Magyar Opera

Hamarosan jön a végleges Opera Mini 4

Az Opera Mini 4 harmadik betája nemrég jelent meg, bevezetve a könyvjelzők szinkronizálását az asztali Operával, valamint újra elérhetővé téve az RSS csatornákat. Az előző betákban többek között a nagyítás, valamint a képernyő elforgatása jelent meg fontosabb újdonságként.

Mindenesetre az Opera Mini Blog alapján a fejlesztés lassan a végéhez közeledik, és nemsokára megjelenik a végleges Opera Mini 4 is. Ha vannak még problémáid a jelenlegi verzióval, akkor érdemes még most írni a fejlesztőknek, hogy javíthassák a hibákat.

A végleges verzióra valószínűleg lesz magyar verzió is, azonban most a fordítást nem az eddigi Opera fordítók készítették, úgyhogy erről sajnos nem tudok bővebb infót mondani (sajnos az okokat sem ismerem).

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr63219027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali_ 2007.11.05. 18:04:10

Javascriptet és AJAX támoogatás is lesz benne :)
oblog.usite.hu/cikkek/394

Plusz ami nagyon poén, hogy mivel a 9.5-ös Opera motort használ, ezért ismeri a CSS3-at is, amit még a jelenlegi asztali böngészők is csak elvétve.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2007.11.06. 10:18:35

Már csak flash kéne bele, és akkor fizetnék is érte. ;p

Ronyn 2007.11.06. 11:15:31

Na ,meg több fül kezelése...

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2007.11.07. 08:24:20

Vagy esetleg az, hogy megbízhatóan hozza a jelen verzió képességeit, én már azzal is boldog lennék :).

A könyvjelző szinkronizálás jóság, nem is értem, eddig miért nem volt benne.

A képernyő elforgatás mókás meg látványos, de én igazából sosem használtam - MicroReader (home.c2i.net/thvoslef/midlets/) is tudta ezen featúrát már vagy másfél éve.

miqlas · http://www.hackthat.net//ddos/1809 2007.11.07. 09:22:30

Helló!

Opera 9.24-et használok. Gmail eddig POP-on keresztül működött, de hallottam sok-sok jót az új IMAP-ról, hát gondoltam, kipróbálom. Én is jobbnak találtam, de nem minden téren: Leszedi a spamokat is, és megjeleníti a listában olvasatlanként. Eddig POP-on keresztül csak az beérkezett mappából szedte le a leveleket, de most a kukából és a levélszemét mappából is. Be lehet ezt valahogyan állítani?

Az IMAP-ra állítás létrehozta a megfelelő mappákat. Átállítottam angolra a nyelvet a gmailban, ekkor angolul is létrehozta ezeket a mappákat. Hogyan tudom kitörölni a fölöslegeset?

Remélem, érthetőek volt a kérdéseim...

Üdv!
miqlas

miqlas 2007.11.07. 09:32:09

Megvan!
Levelezés > IMAP mappák :)

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2007.11.07. 11:45:58

Hahh, megjött a végleges :).

Lali_ 2007.11.07. 13:45:10

EZAZ működik!!!!!!(m'rmint, hogy nekem is)

Lali_ 2007.11.07. 13:51:53

1: Nincs kicsi betüméret, ezért a főoldalon, a kattinston ide a szerkesztéshez nem fért ki még fektetett módban sem(176*128-as)
süti beállítások módosítása