésző ezen az oldalon: Sajnálom :( Most vehetek Photoshopot :(

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 17:55:55

már az én böngészőm se játszik 10.54 :D:D

ZeGa 2010.06.30. 17:56:10

@Cole1: Még nincs vége a napnak.

Én sajnálom, hogy megint siettek... Legalább a számomra nagyon idegesítő box-shadow bugot javíthatták volna.

RaidX 2010.06.30. 18:00:37

Szerintem van ebbe még egy hónapra való bug de a többség már benne is marad.
Nem értem miért kell ennyire sietni?

Cole1 2010.06.30. 18:07:53

@ZeGa: Nem hiszek én az ilyen késő esti kiadásokban. :) De jobb is, ha nem adják ki rögtön.

Mihics Zoltán (Med1on) 2010.06.30. 18:46:20

Érzem, hogy ez az RC3 lesz a végleges változat. :)

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 19:25:34

Ha ráállítanának 2 embert a browser.js-re akkor a hibák felét teljesen ki tudnák javítani..

Sokkal jobb lenne a közhangulat, nem menne az oldalakkal kapcsolatos offolás a hivatalos bejelentések alatt, vagyis menne, de lehet hogy sokan belátnák, hogy folyik a munka, mert véleményem szerint a legtöbb felhasználónak az a baja, hogy olyan changelogot nyomnak az orra alá mindig amiből semmit nem profitál... mert az oldalai amiket jelentett még mindig hibásak.

awking 2010.06.30. 19:33:34

Van a blognak ilyen feltuningolt browser.js-e? Ha tényleg annyi mindent lehet korrigálni vele, akkor ebből is kellene csinálni letölthetőt, és nem csak a portable változatba.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 19:35:54

@awking: házilag nem lehet módosítani.

az elején írja, hogy ne piszkálj bele mert az opera nem fogja használni.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 19:37:35

This file is part of the Opera web browser.

This script patches sites to work better with Opera

DO NOT EDIT THIS FILE! It will not be used by Opera if edited.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.06.30. 19:37:40

@Namelesske: Hallvors elvileg azzal foglalkozik. Csak nem olyan egyszerű. Mert te fogsz egy userJS-t, megjavítod, az adott userJS nem okoz problémát az általad látogatott 15-20 oldalon, de a net ettől jóval nagyobb.

Nem az a sok idő, hogy megcsinálják a javítást, hanem hogy leteszteljék mindenhol.

Persze megcsinálhatnák úgy is, hogy csak az adott domainen működik a patch, de számold össze, hogy az mennyi JS művelet lenne minden oldalbetöltés előtt, hogy leellenőrzi, lefuthat-e az adott kódrészlet. Így is az a szerencse, hogy regexp-ben nagyon gyors az Opera. A Firefoxban a GM például ki is írja, hogy a 100kB fölötti userjs-ek lassulást okozhatnak (és sokszor okoznak is).

Amúgy talán rájöttem miért nem foglalkoztak túlzottan az expresszel. Hát azért, mert összeomlás után nem küldi el a crash reportot, hanem a "Crash Submission" oldal végtelen ciklusban csak tölt és tölt folyamatosan. Máskor a végén kiírja, hogy nincs további információ a hibáról, de az expressz-es összeomlás esetén csak tölt és tölt.

Tehát az a 3-4 DSK bugreport befutott, de az automatikus nem. Tehát nem hazudott Haavard, amikor azt írta, hogy nem látnak semmi ezzel kapcsolatosat.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.06.30. 19:46:28

@Namelesske: Így van. Ez az egyetlen olyan userJS, ami https oldalakon is lefut a felugró prompt nélkül. A tetején lévő hash értéket pedig az Opera minden indításnál ellenőrzi.

Viszont az override_downloaded.ini fájlban meg lehet adni oldalakat, ahol felül kell írnia a user agentet.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 19:48:01

@penge™: nekem kiírta hogy no additional information, szóval 1 minimum elment.

a többihez no comment.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 19:55:22

[off]pcforum.hu/hirek/12098/Meg+az+IE6+is+biztonsagosabb+mint+az+Opera+es+a+Chrome.html

kedves sting megint megkavarta a szart... ekkora csusztatást még sose olvastam.

Még az IE6 is biztonságosabb, mint az Opera és a Chrome?
....
Az Opera és a Google Chrome böngészője ugyanakkor nem szerepel a listán.

Hogy cartmant idézzem, ezek csak kérdések, én csak kérdezek, nem állítok semmit. :D:D

[/off]

Zsüi_ 2010.06.30. 20:03:06

@Namelesske: A browser.js a hibás oldalak kijavítására van kitalálva, nem a böngésző kijavítására. Máskülönben igen.
@awking: A browser.js gyakorlatilag egy speciális userjs, szóval létezik az, amiről beszélsz. Leszámítva ezek szerint azt, amit penge említ, a https oldalakkal kapcsolatban.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 20:06:42

@Zsüi_: gondoltam ám erre, de biztos meg lehet találni a helyes kompromisszumot.

Zsüi_ 2010.06.30. 20:26:44

@Namelesske: Ami engem illet, én az eredeti elképzelést teljesen korrektnek tartom:
- hibás oldal felvétele az ismertek közé
- hibás oldal felé jelzés a hibáról
- browser.js bővítése az oldal javításáig
- a böngésző szabványok által előírt működése
Ha ezek megvannak, akkor már csak egy jó kis hozzáértő közösség kell minden országból. Elvileg egy ilyet is kezdeményeztek. Azt hiszem amúgy off ágra szaladtunk :)

ap · http://premiumlivesets.hu 2010.06.30. 20:48:03

off

nem tudom ezt linkelte-e már vki, de hát megalol:

Lenyomja sebessegben az osszes tobbi bongeszot az uj IE9

pcforum.hu/hirek/12089/Lenyomja+sebessegben+az+osszes+tobbi+bongeszot+az+uj+IE9.html

on

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.06.30. 20:59:50

@Zsüi_: - hibás oldal felvétele az ismertek közé
- hibás oldal felé jelzés a hibáról
- browser.js bővítése az oldal javításáig

Ezzel csak az a baj, hogy ha a browser.js-ben letiltják, akkor hogyan fogja tudni az oldal tulaja reprodukálni a problémát Operában, amikor feltehetőleg azért nem működik az adott oldal vele, mert
1: A webfejlesztő/tulaj nem használ Operát, tehát életében először tölti le.
2: Nem ért hozzá, tehát nem értékeli az opera:config-os instrukciókat, hogyan tiltsa le a browser.js-t.

"- a böngésző szabványok által előírt működése"

Az a baj, hogy az Opera már nem így működik... worlds-highest-website.com/

@ap: Hihetetlen, de igaz. Tényleg baromi gyors. A 1000 halat úsztat 60 fps-sel Canvasban meg hasonlók. A hardveres gyorsítás megtette a hatását. Kérdés, hogy az Operáé milyen lesz.

HelloWorld 2010.06.30. 20:59:58

Itt most kivételesen nem Sting keverte meg a szart.

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.06.30. 21:26:15

@ap: Komoly cikk... Az IE a saját tesztjeiben lenyomja a többieket. GPU gyorsítással, amiről mindenki tudja, hogy sokat dob a sebességen. A kedvenc részem:

"A tesztben az egyébként készítői által leggyorsabbként hirdetett Google Chrome és Opera csúfosan elvérzett, ... annak ellenére, hogy a tesztelők ezekben is engedélyezték az IE9 által is kihasznált hardveres gyorsítást a grafikák megjelenítéséhez"

Nem semmi tesztelők lehetnek, ha engedélyezték a hardveres gyorsítást Operában... :)

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 21:32:22

@cousin333: Mit vársz... láttad már azon az oldalon a legfrissebb cikkeket:

pcforum.hu/cikkek/

"Első képernyőfotók és részletek a Windows Vista-ról"

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.06.30. 21:32:30

@cousin333: Én is engedélyeztem már hónapokkal ezelőtt. Kár, hogy nem működik és kell hozzá a Design Mód gomb: kephost.hu/image-1480_4C2B9B52.jpg :DDD

Egyébként szerintem úgy gondolták, hogy ha a többi böngészőben is lenne, akkor nem tiltanák le user agent sniffinggel.

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.06.30. 21:35:50

@Namelesske: Nem csúsztatás, csak szenzációhajhász cikk. Ami a legfurcsább, hogy az Operát az oldalairól kitiltó bank nem más, mint az Opera Software főrészvényese 14,22%-al.

www.opera.com/company/investors/stock/holders/

Ennyit a bankárokról...

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 21:36:47

@penge™: HW accelerate nincsen, de ha jobban megnézed az opera legjobb kész böngésző :D:D

pcforum.hu/site.pc/text/quicknews/12089/browsers-graphics-speed-test.jpg

Kár hogy nem lehet kommentelni... lehet megunta sting, hogy sz?rra trollkodják, meg elmondják mindennek a hírhajhász semmitmondó bulvár cikkeit és szerzőjét..

chris-v 2010.06.30. 21:37:12

Tudom nem ide tartozik, de csak szerintem koppintotta le 1-1-be a a 4-es firefox az operát?

www.origo.hu/i/1006/20100630mozillafi.jpg

ZeGa 2010.06.30. 21:37:42

Tessék itt a végleges, tudtam én hogy nem kell várni :( és, hogy hosszú ez a nap.

ftp.opera.com/pub/opera/win/1060/int/Opera_1060_int_Setup.msi

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.06.30. 21:39:32

@chris-v: Egyértelmű, hogy nem koppintotta, mert az Operában nincs gomb a keresőmező jobb oldalán.

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.06.30. 21:40:38

@ZeGa: Mindig előző nap rakják ki az FTP-re. A hivatalos megjelenés holnap reggel lesz, gondolom 8-9 óra körül.

awking 2010.06.30. 21:42:13

@cousin333: nem hinném, hogy szándékosságról lenne szó, egyszerűen csak nem tudja a jobb kéz, hogy mit csinál a bal. A webbank készítői nem bankárok, csak megbízott -lusta- programozók.

@chris-v: először én is azt hittem,h véletlenül Operáról raktak be képet. :)

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 21:42:33

@chris-v: csak nem fordítva történt?

Ugyanis alig látszik, de a 10.5/10.6 a 10.10 re épül, csak átvan csiszolva.

A firefoxnál nem mondható el mindez.

Karácsonykor kaptuk az első előzetest, gyakorlatilag kész kinézettel, a firefox gyakorlatilag sehol se volt még, csak rajzok voltak.

ZeGa 2010.06.30. 21:43:31

@cousin333: Én ezt tudom csak Cole1 „hitetlenségére” :) próbáltam reagálni.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 21:45:21

@ZeGa: ez még nem a végleges, még sima Windows Installer ikonja van, a véglegesnek mindig Opera ikonja van.. Így volt az előző buildeknél is...

Tudom, hogy a program ami benne van az végleges, de még mindig nem lehet rámondani 100% ra hogy igen ez a végleges

ZeGa 2010.06.30. 21:48:54

@Namelesske: Szerintem meg simán rá lehet mondani.

Egyébként nálatok sem jönnek rss-ben a kommentek?

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 21:53:47

@ZeGa: Igen, ha ugy vesszük végleges, de másik nézőpontból nézve nem az mert még módosítanak a telepítőjén :D

De mind ez csak szőrszál hasogatás .. végleges szerintem is..

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.06.30. 22:06:06

@chris-v: Először a Chrome nyúlt az Operából, aztán a Firefox 4 mockup-ban voltak szintén nyúlások az Operából, utána pedig az Opera nyúlt pár dolgot a Chrome-ból, aztán még a Firefox 4 tervekből azelőtt, hogy a FF4 elkészült volna.

@ZeGa: Csak egy napot tévedtem... :D

HelloWorld 2010.06.30. 22:08:40

@chris-v: Nem koppintás, egyszerűen a trendeket követik.
Az, hogy a menüsáv eltűnt, és van egy bal felső "Start gomb", már Office2007 óta divatban van. Nem tudom, melyik program volt az első, de szvsz az Office2007 után kezdett el igazán terjedni.

Firefox 4-ben pedig a tabok nem a címsávon vannak, hanem alatta.

Egyébként pedig mindenki koppint mindenkiről, szóval... :)

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.06.30. 22:17:36

Aki próbálta a végleges kiadást: a telepítőben a PLACEHOLDER szövegrészt kijavították az RC3 óta?

Ómájgád 2010.06.30. 22:22:52

Úgy tűnik két böngészőt fogok használni, az alap az Opera (bookmark sync, egér, billentyűzet), a második a Safari (a minimalista énemnek). A reader funkció nagyon szupi, és el lehet menteni az oldalt abban a formában(!), nem úgy, mint a Readabiltiy-vel generáltat. (Bár ott a linkek kigyűjtése lábjegyzetként verhetetlen.)

lab.arc90.com/experiments/readability/

ZeGa 2010.06.30. 22:41:37

@cousin333: Nem, és angol a telepítő.

ZeGa 2010.06.30. 23:10:47

Mivel ezt linkeltem be és ebből kifolyólag ezt is telepítettem ezért valószínű, hogy ez az angol, de csak a telepítője.

Zoli_Szentiván 2010.06.30. 23:12:02

Vajon miért maradt angol a telepítő?
Még ilyen végleges telepítőt se láttam ami angol.Érdekes..

Zoli_Szentiván 2010.06.30. 23:14:29

Egyébként ha én ezt nem töltőm le hanem megvárom amig frissül a 10.54 magától az mikor várható kb?
1-2nap?

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.06.30. 23:16:24

@cousin333: Milyen placeholder szövegrészt? Bár mindig angolt telepítettem, de nem láttam benne semmi furcsát (azt leszámítva, hogy még mindig nem jegyzi meg, ha beállítom, hogy NEM KÉREK ikonokat sehova).

@ZeGa: Az MSI is, vagy csak az exe? Az International-nak magyarnak kéne lenni, ha a Windows területi beállításai azok.

@Ómájgád: És ezekről már megfeledkeztél? Az Opera évek óta tud ilyesmit: kephost.hu/image-228E_4C2BB306.jpg

Akár oldalspecifikusan is berakhatod és a CSS-n belül a @import "usercssneve.css"; paranccsal behivatkozhatsz akármennyit.

Végezetül a 10.5x verziókhoz képest egész jó lett a 10.6 és rengeteg bugot javítottak, beleértve a proxys problémákat és a többi komolyat.

Remélem azért a 11-ben jobban ráfekszenek a stabilitásra, mert nem szeretnék szlogencserét: kephost.hu/image-0AC1_4C2BB0E9.jpg

fatal 2010.06.30. 23:17:49

Hm, bekerült a gyorshívó elrejtése pipa és hiába veszem ki, leokézom és visszateszi így aztán üres lapot nyit helyette. Hogy tudnám visszakapcsolni?

fatal 2010.06.30. 23:19:39

@fatal: Iniből visszakapcsoltam...

ZeGa 2010.06.30. 23:22:08

@penge™: Én az msi-t telepítettem, az oprendszer is magyar.

Az a placeholder szöveg pedig mikor nyomkodod a next gombot a telepítőben akkor az egyik képernyőnél a bal felső sarokban jelenik meg.

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.06.30. 23:26:06

@penge™: Az egyik lapon van egy olyan szöveg, hogy köszönjük, hogy letöltötte az Operát, vagy valami ilyesmi. Ahelyett került be ez a fejlesztői szöveg. Nem tudom, hogyan sikerült elcseszni, szerintem még az RC1-ben is jó volt.

ilyen szlogent én sem szeretnék, mert hiányzik belőle a létige... Amúgy hibák mindig is lesznek, az Opera most azt csinálja, amit a Chrome. Fejleszt, fejleszt, egy ponton pedig kiadja véglegesként, miközben fejleszt tovább.

Kíváncsi vagyok, mikor jönnek az első Opera 11 előzetesek... Remélem nem kell sokat várnunk rájuk.

Zsüi_ 2010.06.30. 23:27:52

@penge™: Ha egy webfejlesztő nem tudja letiltani a browser.js-t, az nekem már elég furcsa. De akkor megfogja, és átnevezi/áthelyezi, esetleg törli. Nem nagy kaland. Bárki rájönne egy ilyen megoldásra.
A szabványok támogatása miatt váltottam annak idején erre a böngészőre. Azóta megszerettem és megszoktam benne sokmindent, úgyhogy én erősen bizakodok hogy visszajön a régi trend.. ha már ott a css atyja.

Zoli_Szentiván 2010.06.30. 23:37:39

@Namelesske: Akkor úgy mégis minek tették ki az FTP-re?:D Kiváncsi vagyok erre mit mondasz:D

Zsüi_ 2010.06.30. 23:40:22

@Zoli_Szentiván: Vicces lenne ha a fanboy-ok szivatásából :D

Zoli_Szentiván 2010.06.30. 23:41:53

@Zsüi_: Mondjuk Desktop Team se említette hogy megjelent volna a végleges.
Remélem azért nem kamu:D Én mindenesetre megvárom amig magától frissit az Opera.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 23:42:03

@Zoli_Szentiván: a telepítője még nem végleges asszem írták is, hogy angol.

szerintem holnap még kicserélik a telepítőt+ikonját.

Mert most alap windows installer ikonja van, múltkor is így volt kikerült ftpre valami, majd másnap egy másik installerrel classic és international felkerül a főoldalra.

Lali25 2010.06.30. 23:54:14

@Namelesske: Nekem a telepitő az opera ikonját mutassa olyan mint a végleges még a telepités is először betölt valami extrac... utána elindul a telepitő ami magyar a névjegy 3445 jah és windows 7 -re telepitettem :)

Zoli_Szentiván 2010.06.30. 23:55:26

Én nem rizikozok :D Az a biztos ha már felajánlja a frissitést:D

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 23:56:27

@Lali25: Akkor nálad a pont, ez a végleges. :D:D

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.06.30. 23:58:56

noob.hu/2010/06/30/ico.PNG

ebből gondoltam :D de mostmá én is tudom, ez a végleges.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.07.01. 00:05:22

@Zoli_Szentiván:

Már hogy ne írta volna

Fingers crossed, this latest version of the fastest browser on earth will soon be available to everyone else!

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 00:05:24

@Zsüi_: Le kell tiltani, különben az első indításnál letölti újra. Nem egyszerű kiiktatni, hülyebiztosra van csinálva, mint a menügomb.

A CSS atyja maximum arra jó, hogy lemaradjon az Opera a CSS terén, ahogy a Firefox (ahol történetesen a JavaScript atyja a CTO) a JS sebesség terén. :D

Nem a fanboyok szivatásából tették ki, mert le is zárták a kommenteket az RC3-as postnál.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.07.01. 00:33:24

Beszéljenek a tettek:

Felraktam az exe-t tökéletesen megy, és vadállatian gyors.

Ahogy szoktam a portable verziót frissítettem.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 00:59:10

@Namelesske: Ezt biztos észrevettem volna, de nem találkoztam vele.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.07.01. 01:04:56

@penge™: mert az a belinkelt MSI-t mutatja.

Én az EXE-t raktam fel, ami meg tökéletes és az ikonja is véglegesé...

ahogy észrevettem a hivatalos oldalról is az exét kezdi el szedni. a 1054 nél...

rakjátok nyugodtan szvsz.. de azért backopljatok előtte

Annyi bugot vettem észre, hogy kikapcsolta a tálca előnézeteket, de egy kis config turkálás után megoldottam, szerintem ez csak a portable sansza.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 01:18:39

@Namelesske: Nem. Alapból is ki lettek kapcsolva a tálca előnézetek, de már a beállításokból is vissza lehet kapcsolni. Az Opera felhasználók nem 3-4 fület tartanak átlagban nyitva, így gondolom a többséget zavarta ez a funkció.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.07.01. 01:28:38

@penge™: akkó jó :D:D

igazság szerint többet bugjom az opera:configot mint a beállításokat. :D azért nem láttam.

ZeGa 2010.07.01. 07:42:05

Az vicces, hogy nekem fácsén nyomot egy adathalász figyelmeztetést :D

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 08:01:24

@ZeGa: Ez gyors volt. :D

opvard: We're aware of the the #YouTube and #Facebook fraud warning in #Opera. Looking into it. - 13 minutes ago via web

ZeGa 2010.07.01. 08:02:51

Nem tudom mi történik a desktop team blogján, de az oldal darabjaira van hullva.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 08:06:15

@ZeGa: Épp kérdezni akartam, nekem is és az about oldalára dob, nem a szokásos desktopteam/blog/ címre.

Viszont a My Opera többi oldala jól működik. Kíváncsi vagyok mikor frissül a browser.js, mert nekem 06.19-ei a dátuma, de nem dobott figyelmeztetést se a youtube-on, se a facebook-on (bár utóbbihoz lehet, hogy be kéne jelentkezni, de azért nem regisztrálok, hogy ezt megnézzem.

ZeGa 2010.07.01. 08:07:05

@penge™: Fasza, pedig már kint van a végleges... most mit fognak vajon csinálni?

ZeGa 2010.07.01. 08:09:19

@penge™: Jaja be kell jelentkezni és ott valamelyik aloldalról vissza kell menni a főoldalra a facebook logóra kattintva.

Zsüi_ 2010.07.01. 08:10:54

@penge™: Haavard azt írta a twitteren, hogy ezt az alapbeállítást visszaállítják majd.. kár

ZeGa 2010.07.01. 08:15:20

@penge™: Nekem a browser.js-ben 06.17-ei dátum van.

Zsüi_ 2010.07.01. 08:22:38

Ilyenkor mindig megnézem a megújult dizájnt a weboldalon, általában elégedett vagyok. Rákattintottam a videóra itt: www.opera.com/browser/
de sajnos nem indult el. Nektek megy?

ZeGa 2010.07.01. 08:26:04

@Zsüi_: Igen, gond nélkül megy.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 08:28:36

@Zsüi_: Nem, nekem sem megy és kipróbáltam minden módosítástól mentes portable-ben is (bár az még nem az RC3, hanem korábbi build). Viszont Chrome-ban megy. :D

Zsüi_ 2010.07.01. 08:31:28

@ZeGa: Érdekes.. nekem a 0:01 másodpercnél megakad.

Zsüi_ 2010.07.01. 08:33:36

Ez akkor kicsit fail. Fraud warning a két leglátogatottabb weboldalon (bát nekem ez alatt a 10 perc alatt nem), és a saját homepage megjelenésében hiba.

Dzsini 2010.07.01. 08:35:58

@penge™: nekem tökéletesen megy :)

Dzsini 2010.07.01. 08:38:53

viszont eltűnt a /browser/next :( nincs többé következő Opera

ZeGa 2010.07.01. 08:40:22

@Zsüi_: Amint látom nem is valid ez az oldal, ami némiképp érdekes.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 08:53:19

@ZeGa: Nem az a baj. Kiszedtem a forráskódból a webm-et és az ogv-t szépen viszi. Mikor a webm-et hagytam benne és az ogv-t szedtem ki akkor ugyanúgy megakadt. Tehát a webm változattal van valami baj.

A kérdés már csak az, hogy mi alapján dönti el, hogy a kettő közül melyiket válassza.

ÁrPi 2010.07.01. 11:25:54

@Namelesske:

"a Chase is, akik éppen a közelmúltban jelentette ki, hogy az IE6-ot tökéletesen biztonságosnak tartja"

Ahha :-)) ..És... a czéz nem omlik? Túléli a válságot? :-)

sanyix 2010.07.01. 13:07:18

az én 10.60 rc1-em sem játszik picassot, valamit rosszul csináltam? :D

sanyix 2010.07.01. 13:08:11

webm-et heggeszthetnék optimalizáció ügyben...

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.07.01. 13:34:01

@sanyix: Javították az oldalt, mire megjelent az RC3, de ettől még a hiba jelen van.

A lényege az volt, hogy a linkelt oldalon található fontok mögött nem fehér volt a háttér, hanem átlátszó és ha görgetted az oldalt, akkor elmaszatolta az egész Opera ablak képét, beleértve a folyamatsávot és a többi eszköztárt. Itt írnak róla, hogy pontosan mit kell módosítani hozzá: my.opera.com/desktopteam/blog/opera-10-60-rc2?startidx=50#comment32938522
süti beállítások módosítása