Magyar Opera

Kis lépés (b9665)

Péntek = új Opera előzetes. Szerencsére mostanában nem szegik meg ezt az ígéretüket, és mi mindig hozzájuthatunk a legfrissebb adaghoz, ebből is látszik, hogy a fejlesztők gőzerővel dolgoznak a böngésző tökéletesítésén. Erre szükség is van, hiszen, noha már az alfa verzió óta is nagy utat tettek meg, de még mindig sok a tennivaló. A mai build nem sok változást ígér, viszont az új hibák listája is nagyon rövid. Azonban vedd figyelembe, hogy amely hibák nem szerepelnek javítottként, azok valószínűleg még mindig benne is vannak, szóval olvasgasd el a korábbi kiadások hibalistáját is. Bízzunk benne, hogy ez a mostani tömörség a közeljövő nagyobb változásainak az előszele.

Ismert hibák (mindenképpen olvasd el!)

  • korábbi verzióra telepítés esetén újra be kell jelentkezni az Opera Link fiókba
  • a beépülők kezelése még mindig bizonytalan (csak Unix)
  • az animált gifek továbbra sem jók

Fontosabb változások

  • a kisképernyős megjelenítésből való kilépéssel kapcsolatos hiba javítva
  • javítások a lapon belüli gyorskereső funkcióban
  • a nagy méretű képeket újra rendesen jeleníti meg
  • a CRAM-MD5 azonosítás javítása a levelezésnél
  • eltűnő panelekkel és személyes sáv elemeivel kapcsolatos, szinkronizáció esetén jelentkező hiba javítása
  • új könyvjelzőfájl megnyitásakor a program felajánlja az összefésülést a jelenlegivel

Figyelem! Az előzetes verziók még sok hibát tartalmazhatnak, ezeket nem ajánlott mindennapi használatra telepíteni. Az Opera legutolsó végleges verzióját az Opera oldaláról töltheted le.

Letöltések

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr55239634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.11.23. 19:47:40

Aha, szóval ezért tűnt el az egyik gomb a toolbaromról az előző buildben :)

fraki 2007.11.23. 20:09:10

Hurrá hurrá, a JS-eim újra működnek. (Nagy szó! :))

Penge™ (törölt) 2007.11.23. 20:57:58

Újra megy a noclickactivate userscript, de ha aktív, akkor a YouTube-os videók nem működnek közvetlenül, csak beágyazva.

meneruwa 2007.11.23. 23:11:04

nekem megy a youtube viszont a leveleim mostsem töltödnek le, valaki tudja miért vagy csak vissza kellene olvasnom mellsleg gmailes levelek.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.11.23. 23:41:52

nekem lejönnek a levelek, gmail is. milyen hibát ír ki? (eszközök > haladó > hibakonzol)

Penge™ (törölt) 2007.11.24. 01:04:29

Már nekem is megy. Megadtam egy másik útvonalat scriptkönyvtárnak oldalspecifikusan, amiből kihagytam a nocklickactivate-t és a legérdekesebb az egészben, hogy ettől függetlenül ott sem kell kattintanom feleslegesen.

meneruwa 2007.11.24. 06:08:25

ez a fura hogy semmit, olyan mintha kapcsolódna végigpásztázza a levelezőfiókokat de nem jön le a levél pedig kaptam, mert a régivel letöltödik simán

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.11.24. 14:36:53

tévedtem, nekem se jönnek le a gmail-es levelek a levelezőben ... :(

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2007.11.24. 17:48:40

Nekem sem jön... az egyik címről. Ugyanis kettő van, és mind a kettő GMail-es :). Mondjuk ez a hiba nem újdonság, csak mintha korábban már írták volna, hogy javították... Ahogy írtam, még sok a tennivaló :(.

predator29 2007.11.25. 14:25:40

hát, ez most jól összeizélte az rss-emet. felraktam, és az ékezetes üzenet címeket levágta az ékezetnél. aztán visszaraktam a bétát, így meg csak a karakterkódolást gányolja el. mindezt ubuntu alatt. érdekes...

predator29 2007.11.25. 15:13:49

átállítottam az accounts.ini-ben a charset-et utf8-ról iso8859-2-re és menni látszik a dolog.
süti beállítások módosítása