Magyar Opera

Opera Mini 4.1

Különösebb felhajtás nélkül érkezett meg a népszerű mobilos böngésző legújabb verziója, az Opera Mini 4.1. Nem véletlen, hogy most elmaradt a nagy hírverés, ez ugyanis csak egy kisebb verziószám lépés volt, valamint a böngésző nem is változott túl sokat a legutóbbi Opera Mini 4.1 beta óta (ha kíváncsi vagy egy részletesebb újdonságlistára, nyisd meg azt a cikket is). Bár a végleges verzióban most nincsenek látványos változások, azért mindenképpen megéri frissíteni a betáról, mivel kb. 150 hibajavítás került bele a visszajelzések alapján, amelyek jó része valószínűleg a te telefonodat is érinti.

Lássuk ismét röviden az újdonságokat az Opera Mini 4.0-hoz képest:

  • Az Opera Mini 4.1 50 %-kal gyorsabb, mint az Opera Mini 4.0.
  • Automatikusan javasol webcímeket a beíráskor, így könnyebb és egyszerűbb a címek bevitele.
  • Le lehet menteni a weblapokat, majd ezeket később kapcsolat nélkül is meg lehet nyitni.
  • Pillanatok alatt megkereshetsz egy szót vagy kifejezést a weblapokon.
  • Letölthetsz képeket, csengőhangokat, vagy bármilyen más tartalmat anélkül, hogy kilépnél a böngészőből.
Az Opera Mini 4.1 egyszerűen szuper. Az iskolában sokszor használom arra, hogy információkat keressek vele a Wikipédián. A buszon elolvashatom a legújabb híreket, és blogolni is tudok vele. Az Opera Minivel mindig képben vagyok a legújabb dolgokkal az egész világról. A kedvencem az új Opera Miniben az, hogy le lehet menteni vele a weblapokat, amiket aztán később megnézhetek. Így le tudok menteni minden olyan Wikipédia cikket, amire szükségem lehet később. Hála az Opera Mininek, a történelem jegyeim drasztikusan emelkednek! Ramūnas, Litvánia

Az Opera Mini 4.1-et az Opera oldaláról töltheted le.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr28466430

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: tsabeeka » Itt a 4.1-es Opera Mini [update 1] 2008.08.15. 23:03:31

[...] Azt nem mértem le, hogy valóban 50%-kal gyorsabb-e, de, de az tény, hogy valamivel biztosan sebesebb az új Opera Mini.[...]

Pingback: Opera Mini 4.1 Final működik (avagy mégis rozoga Föld) « Blue Jaunte 2008.05.20. 08:06:29

[...]Mini blogon Hivatalos bejelentés az Opera Watch blogon Hivatalos bejelentés a Magyar Opera blogon[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronyn · http://www.ronyn.hu 2008.05.13. 17:03:50

Nekem nincs benne az a rész ami a bétában az url cimeket javasolta!
Rögtön a beiráshoz ugrik....

Valakiember (törölt) 2008.05.13. 17:54:21

Nekem is ideje lessz akkor már frissíteni, mert a mobilomon asszem még valami 3.X-es van. :D

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2008.05.13. 19:17:48

Remek!

De az a propaganda vélemény tényleg muszáj bele?

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2008.05.13. 19:36:57

Kipróbáltam, lefagyott (nem kicsit és nem egyszer), egy darabig még marad a 4.1 béta, az valamiért működik :).

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.05.13. 20:11:31

cousin333, az utolsó mondat miatt tettem be :) szerintem elfér.

Lali_ 2008.05.13. 22:13:04

Én meg pár utolsó pót vizsgárol le nem csúszást köszönhetek neki, mert gyorsan tudtam jelentkezni a Neptunban még a terem elöl, amikor éreztem, hogy necces lesz a történet:)

Zafír 2008.05.14. 00:32:26

Ramúnas ne a wikipediáról tanulja a történelmet, hanem járjon könyvtárba és olvasson... könyvet! ;-)

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2008.05.14. 09:27:29

A cél szentesíti az eszközt :).

szotsaki 2008.05.15. 18:19:27

"[...] drasztikusan emelkednek" - ez aztán az oximoron :D

Érdekes, még nem jutott eszembe, hogy töri doga közben a Wikipédiát lapozgassam :)

meneruwa 2008.05.15. 18:38:01

nektek a magyar verzsönnél bejön a lap mentése? mert az angol betánál még mindig müxik de a magyarnál egyáltalán nem, pedig ugyanazt az oldalt nézem.
s mégegy kérdés iwiw-nél már csak mobil iwiw van? mert az iwiw gépházban nem láttam utalást de a régi lehetőség hogy bejelentkezés normál felületen az eltűnt, és ez a m.iwiw.hu egy kalap sz*r

Ronyn · http://www.ronyn.hu 2008.05.15. 19:05:43

Nekem még az urlkiegészités sem megy csak emulátoron...
Nekem ott van a Normál felulet,csak változott a design(vagy csak a mini 4.1 mutatja másképp)

Perillustris 2008.05.19. 14:08:35

Nekem az utobbi idoben az a problemam az Opera Minivel, hogy rendszeresen rossz beallitasokra hivatkozik. Teljesen random modon lesz jo vagy rossz. Ujratelepitettem, felraktam a 3-ast is, azzal is jelentkezett a hiba. A pontos hibauzenet nem jut eszembe. Parhuzamosan mindig kiprobaltam a GMAIL es a Youtube java alkalmazasat is, azok mindig mukodtek rendesen, amikor az OM nem.

Perillustris 2008.05.19. 14:13:33

Amikor mukodik, pl. most, akkor viszont dramai gyorsasag-novekedes tapasztalhato, s nekem az URL-kiegeszites is mukodik. (SEK800i)

meneruwa 2008.05.20. 06:00:10

de tényleg, nálam is már kezd idegesítővé válni, néha kapcsolodok a wapok eresztül a netre néha nem s ez inkább a több. a vodára gyanakodtam, de msn-ezni simán tudok a teloval, sőt a gmail-es java appz is simán fut, ellnebn a gmailre fel se tudok menni. én ugy emléxem hogy a 4.0-ás ota ilyen azelőtt nem nagyon volt vele semmi baj. valaki esetleg hasonlot tapasztalt?

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2008.05.20. 09:20:33

Urak, akinek problémája van a 4.1 Final verzióval, az próbálja meg újra letölteni.

Én tegnap azért próbáltam ki, mert a 4.1 Beta is elkezdte berakni a lapok tetejére, hogy vagyon végleges verzió, mondom oké, próba cseresznye.

Letöltöttem, és most működik. Nem tudom, mi történt időközben, tudomásom szerint nem jött ki új verzió, sebaj, örülök.

Perillustris 2008.05.20. 10:32:32

Na, most is szivat, a szoveg a kovetkezo:

"Nem sikerult kapcsolodni az Internetre.
Az Internet beallitasokhoz asztali bongeszovel nyissa meg a…"

A java-s Gmail es a Youtube is megy rendesen.

Sem a telefon, sem a prograsm ujrainditasa nem segit. Mint irtam, teljesen veletlenszeruen romlik el es javul meg.

Telefon tipusa: SEK800i
Opera Mini v.4.1.11320 20080514

Operator: Vodafone
Elof. tip.: Voda Post

Ronyn · http://www.ronyn.hu 2008.05.20. 10:58:46

Nekem még mindig nincs url kiegészités még a beállitásokban sem...

[b]Perillustris[/b]>>>
Itt van némi beállitási utmutato a mini kapcsolodásához...
ill. találhatsz olyan usert,akinek ilyen teloja van,vodával...
Nekem SEp910i van+voda,de nincs ilyen probléma...
ronyn.hu/leiras/OM.php

Perillustris 2008.05.20. 12:58:59

Ronyn, koszi. Stimmel minden beallitas. Most peldaul megy rendesen, pedig SEMMIT nem allitottam at.

Nem ertem.

Ronyn · http://www.ronyn.hu 2008.05.20. 15:45:52

Hát mondjuk a leirtak alapján inkább a teloban van a hiba....
Próbáltad már más tanusitvánnyal,vagy anélkül?

Sarakabar 2008.05.20. 16:33:55

nekem minden egyes indításnál újra telepíti, tehát nem betölti a programot. ezt miért csinálja? valamit rosszul állítok be? egyébként aztán a szinkronizáció után megvan minden, csak ez a belépő procedura macerás.

Perillustris 2008.05.21. 00:37:24

A tanúsítványokat nem állítgattam.

Az indításkori telepítgetés egyébként nekem is rendszeresen előfordult, de az is teljesen véletlenszerűen.

meneruwa 2008.05.21. 12:49:09

az a baj hogy nem vagyok perfekt angol így nem tudom jelentgetni a hibát, bár télleg érdekes, mert nekem is ment simán háromnegyedórát tegnap, - pont a mo blogot :) - olvasgattam, reggel hazafelé melobol meg már a gmail se jött be. de az msn és a gmail soft ment sőt a google maps is :). azt is nézegettem hogy 2, 2,5, 3 g körzetben vagyok e nem számított, szal nem tudom mi lehet a hiba. a tanusitványosakat, nekem nem telepitette motorola v3x-re csak a simát
süti beállítások módosítása