Magyar Opera

Kezdőlap nyitása gyorshívó helyett

Ha új fület nyitsz Operában, akkor a gyorshívó jön be alapértelmezettként. A következő trükkökkel viszont a kezdőlap is behozható a gyorshívó helyett.

Billentyűparancsként

Cseréld le az Application rész t ctrl parancs műveletét a következőre:

New page, 1 & Go to homepage

Billentyűparancsok szerkesztése: Eszközök > Beállítások > Haladó > Billentyűparancsok > Billentyűzetbeállítás résznél Szerkesztés-re rákattintasz, majd az Application részt lenyitod, megkeresed a t ctrl sort, a Műveletére rákattintasz kétszer, és beírod az új parancsot.

Egérmozdulatként

Cseréld le az Application rész GestureDown műveletét a következőre:

Open link in new page | New page & Go to homepage

Egérmozdulatok szerkesztése: Eszközök > Beállítások > Haladó > Billentyűparancsok pontnál az Egérmozdulatok engedélyezése legyen bekapcsolva. Az Egérbeállítás résznél Szerkesztés-re kattintasz, majd ugyanúgy módosíthatod, mint az a billentyűparancsnál le van írva.

Gombként

Fogd meg, és húzd az alábbi gombot ( Kezdőlap ) az új fül gomb mellé, majd töröld a régi gombot.

Figyelem! A régi Új fül gombot ne töröld le, mielőtt az újat mellé nem raktad.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr481110759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.05.10. 11:13:16

Sokat gondolkodtam, hogy ez kinek jó vajon, de mindenesetre ha valakinek eddig éppen ez hiányzott az Operából, akkor mostantól már megteheti :)

Én maradok inkább a gyorshívónál.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2009.05.10. 12:03:25

Nem egyszerűbb alul ráklikkelni a "Hide Speed Dial" gombra? :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.05.10. 17:22:56

@penge™: Attól még nem jön be a kezdőlap minden új lapon, csak egy üres lapot kapsz.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2009.05.10. 17:27:14

Hát igen, én is elgondolkodtam, hogy ez jó-e bárkinek is. Én szeretem az üres fehéret, ha nyitok egy új tabot ne töltögessen semmit (se gyorshívót, se kezdőlapot), hiszen fogalma sincs (sokszor nekem se), mit is akarok megnyitni :)

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2009.05.10. 19:00:34

@Karbonade: Ja, arra biztos nem sokmindenkinek van szüksége. Én az IE6-tól is infarktust kaptam, amikor megnyitottam egy új ablakot, aztán elkezdte tölteni azt az oldalt, amelyikről az új ablakot nyitottam.

Én is úgy vagyok vele, hogy ne töltsön semmit, majd én eldöntöm. A gyorshívó is csak azért maradt, mert ugyanolyan gyorsan nyitja, mintha üres lap lenne, akkor meg már miért ne. De például a csilivili gyorshívós skineket nagyon utálom, mert az már érezhetően lassítja az új tab megnyitását, pedig amúgy van, hogy a skin jó lenne, ilyenkor szerkeszthetem ki belőle a háttérképet. :D

KóserKároly 2010.12.18. 10:55:27

És olyat nem lehet, hogy a Home gomb megnyomására a gyorshívó jöjjön be? Vagy a gyorshívónak kirakni egy külön ikont? (Hogy ne kelljen új lapot nyitnom a tetves gyorshívó megnyitása érdekében...)

Dzsini 2010.12.18. 11:14:01

@KóserKároly: lehet, cseréld ki a home gombot például innen:
76.11.58.186/#Speed_Dial
a show/hide speed dial gombra
(klikk a gomb képére, ekkor bekerül a sajátgombok közé, és onnan kedved szerint elhelyezheted, másikat pedig rányomva jobbgomb-eltávolítással tudod leszedni)

ami érdekes, hogy így a gyorshívó csak a megnyitott lap feletti "rétegként" jelenik meg (ugyanezzel a gombbal ki is kapcsolható), a historyban nem lehet rá visszalépni, viszont az előzetes lapokra igen.

KóserKároly 2010.12.22. 17:29:55

köszi, bent van a saját gombok között, de az eszköztáron még mindig nem jelenik meg... :(
süti beállítások módosítása