Magyar Opera

Az Opera alapítói

Kezdjük az évet egy könnyű témával: az alábbi képen az Opera két alapítója látható 1995-ben, amint éppen az Opera első verzióját programozzák. A bal oldali Jon von Tetzchner, aki jelenleg az Opera vezérigazgatója, a jobboldali pedig Geir Ivarsøy, aki sajnos már nincs köztünk.

Az elmúlt 12 évben az Opera sokat fejlődött, jelenleg több mint 400 alkalmazottuk van, és a böngészőt több millióan használják a számítógépeken és már a mobiltelefonokon is.

Mondjuk én ritkán szoktam nyakkendőben programozni ...

Forrás: Opera Watch

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr7282699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ablakos 2008.01.03. 13:22:13

Nekem mindegy, ha alsógatyában verik be azt a kódot, de stabil legyen. Legalábbis stabilabb, mint az utóbbi néhány beta eresztés.

hematite · http://standby.blog.hu 2008.01.03. 18:02:07

Kiprobaltam a Symbian Operamini4-et, nos ledobbentem olyan jo! Igaz, hogy majd 2.5 mega, szemben az Opera for Symbian-al ami alig 200kb, de nagyon jol megcsinaltak, le a kalappal!
süti beállítások módosítása