Magyar Opera

Mit szeretnél látni a következő Opera Miniben?

Az Opera Mini 4 pár hónapja jelent meg, és az újításoknak köszönhetően továbbra is rendkívül sikeres maradt, hasonlóan az előző verziókhoz. Természetesen az Opera Mini csapata nem állt meg a fejlesztéssel, hanem már javában készítik az új verziót.

A további tervezéshez a fejlesztőknek most szükségük lenne a kívánságainkra, szeretnék látni, hogy az aktív felhasználóknak mi hiányzik még a böngészőből, milyen új funkciókat látnának szívesen, valamint akik kipróbálták, de nem használják a Minit, mit hiányoltak belőle, amiért lemondtak róla.

A fenti kérést az Opera Watch tette fel, és oda várják a válaszokat, így ha tudsz angolul, írhatod azonnal az eredeti blogba a kívánságaidat. Ha nem tudsz angolul, akkor a visszajelzésedet írd ide, és én pár naponta lefordítom, és átmásolom az Opera Watch oldalára, hogy biztosan eljussanak a fejlesztőkhöz.

Szóval ha segíteni akarsz az Opera Mini fejlesztőinek, akkor válaszolj az alábbi kérdésekre:

  1. Milyen új fejlesztéseket és funkciókat szeretnél látni a következő Opera Miniben?
  2. Van olyan mobilkészülék, amelyiket szeretnéd, ha támogatná az Opera Mini?
  3. Van-e olyan ötlteted, amivel javíthatnánk a böngészést az Opera Minivel?

A válaszokat előre is köszönjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr81300609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valakiember (törölt) 2008.01.17. 16:09:47

Vágólap kellene bele sztem...

meneruwa 2008.01.17. 22:49:59

igen vmi ilyesmit hiányolok énis, dehogy kicsit futurisztikusabb legyek, jó ennek köze lesz a mobil gyártóhooz is, ha másolok egy szöveget mondjuk operábaól (persze majd ha lehet) akkor tudjam küldeni sms-be etc... na kiszerint hülye ötlet? sokszor járok ugy hogy macerás kiirkálni ha találok egy oldalt s mivel a 9.25 nem szinkronizál igy mindig bekapcsolni stb... egyszerűbb kimásolni s rögtön elküldeni ismerősnek. aztán egy normális cache se ártana mert néhanéha hiábe nem üritem vagy üritem elfelejti a jelszavakat. aztán majd még gondolkodom :)

Lali_ 2008.01.18. 14:46:49

Na akkor az én ötleteim(párat lestem :) )
1. Valamilyen egyszerű e-mail küldési lehetőség, hogy valahogyan kezelje a mailto hivatkozást.
PL:
-my.oper.acom oldadalra küld ahol kitölti a címzett rublikáját, vagy beállítható, hogy gmail-t, yahoo-t nyissa meg
-Vagy pop3 letöltés(próbáltam már java alapú e-mail klienst, csak nem akart csatlakozni, tehát megoldható
2. Füles böngészés MOD-opera módra, 4 fül elég lenne :)
3. PDF, DOC, PPT előnézet. Valami progit feltehetnének a szerveri oldalhoz, hogy a fenti tipusokból html oldalt csináljon, átalakítsa
4. Jelszókezelő, nem sütis


Valaki felvetette az iPhone verziót, azonkívűl, hogy engem nem igazán érdekel, szerintem arra egy Opera Mobile szerű böngészőt kellene csinálni(Hamarosan nyílt lesz)

zseko 2008.01.18. 15:52:18

Működjön a D500-amon... a 4beta2 óta nem megy, eleddig meg nem találtam olyan oldalt ahonnan telepíthetem a beta1-et. Letölteni már letöltöttem a pc-re, de elég macerás pc-ről feltölteni bármit a samsung telcsikre. Egyenlőre pedig nincs lehetőség telcsi cserére.

Lali_ 2008.01.18. 17:15:16

Itt letöltheted, azt nemtudom, hogy mit jelent a Samsungnál a telepítés :( opera.extra.hu/request.php?6

Bár szerintem a béták már nem működnk, mert kiírják, hogy megjenet a frisebb és használd azt.

meneruwa 2008.01.19. 07:34:57

mmmmm pdf, doc nem is lenne rossz. a ppt-t annyira nem használom deha lúd legyen ugye kövér :) a gmail is sajna csak 1-2 oldalt jelenit meg a telon ha emailbe kapok pdf-et

zseko 2008.01.19. 19:49:41

opera11, nézd meg ezt: zseko.fw.hu/mini/index.htm
ezt jelenti a Samsungnál a java telepítés... pedig a D500 nem egy 15e ft-os telcsi volt.

a régebbi verzió megvan már, letöltöttem tőled, de egyenlőre nemtudom úgy feltenni egy oldalra sem, hogy telepíthetően le tudjam vissza tölteni a telefonra. Mindenesetre már kinéztem az utódját a telefonnak, egy N82-est, azzal remélhetőleg már nem lesz ilyen problémám...

Lali_ 2008.01.19. 20:51:46

zseko, ez szép...Arról már én is hallottam, hogy eléggé zárt(hasonlóan mint régebbi motorolák, a mostaniakról nemtudok semmit) + a Java programokat is korlátozottan kezeli (max x MB-osat enged)
Az N82-ö nagyon jó teló (a külső az meg szubjktív), azon viszont már az Opera Mobile is fog menni...
süti beállítások módosítása