Magyar Opera

Szolgálati közlemény: blogszünet...

Szolgálati közlemény: a blog kb. augusztus 10-ig szünetel. Ezalatt valószínűleg megjelenik az Opera 9.01, amely magyar változatban is letölthető lesz az International telepítőt választva. Más újdonság a nyári uborkaszezon miatt nem igazán várható, ha mégis történne valami egetrengető, akkor írjátok be a kommentekbe :)

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr8511767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsini 2006.07.26. 10:49:15

jó nyaralást! :)

Thn Zsolt 2006.07.30. 16:29:44

Hali!

Jó nyaralást és pihengetést addig is.
Amúgy me gvan két oldal, ami egyáltalán nem mükszik Opera alatt. :-((
Az egyik ez: www.utvonalterv.hu/
a másik: map2.index.hu/
Próbálkoztam mindennel, de semmi eredmény, kénytelen voltam IE alatt használni :-((
Valami ötlet??
Köszi
Zsolt

Sanyi 2006.07.30. 18:51:32

Üdv!

www.cartographia.hu/fooldal.vm
vannak egész jó kiadványaik, én is azt használom, és egész jól működik, még sose tévedtem el. :)

Thn Zsolt 2006.07.31. 18:39:52

Hali,
megint én!

Igen ám, de nekem nem könyv formátumú térkép kell, hanem kifejezett útvonal ajánlás il. km számlásása az úthoz.
De azért köszi
Zsolt

zeeee 2006.08.02. 22:49:58

www.opera.com/download/

Hát tényleg megjelent a 9.01
A lottószámkat elárulod (na, legalább 4-et!) :-)

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.08.03. 20:05:03

Az útvonalterv nekem müxik a 9.01-el.
A másik alapból nem, mert activeX kell hozzá.
De már Firefoxhoz van olyan bűvítmény, amivel tudod használni az ActiveX-es oldalakat, úgyhogy már soha nem kell IE-t használni.
Ellenben az IRC még mindig nem megy, a vizslancs.hoszt.hu-n még mindig nem lehet belépni, bár ez inkább az oldal hibája, az iwiw még mindig szét van csúszva, csak hogy néhányat említsek. :)

crow 2006.08.03. 20:24:45

Penge: IWIW nekem simán megy 9.01-el.

Thn Zsolt 2006.08.04. 10:02:30

Hali
Na próbálkoztam megint az útvonaterv.hu-val, de semmi, felugrókat engedélyeztem, ie-ként van azonosítva...mi a fenét tudok még állítani, hogy menjen??
nincs kedvem ezért mindig elindítani az ie-t
iwiw nwkwm is megy, csak a bejelentkezés macerás, mert a mágussal nem tudok bemenni, mindig be kell írni a bejelentkezési adatokat
irc-t nem tudom, nem használom :-)

MotoMan 2006.08.04. 16:55:29

Hali!
Nekem az gondom az Operával(9.01), hogy nem igazán kezeli a freemail.hu-t. Belépni még sikerül az oldalra, de amint rákattintok az "olvas"-ra befagy az egész opera. Tapasztalt már valaki hasonlót, és van rá valami megoldás?
Valami ötlet??
Köszi

Grüner Tamás 2006.08.04. 17:48:36

Van egy kis próblémám, annak ellenére hogy a legjobb böngészönek tartom az Operát.
Rálépek a Hirkeresöre,megnyitom a középsö gombbal az Inforádió weblapját és elöugrik rendszeresen.A többi weblap háttérben korrektül nyilik meg.Hogyan tudnám megakadályozni hogy ez a weblap ne elöl hanem a háttérben nyiljon meg.Kérlek benneteket próbáljátok ki és ha rájötattek akkor irjátok meg nekem mit kell beállitani.
Köszönettel
Tamás

KingFisher 2006.08.05. 10:57:40

Freemail nálam jó. Nálam depoval vannak kisebb nagyobb problémák, az eddigi verziókkal nézhetetlen volt, a mostanival se tökéletes, de legalább megy. Régebbiek erőlködtek alatta, 9.01 már csak addig fogja a gépet, amíg be nem tölt az oldal, utána már tűrhető. Megoldódott a Process memórában maradása is, és ETR is működik:) Azt hiszem tényleg igaz, X.00 esetén várni kell minimum X.01-ig.

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2006.08.07. 08:47:42

Nekem a pandora.com nem működik, amióta frissítettem a flash playert :). Viszont KingFisher, érdekes módon az ETR nekem ment, legalábbis a vizsgaidőszak végén még igen :).

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2006.08.07. 11:42:18

Helyesbítek, a 9.01-el már tökéletesen megy a pandora.

KingFisher 2006.08.08. 00:53:03

Előfelvételnél a tárgyjelentkezés gomb kiléptetett, mondván ne használjam a navigációs gombokat, ennyi baj volt. Viszont visszatért a process kilövésének elmaradása:( Mitől lehet ez?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.08.08. 15:21:00

Útvonaltervre én ezt használom, Magyarországra is nagyon jól működik: www.map24.de
Kell hozzá Java is.

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2006.08.09. 13:58:54

Érdekes bugot találtam az Operában (9.01): a del.icio.us oldalon akkor és csak akkor menti el a módosítást, ha full screen szerkesztést választok, egyébként csak úgy látszik, hogy elmenti :). A megjegyzéssel és a tag-el kapcsolatban legalábbis biztosan.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.08.11. 16:55:24

KingFisher, épp mondani akartam, hogy csak sokat kell várni, és kilövődik a processz, de közben nekem is csinált ilyet, és nem lövődött ki... Passz, biztos egy új hiba a többi helyett :)

Thén Zsolt 2006.08.14. 16:22:44

Köszi Karaj, kipróbáltam
eddig nyaraltam, most néztem meg, nagyon jó
mégegyszer kösz
süti beállítások módosítása