Magyar Opera

GoldenBlog - veni, vidi ...

A GoldenBlog számomra a Twitter mellett egyike az internet nagy rejtélyeinek, ugyanis elméletileg még értem, hogy nagyjából mire szolgál, de gyakorlatilag képtelen vagyok felfogni, hogy mire jó. Most ismét részt vettünk a kemény versenyben, de ezúttal szorgos munkánk gyümölcseként a megtisztelő 9. helyet sikerült megszerezni, ami egy nem túl népszerű és kevéssé ismert témához képest nem is olyan rossz. Mégiscsak volt értelme az elmúlt öt évnek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr73562955

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: zsír 2008.07.10. 23:24:16

Goldenblog 2008 And the winner is... (boríték kinyit...) kocka.blog.hu... Űűű... Francba, most le kell törölnöm az előre megírt bejegyzést, ami az első helyezésemről szól. És mit kezdjek a három raklap "Zsír - Goldenblog Winner" feliratú pólóval…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fraki 2008.07.11. 02:29:18

Elképesztő, hogy a kocka nyert, az a blog egy kalap szar.

törölt-felhasználó (törölt) 2008.07.11. 02:35:46

Gratula! Ahhoz képest, hogy az Opera mennyire elhanyagolt böngésző egész jó eredmény az a 9. hely.

nega · http://negalap.atw.hu 2008.07.11. 09:16:17

Részemről is gratula.
Van értelme. Csak így tovább!

AZS 2008.07.11. 10:40:19

gratula, bár nálam te vagy az első ;-)

Mefi · http://mefi.be/ 2008.07.11. 11:34:03

A Goldenblogon sajnos nem azok szoktak nyerni, akiket várna az ember (vagy csak nekem nagyon más az ízlésem). Anno a Fekete Macskán például meglepődtem, biztos voltam benne hogy a Napirajz nyer. Kíváncsi vagyok, én hányadik helyen végzek majd. :D

ZeGa 2008.07.11. 11:40:49

Grat és további sok sikert.

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2008.07.11. 15:57:50

A többi nevezőt nem is ismerem, még csak hallomásból sem (jó, a kockát látom kb. hetente egyszer amikor 1nd3x felé tévedek véletlenül :)). Gratula amúgy.
süti beállítások módosítása