Magyar Opera

Emlékeztető: Adventi játék az Operánál

Ugye nem felejtettétek el, hogy még mindig tart az adventi játék a MyOpera oldalán? Minden nap feltesznek egy kérdést, és a helyesen válaszolók közül valaki egy norvég édességekkel teli Opera batyut kap ajándékba!

A kérdéseket és a válaszokat itt a blogon is követjük a korábbi bejegyzésben.

Sok sikert!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr471601922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meneruwa 2009.12.17. 12:02:06

részemről az a szomorú hogy nem vagyok perfekt angol tehát esélytelen vagyok a győzelemre. pedig ma is néztem de mire megszülettem volna az eredménnyel, hát már késő volt :S

resius 2009.12.17. 16:31:51

@meneruwa: Hát de ma még simán beküldheted. Elvileg éjfélig lehet, illetve addig, amíg ki nem írják a másikat. (Bár ebben nem vagyok 100%-ig biztos)

meneruwa 2009.12.18. 06:33:41

hát szte ma legelső beküldö nyer, 11 óra vmikor adták fel a feladványt nem sokkal később meg már gratuláltak is vkinek

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.12.18. 08:51:41

@meneruwa: szerintem csak a tegnapi nyertesnek gratuláltak, mert azokat is az új kérdéssel együtt jelentik be :) Szóval egész nap lehet küldeni a válaszokat, utána pedig sorsolnak.

resius 2009.12.18. 14:27:37

@Karbonade: Így van.
@meneruwa: nem tudom, hogy olvastad-e a magyar cikket a játékról, de ott leírtam, hogy: "A nyerésre mindenkinek esélye van, aki az aznapi kérdésre jól válaszol. Mindenki csak egyszer nyerhet, és a nyerési esélyeidet nem javítja, ha többször küldöd be a választ."

Szóval ha tudod a megfejtést, nyugodtan küld be. ;)
süti beállítások módosítása