Magyar Opera

Opera 8.01 preview 1

Megjelent az Opera 8.01 első előzetes változata. Az új verzió kijavít néhány stabilitási problémát, megoldja a Gmail oldalain a memóriaszivárgást. Az SVG ezután kikapcsolható a GIF animáció beállításán keresztül (F12).

Előzetes verziók telepítése a stabil, végleges verziókra nem ajánlott.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr724810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2006.03.10. 12:30:34

Sziasztok!
Opera 8.0 Final buld 1095-nél másnál is kilép, ha megnyomja a "-" (minusz) gombot?
Nálam sajnos igen.
(Debian Sarge, windowmaker.)
Ha igen, a 8.01-ben javítva van-e? Látom, hogy még csak Microsoft Windows-ra készült el.

Anonymous 2006.03.10. 12:31:12

Tovább próbálgatva, rájöttem arra, hogy mintha ottlap specifikus lenne a kilépés, pl a hwsw.hu, prohardver.hu oldalakon ezt produkálja. Ezek gondolom jellemzően ie-vel nézettek és teszteltek, illetve ahhoz készültek.
Ti nálatok van-e ilyen?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.03.10. 12:31:54

Nálam Windows alatt nem volt ilyen gond. Ha esetleg a betára tetted rá, akkor ez okozhat problémákat...

Anonymous 2006.03.10. 12:32:25

Szűz rendszerre is és bétára feltéve is ugyanezt művelte. Parancssorból indítva mindöösze ennyit ír: Segmentation fault.
Már mint a kilépés után.
Köszi a választ.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.03.10. 12:32:56

Egyértelmű, küldj egy bug reportot az Operának. A konfigot írd le minél részletesebben (milyen linux, mik futnak, stb.)

Anonymous 2006.03.10. 12:33:27

Induláskor az _új_ rendszeren mindig kérte az operamotifwrapper-3-at, de eddig lusta voltam feltenni, most feltettem (Sarge-on apt-get install libmotif3, 1 perc volt) és már kezdtem örülni, mert jónak nézett ki, és azt hittem én voltam a ludas, de csak a PH! OK, a hwsw sajnos továbbra is elszáll.

kgyt 2006.03.10. 12:33:58

Nekem nem fagy. Slackware 10.1.
süti beállítások módosítása