Magyar Opera

Kiegészítő ajánló: AutoStack

Úgy látszik a beépített funkciók ritkítása mellett viszonylag csendben fejlődött a Windows & Tabs API, aminek a hatására Joel Spadin megírt egy régóta hiánypótló kiegészítőt, ez pedig nem más, mint az AutoStack. Sokan már a nevéből következtethetnek, akik nem, azoknak rövid ismertető:

A kiegészítő beállítás oldalán a következő opciók közül választhatunk:

Auto-stack tabs opened in the foreground Az előtérben nyitott lapok csoportosítása
Auto-stack tabs opened in the background A háttérben nyitott lapok csoportosítása
Create a new stack if the current tab is not already part of a stack Minden releváns lap csoportosítása (ha nincs alapból csoportban, akkor is)
Open new tab next to active Új lap nyitása az aktív mellett
Expand stack when a tab is auto-stacked A csoportok automatikus kinyitása, mikor új lap kerül bele
Don't auto-stack these tabs: (place one tab title per line) Title (cím) alapú fehérlista, hogy mit NE csoportosítson.

Egyetlen apró hiba (ez részben Opera bug), hogy mikor egy stack-ben lévő fület bezársz, majd újranyitsz (reopen paranccsal), akkor a stack végére kerül. Ez azért van, mert az Opera nem rakja ilyenkor vissza a stack-be (ez bug), a kiegészítő meg igen, de ő meg azt nem tudja, hogy hol volt eredetileg.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr294505091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tebi 2012.05.13. 11:20:35

Ez igen! Már kezdtem letenni róla, hogy valaha is lesz ilyesmi az Operában, esetelg csak miután más lenyúlja az ötletet és népszerű lesz, pedig szerintem kezdetektől így kellett volna megcsinálni sőt lehet így is akarták, mert az első tabstackingos buildban ha jól emlékszem részben automatikus volt, de kivették inkább mert azaz érzésem nem voltak elég merészek, pedig számomra ez az egyik leghasznosabb dolog igen hosszú idő óta ami érezhetően komoly és egyértelműen jó változást hoz a mindennapos böngészésbe. Megvallom őszintén én igen ritkán álltam neki pakolgatni a füleket még ha lett volna értelme néha akkor sem, de extrém módon hasznosnak tartom, hogy teszem azt elkezdek böngészni akár egy google keresésből indulok ki, ahol több oldalt is szeretnék átnézni, vagy akár egy cikket olvasva megnyitok a háttérben pár érdekes hivatkozást az adott oldalról, azonnal csoportosítva lesznek a fülek és ha közben párhuzamosan mást is csinálok akkor összecsukhatom és lesz hely másnak a fülsávon, nem kell külön ablak vagy hasonló így sokkal kényelmesebb szebb és praktikusabb. Új kedvenc kiegészítőm lett és remélem rengetegen letöltik és tömérdek pozitív kritikát kap és talán akkor a fejlesztők is észreveszik és rájönnek arra, hogy egyrészt bátrabban is lehet azokkal az új funkciókkal, a tabstackot már eleve ilyen opciókkal is kiadhatták volna és jó lett volna, meg arra is, hogy kell a kiegészítőknek a potenciál, mert jó dolgok tudnak onnan is jönni, csak ezzel az utóbbival át ne essenek a ló túl oldalára, mondjuk ettől még messze vannak.

Mihics Zoltán (Med1on) 2012.05.13. 12:07:48

Sajnos csak az Opera 12 bétával megy, a stabil 11.64-el még nem.

Cawington 2012.05.13. 12:49:25

@Med1on: Ezt nagyon sajnálom én is!

Cawington 2012.05.13. 12:54:09

@Tebi: Azt nemértem ami ennyire fontos kiegészítő az Operás társadalom 80%-nak, miért nem képezi a bönésző részét!?

Teddy Beer 2012.05.13. 13:00:00

@Cawington: kit erdekel, hogy mi fontos nekunk? ezt a funkciot amugy ablakok normalis hasznalataval is meg lehet oldani, nem kell hozza a csicska stuck, szal kenyelmes, de lenyegi funkciojat az ocsmany tab stack nelkul is be lehet huzni.

Tebi 2012.05.13. 13:31:26

@Teddy Beer: Szerintem igenis van fantázia a tabstackingban és még többet is ki lehet belőle hozni, ablakokkal nekem kényelmetlenebb, épp úgy lehet ablakokat használni fülcsoportosítás helyett, mint ahogy a gyorshívó helyett is elég lehet egy sima könyvjelzősáv, mégis jó a gyorshívó annyira hogy még másolják is.

Tebi 2012.05.13. 13:38:37

@Cawington: Éppen ezt mondom egyébként én is eleve így kellett volna kiadni ezt a ficsőrt, hogy ott vannak ezek a beállítások aniket ez a kiegészítő kínál plusz még egy teljes kikapcsolás és akkor lett volna az igazi, akkor ütött volna, és mindenki elégedett, de így csak olyan "aha, jó" hatása volt szerintem.

Dzsini 2012.05.13. 13:45:09

Egy build volt a stacking kialakítása közben, mikor ehhez hasonló, félig-meddig automatikus működése volt - ha egy fülről ugyanazon a domainen belül nyitogatod a további füleket (pl. wikipedia), akkor azokat rögtön csoportosítja, domainen kívüli linkeknél nem... aztán ez a következő buildnél eltűnt, és csomóan azóta hiányolják :)
Ez sem tud ilyet.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.13. 14:54:12

@Dzsini: Nem domain alapján csoportosított, hanem ugyanúgy, mint ez.

@Tebi: Így kellett volna kiadni opcionálisan. De mivel nem opcionális volt (és sokan a mai napig balhéznak amiatt, hogy az alap Tab Stacking sem kapcsolható ki, mert véletlenül (bár nem tudom olyat hogy lehet, a Drag and Drop bug sokkal vészesebb volt) csoportosítják a füleket), ezért felhasználói nyomásra gondolok egyszerűbb volt az egészet kivenni, mint checkboxos megoldással opcionálisra megcsinálni. Főleg, mivel akkor is siettek a véglegessel, utána meg jöttek a nagyobb projektek (HWA, HTML5 implementációk, ES5 és társai) és gondolom megfeledkeztek róla.

Teddy Beer 2012.05.13. 17:00:09

@penge™: "és sokan a mai napig balhéznak amiatt, hogy az alap Tab Stacking sem kapcsolható ki, mert véletlenül (bár nem tudom olyat hogy lehet, a Drag and Drop bug sokkal vészesebb volt) csoportosítják a füleket"

A véletlen tab stacking valós szemét, a drag and drop meg haszontalan hülyeség.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.13. 18:48:51

@Teddy Beer: Most direkt trollkodsz? Te is tudod, hogy a Drag and Drop nem haszontalan. Bármennyire nem tetszik, a támogatásának 2012-ben nagyobb létjogosultsága van, mint sok olyan HTML5 specifikációnak, ami neked szubjektíve jobban tetszik.

A Tab Stacking lehetne kikapcsolható, viszont aki véletlenül rendezi csoportokba a füleket, ráadásul gyakran és józan állapotban az erősen Parkinson-gyanús. :D Esetleg most tanulja a számítógép (és az egér) használatát, de azok teljesen más stílusban szólnak hozzá. :-)

Teddy Beer 2012.05.13. 19:31:00

@penge™: Létjogosultsága? Flashel megcsinálják (sőt, anélkül is megy, pl. a gdrive-on) ugyanezt és böngészőfüggetlen, bár eddig is tudtam enélkül élni. Problem? Sadpanda.jpg

"A Tab Stacking lehetne kikapcsolható, viszont aki véletlenül rendezi csoportokba a füleket, ráadásul gyakran és józan állapotban az erősen Parkinson-gyanús. :D Esetleg most tanulja a számítógép (és az egér) használatát, de azok teljesen más stílusban szólnak hozzá. :-)"

Vagy mert tapipadon tolják és a finger freestyle-ba néha belecsúszik egy kis gebasz, vagy egyszerűen rossz az egerük. De elég bosszantó, akkor is ha ritkán jön elő.

MosoMasa 2012.05.13. 20:06:27

Hát ez borzasztó fontosch!

Megérte fejlesztgetni - mint a múltkor egy évig a gyorshívó animációját!

franatixx 2012.05.14. 11:49:46

@Teddy Beer:
>Flashel megcsinálják

Tulajdonképpen a nagyobb durranás HTML5 fícsörök többsége megoldható volt flash-sel eddig is, még a websockets is kiváltható volt, valami hasonló célra kitalált takony házi protokolja az adobének is van.

A lényeg éppen az volt a HTML5-ös cuccok kidolgozásánál, hogy ne fos pluginekkel kelljen kerülőutat kitalálni a fejlesztőknek a felmerülő problémára még majd 2020-ban is.

Az, hogy jelenleg az opera bétákban sebészi pontossággal kell kattintani a tréfás mellékhatások elkerülése végett, nem a drag 'n' drop hibája hanem azé a balfaszé aki az implementálása során elbaszarintott valamit a kódban amit azóta sem voltak képesek kijavítani. Bízzunk benne a véglegesig sikerül, mert amúgy még egy nagy 100-as szög kerül az opera koporsójába az elvesző fókusz, a position:fixed bug, a gyakran használhatatlan pluginok meg a még ki tudja mi mellé amik önmagukban is user-antimágnesek.

Dzsini 2012.05.14. 12:00:57

@franatixx: Egy ideig fejlesztették (azóta eltűnt), de volt flash-alapú teljes böngésző is, Radus néven. :)
Megnyitottad egy böngészőben (vagy bármilyen flash-megjelenítőben), és lehetett vele böngészni, lehetett vele youtubeot nézni meg sok minden egyebet, sajnos most már csak képek vannak róla itt-ott.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.14. 12:06:48

@franatixx: "amit azóta sem voltak képesek kijavítani."

Dehogynem. b1406-ban már javítva van.

franatixx 2012.05.14. 12:12:53

@penge™:
Igen? Akkor ez:
>Külön említést érdemel a drag&drop támogatás jelentős fejlesztése
azt takarja hogy már normálisan működik a felület?

Most az elmúlt 1-2 hétben sajnos nem volt alkalmam kipróbálni az új buildet (és nem is nagyon lesz még egy ideig), nézzétek el nekem.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.14. 12:21:20

@franatixx: Igen. Még mindig vannak bugok (például a Dev.Operás demóban a draggable="false" továbbra is figyelmen kívül van hagyva, de ez már apróság ahhoz képest, hogy milyen idegesítő volt a pixelmozgásra új lapot nyitó bug.

franatixx 2012.05.14. 12:55:53

@penge™: Végre valami jó hír. :)
Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy ez is ilyen "a probléma gyökere mélyen az opera motorjában rejlik, a megoldás messze nem triviális" típusú bug. :D

Teddy Beer 2012.05.14. 15:11:30

@franatixx: Flash nélkül is van. Gondoltam, hogy erre ráugrik valaki, de drag and drop van html5-ös trash, vagy flash nélkül is, ahogy írtam. De ugye el kell cseszni az erőforrásokat, ilyen gyakori (lol) jelenségekre, mint a gagyi drag and drop, mert ahhoz nem kell plugin. Eddig se kellett, csak valaki okoskodott html5 logója, meg a jól hangzó jelszavai alatt. Aztán a valóság meg az hogy erőforrás zabáló, bug és biztonsági rés forrás az egész, ha nem e-szerszámra mész és józanul kanyarodsz rá. Wake up Neo!

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.14. 15:19:58

@Teddy Beer: Szóval úgy gondolod, hogy kisebb a biztonsági kockázat, ha a JavaScriptnek adsz jogot FÁJLRENDSZER ÍRÁSÁRA és olvasására?

Mert Drag and Drop (nak nevezhező valami) csak úgy volt, hogy egy hülye felületen megfogtál egy elemet, majd JavaScripttel az adott webalkalmazáson belül odébb pakoltad. Szóval picit korlátozott volt.

Teddy Beer 2012.05.14. 15:30:34

@penge™: Kéne új frontot nyitni a malware támadásoknak? Remélem a válasz egyértelmű.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.14. 15:52:18

@Teddy Beer: Szóval akkor használjunk Lynx-et és menjünk vissza az őskorba?

Ez olyan, mint a "azért ne építsünk autópályákat, mert lehetővé teszi a gyorshajtást és az növeli a halálos balesetek számát", figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy jóval biztonságosabb, mint ugyanannyival menni(!) egy kétsávos, kereszteződésekkel teli úton. :D

Drag and Dropra szükség van, igény van ezért van létjogosultsága egy szabványos HTML5-ös megvalósításnak, ami jóval biztonságosabb, mintha ugyanazt a jogkört terjesztenék ki (amit a DnD API lehetővé tesz) a JavaScriptre. Így már érthető?

Erre mondtam az elején, hogy ha nem tetszik NEKED és nem használod attól még ne vetítsd ki az egész emberiségre. Mert jóval többen használják/igénylik, mint az IRC-t, a torrentklienst, a Unite-ot és a Widgeteket együttvéve.

Teddy Beer 2012.05.14. 15:59:07

@penge™: Csúszós lejtő. A mostani helyzet megfelelő. Ha meg az modern, hogy valami szar, akkor előre, de pár balhé után, ha egyáltalán elterjed a nünükéd, kiderül, hogy mennyit is ér, amire akkora igény van, hogy senki nem adaptálta és egyhamar nem is fogja, mert a natív futtatás, minden, csak nem biztonságosabb.

Teddy Beer 2012.05.14. 16:02:00

@Teddy Beer: Az meg a másik, hogy mennyi idő flashen megcsinálni, de ez már tabu. lol

"Erre mondtam az elején, hogy ha nem tetszik NEKED és nem használod attól még ne vetítsd ki az egész emberiségre. "

Az hogy neked tetszik és arra élvezel, attól még jól elvan nélküle mindenki és meg tudja csinálni ugyanazt nélküle is. Van. Kell? Nem. Ez nem szerelem kérdése.

franatixx 2012.05.14. 16:50:45

@Teddy Beer:
>Flash nélkül is van

Itt mire gondolsz? A DOM elemek pakolgatására, ami eddig is valóban létezett csak neked kellett megírnod JS-ben (ehem, sok sikert hozzá, na az tényleg problémás meg erőforrás-zabáló módszer), vagy arra hogy behúzhatsz a böngésződbe a fájljaid közül egyet pl? Mert a másodikra, szabványos, elterjedt megoldás tudtommal csak flash alapú volt. Azért meg ne kelljen már flash pluginnek indulnia hogy egy k*baszott képet behúzhass. Megjegyzem a HTML5-ös megoldás sem bonyolultabb mint flashben megcsinálni, sőt.

>a valóság meg az hogy erőforrás zabáló
Erre forrást pls., tényleg érdekelne.

>biztonsági rés forrás az egész
Erre forrást pls., tényleg érdekelne.

Bugforrásnak meg csak az a feature nem bugforrás amit nem is implementálnak, ezzel nem mondtál sokat. Szerintem meg a levelező a bugforrás, mert azt én nem használom. Ha megnézem a changelogokat melyik milyen súllyal szerepel szerintem én nyertem. :)

Teddy Beer 2012.05.14. 18:54:35

@franatixx: nagyon eletszeru lesz fajlokat behuzni a bongeszobe. minek? eddig ezt nem lehetett megoldani mashogy? de, akar hatekonyabban is egy kisebb ablakban, mas fajlnezetben.

franatixx 2012.05.14. 19:58:36

@Teddy Beer:
Igen, nagyon életszerű. Az elmúlt kb. fél évben én már csak így töltöttem fel fájlmegosztókra tartalmat (mediafire, imgur, stb).Nagyságrendekkel egyszerűbb és jobb felhasználói élményt nyújt, mint kurva modális dialógusablakokban matatni. Úgyis az esetek jó részében egyik oldalt böngésző, másik oldalt amivel szuttyogok (windóz intéző, total commander, kinek mi), jóval egyszerűbb ha valamit meg akarok osztani csak hopp, berántani jobbra és kész is. Fel sem fogom hogy lehet ez annyira érthetetlen, nekem még touchpaddal is jobban kézre áll. És igen, Operából mocskosul hiányzott miután Chrome-on már megszoktam.

Ellenben várom továbbra is a forrásokat az előző hozzászólásodban felvetett, erősen FUD-gyanús kijelentésekre.

Teddy Beer 2012.05.14. 22:15:48

@franatixx: Nevezd akárminek, attól még nem terjed el.

Teddy Beer 2012.05.14. 22:24:49

@franatixx: Metro-n meg tálca nélkül nem tudom hogy fog ez működni. Ha meg a mappában többféle fájl van, akkor még szarabbul is jársz a dnd-vel. Forrásaiddal meg tobálózhatok. Elhiszed, google it, vagy amit akarsz.

Teddy Beer 2012.05.14. 22:39:05

1406 alatt nem működik a dnd. Egy popup van, aztán annyi, meg a duplikálásnál jövő szöveg, de az ki van takarva. Ha jól látom Chrome 18 alatt jó. Talán mert böngésző/verzió specifikus? Megint kiderült, hogy senki nem támogatja az Operát, csak fordítva mehet a játék.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.15. 03:16:46

Eddig 56-an tiltakoznak a Unite kivétele ellen: my.opera.com/addons/blog/2012/04/24/sunsetting-unite-and-widgets?startidx=150#comment89391082

Pedig már napok óta fut a petíció. Ez aztán a teljesítmény!

Na nem mintha bármi értelme lenne az egésznek, de azért le lehet belőle venni, hogy mennyire népszerű ez az egész. :(

Dzsini 2012.05.15. 06:39:47

@penge™: Ez nem azoknak a száma, akik nem örülnek a kivételnek, hanem azoknak a száma, akik egyáltalán nézegetik a hozzászólásokat, ezen belül foglalkoznak a petíciós oldalakkal ÉS úgy gondolják, hogy ezzel el lehet érni valamit, stb...

Bár drámázáshoz ugyanúgy megfelel, mint bármi más.

Dzsini 2012.05.15. 06:41:40

...ja, és megadják a nevüket, emailcímüket (vagy a facebookos regisztrációjukat) egy vadidegen oldalnak, amit életükben először (és valószínűleg utoljára) látnak.

beef 2012.05.15. 20:15:34

A legutolsó beta (1406)-ban vettem észre, hogy ha kikapcsolom a füleken a bezárós ikszet, akkor is aktív marad.
Már jó párszor zártam be miatta sima balklikkel fület.
Lehet már más korábban jelezte, akkor bocs.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.15. 21:09:59

@beef: Benne van a b1406 ismert hibái között. De a b1413-ban is jelen van. Ilyenkor jó, ha oldalt vannak a fülek. Ilyenkor mindig egyforma szélesek a fülek és jó sok kifér, tehát ritkán kattint az ember mellé (max direkt).

beef 2012.05.15. 22:20:30

@penge™: Igen ez jó ötlet, bár jobb lenne, ha javítanák :)
De sajnos én félképernyős módban használom és úgy már nem férne el az oldalsáv.

djuice 2012.05.16. 00:27:09

Nem tudom ide tartozik-e, régebbi Opera verziókban volt menü szinten olyan parancs, hogy az összes nyitott lap frissítése v. újratöltése.
Ez elérhető vhogy a mai verziókban pl. gomb kombinációkkal?

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.16. 03:29:30

@djuice: Ha csinálsz neki tetszőleges billentyűparancsot (vagy visszaváltasz a 9.2x kompatibilisre), akkor igen. Kivették azt is az egyszerűsítés jegyében. Meg különben is csak összezavarná a usereket.

Most képzeld el, hogy valaki véletlenül megnyomja (több billentyűt egyszerre), aztán ennek hatására újratölt minden lap és megdöglik a tehene a Farmville-ben, ezáltal felhasználót veszít az Opera Software. Ekkora kockázatot nem vállalhat egy kis norvég cég.

X8 2012.05.17. 07:55:44

és olyen kiegészitö nincs ami letiltja ezt a tetves tabstack opciot ?!?!?

én biztos nem valtok masik operára mig nem lehet kikapcsolni ezt a fost :(

marad a 10.70 és utana valami mas böngészö lesz ha ezt nem javitjak és sztem nem én vagyok az egyedüli

egyrefosabb opera support sajnos :(
mennek a marhaságok irányába

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.17. 17:09:48

@X8: A kiegészítő oldalán a Review-nál adj rá 3-4 csillagot (ha kevesebbet adsz, akkor lehet, hogy megsértődik és már csak azért se) és írd bele, hogy te letiltani szeretnéd (a manuálisat is), mert Parkinson kóros vagy (ha szociálisan érzékeny, akkor ettől lehet, hogy meghatódik és ír ilyen funkciót bele), vagy ha önmagadat nem akarod égetni (mivel valójában nem vagy Parkinson kóros), akkor mondd azt, hogy a nagymamád az és a Tab Stacking-től eltekintve nagyon szereti az Operát (ezzel szintén piros pontot gyűjtesz).

Ugyanis olyat is lehet csinálni ezzel az API-val, hogy a manuálisan stack-elt füleket unstack-eli.

ps: A tanácsokat nem feltétlenül kell megfogadnod, de ha olyan stílusban írsz, hogy "You should make a checkbox to disable this fucking Tab Stacking at all!", akkor lehet, hogy nem éred el a kívánt hatást.

Én azt kértem az első verziónál, hogy legyen lehetőség stack-elni akkor is, ha alapból nincsenek stack-elve a fülek és a következő verzióban megvalósult. Így nálam minden releváns fület stackel.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.17. 18:36:11

@Teddy Beer: Nem égés, ahogy a funkcionális analfabetizmus sem. :P Ugyanis az égés az lenne, ha annak hazudná magát, miközben nem az, ezt írtam.

Teddy Beer 2012.05.17. 18:57:26

@penge™: 1-2 napja is ezzel a betegséggel "érveltél", szóval vannak előzmények is. Ha már a funkcionális analfabétizmust felhoztad, miért lenne égés, ha csak maga tudná az igazságot, meg esetleg mi, ha olvassuk, bár így is csak sejthetjük, hogy nem az. Tisztában kéne lenni a fogalmakkal.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.17. 20:08:38

@Teddy Beer: 1-2 napja azzal érveltem, hogy (ellentétben például a tényleg zavaró DnD buggal) ahhoz, hogy valaki (aki nincs alkohol befolyása alatt) VÉLETLENÜL és RENDSZERESEN csináljon stack-eket (főleg ennyi idő után), minimum Parkinson-kórosnak kell lennie. Semmi lenézés nem volt benne, puszta ténymegállapítás.

Égés pedig énn azért lenne, mert mi tudjuk (vagyis sejtjük) hogy valaki, aki ennyire alpári stílusban nyilvánul meg évek óta: i.imgur.com/MULZN.jpg (a dupla sorok a Chrome bugos screenshot kiegészítőjének köszönhetőek), de azon kívül, hogy a Magyar Opera blogon anyázik, semmi értelmeset nem tesz annak érdekében, hogy elérje a célját valószínűleg nem az.

De ha tényleg Parkinson-kóros, én kérek tőle személyesen elnézést.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2012.05.23. 18:28:58

Nem tudom, hogy a kiegészítő, vagy az API a bugos, de többször tapasztaltam, elég random módon, hogy ablakokat nyitva (Ctrl+F12, Shift+F12 vagy jobbklikk->Edit site preferences) és azokat Ok vagy Cancel lenyomásával bezárva néha mintha beragadna és egy csomó mindenre nem reagál az UI.

Például nem lehet új lapot nyitni sem Ctrl+T-vel, sem mozdulatparanccsal, ellenben bezárni lehet és linkre kattintva az új lapon nyíló linkek is új lapot nyitnak. Továbbá ablakot (Ctrl+F12, Shift+F12 vagy jobbklikk->Edit site preferences) sem lehet nyitni a böngésző következő bezárásáig.
süti beállítások módosítása