Magyar Opera

Eltűnt az Opera logó...

Keresd meg az Opera logót az alábbi képeken, majd ha megtaláltad, küldd el a választ az Operának! Ha szerencséd van, ajándékcsomagot kaphatsz. Részletek a My Opera oldalán.

Frissítés: a játék végetért, a válaszokat itt találjátok meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr65537938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schess 2008.06.24. 22:55:06

Volt már toll történet meg Opera Magazin, de nem történt semmi. Én unom már a T. Opera ilyen tipusú szórakozásait. Játszanak a kitalálói magukkal vagy .......

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.06.24. 22:58:10

Hát a toll az valóban nem jött meg, de a magazin nekem megjött. Sőt ezeken kívül már legalább vagy öt csomagot kaptam az Operától, úgyhogy eddig csak a toll nem jött meg...

Hozzáteszem, hogy mikor Németországban voltam, és oda kértem az egyik csomagot, akkor 2 (kettő) nap alatt megjött. Szóval Posta rulez.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.06.24. 23:01:20

Segítségképpen itt vannak a tavalyi képek a megoldásokkal.

Schess, amúgy ez egy teljesen jó játék, ajándék ide vagy oda.

Schess 2008.06.24. 23:08:28

karaj, igazad van játéknak jó, de nem szeretem, ha hülyitenek az Opera marketingesei.

Egyébként ezt írtad (és ez igy egészen más.):
karaj · magyaropera.blog.hu 2008.06.10. 19:45:49
Nekem megjött tegnap, de gyanítom, hogy felismertek, mert kaptam mellé egy levelet is, amiben megköszönték a fordítást :) Az újság határozottan profi egyébként!

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.06.24. 23:13:17

Schess, az is lehet, hogy mire te rendeltél, már elfogyott. Nem tudom :( Mikor itt kiraktam a posztot, addigra én már megrendeltem. Lehet, hogy a tollakkal is az volt a helyzet, hogy elfogytak, ami ingyen van, az elég hamar eltűnik.

Amúgy a másodikon és a negyediken megtaláltam :)

Zafír 2008.06.25. 00:01:07

Hülye játék. Gyereknek néz minket a tisztelt marketingosztály! :D LOL:::

törölt-felhasználó (törölt) 2008.06.25. 00:05:44

Gondolom azért a hivatalos fordítókat előnyben részesítik. :)
Amúgy én mind a négyen megtaláltam, de a harmadikon nem biztos, hogy az.

loopht 2008.06.25. 07:32:05

Na lebuktak, a 4. képen a tolltartó tele van Opera-s tollakkal, én meg azért nem kaptam, mert állítólag elfogyott... :)

Gábris Mihály 2008.06.25. 09:29:20

sztem a 4 képé van a legjobban megoldva, az elsőn még nincs meg a többin igen

Gábris Mihály 2008.06.25. 09:44:41

Én sajnos nem tudok jól angolul, ezért nem tudtam leírni, hogy hol vannak a logók, ezért feltöltöttem a képeket, és belinkeltem a kis szövegembe, ami nem volt túl hosszú ;)

szerintetek így elfogadják?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.06.25. 10:59:19

Mihály, én is úgy küldtem el, hogy felraktam a képeket és ott megjelöltem, hogy szerintem hol vannak :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.06.25. 13:14:17

Hát, hármat eltaláltam, a harmadikat elnéztem...
süti beállítások módosítása