Magyar Opera

Hogyan értékelnéd az Operát?

Az Opera Watch cikke alapján az Opera állítólag egy felhasználói felmérést nyit meg a böngésző eltávolításakor vagy újratelepítésekor, az új heti előzetestől kezdődően. Nekem sajnos ezt nem sikerült előhozni, többször is feltelepítettem meg vissza, de semmi szokatlan nem történt. Szerencsére a felmérést nem csak telepítéssel, hanem az Opera oldaláról is el lehet érni.

A kérdések alapján egyértelmű, hogy az Operások jobban meg szeretnék ismerni a felhasználók igényeit, hogy milyen irányban folytatódjon a fejlesztés. A kérdőív középső részén részletesen értékelhetjük a böngésző működését, ahol bejelölhetjük azokat a funkciókat, amelyekkel a legtöbb probléma van, valamint amelyek a legfontosabbak lennének számunkra.

A felmérés sajnos csak angolul érhető el, de már minimális angol tudással is ki lehet tölteni. Az ilyen visszajelzések nagyon fontosak, mivel így lehet a legkönnyebben felmérni az igényeket a következő verzió tervezéséhez, valamint jól megmutatja azt is, hogy az Opera melyik részével elégedetlenek leginkább.

Ha van egy kis időd rá, töltsd ki a felmérést, néhány perc az egész:

Ha kipróbáltad az Operát, de valami miatt nem használod, akkor ebben a kérdőívben visszajelezhetsz az Operának, hogy mi nem tetszett a böngészőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr7217979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crow 2006.11.18. 13:57:31

Személy szerint nagyon örülök neki, hogy az Opera fejlesztőinek fontos a felhasználók visszajelzése, mivel nyilvánvalóan ez viszi majd jó irányba a fejlesztést.
Na nem mintha az eddigiekkel rossz úton jártal volna... :)

Mefi · http://mefi.be/ 2006.11.19. 22:09:33

Kitöltöttem. Az azért mókás, hogy "Not IE". :D

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.19. 22:57:34

Hát azért elég sokan lehetnek, akik ezért is használják, de megnézném azt, aki a "Not Firefox"-ot pipálja be...

niederl 2006.11.20. 12:47:16

Jól nézz meg engem, benne volt a háromban :-D

:P 2006.11.20. 13:19:27

picit elcsesztek:
Fast display, startup
Ease of upgrade

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.20. 13:39:04

Nálam eleve kizárva a not firefox, mivel ha jól emlékszem, én még Nescape 4-ről váltottam Operára :)

Azért számomra akkor is fura, hogy azért használok valamit, mert az NEM másvalami, ez így valahogy levon az értékéből.

niederl 2006.11.21. 19:17:59

én meg semmiről :-) operával kezdtem... hála az égnek.

amúgy nyílván nálam is csak poénból ment a pipa... bár vagyok annyira anti-divatmajom hogy mindig utáljam ami éppen 'menő'...

opera10mini 2006.11.21. 23:02:47

én meg firefoxról tértem át, részben azért mert a firefox teteje ugrál ha windowblindset használok, részben meg azért, mert igy +sporolok1 levelező progit

opera10 · http://www.my.opera.com/Lali19871014 2006.11.22. 22:41:15

az ilyen görgö cuccokat nem igazán birja, régebben az indexen is volt pár napig ilyesmi gördülö valami(az önkorm. szavazáskor)de akkor is 100%procit evett

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.23. 14:16:05

Igen, sokat eszik. Ha a kurzorral megállítom a scrollt, akkor normális lesz a procihasználat.
süti beállítások módosítása