Magyar Opera

Szlogenverseny - szavazz te is!

Pár napja meghirdettünk egy szlogenversenyt, ahol javaslatokat kértünk a Magyar Opera honlapjának fejlécében olvasható üzenetre vonatkozólag. Felhívásunk értő fülekre talált, és el is halmoztatok minket az ötleteitekkel. Ígéretünkhöz híven számbavettük és kiválasztottuk a szerintünk legalkalmasabb 20 jelöltet. Ezek közül választhattok, ha lapoztok, de előtte még pár gondolat:

  • Fontold meg alaposan, mit választasz, hiszen sok a lehetőség
  • kérnék mindenkit, hogy becsületesen, csak egyszer szavazzon
  • Ha már leadtad a voksodat, de valamilyen oknál fogva nem látod az eredményt (például mert másik gép előtt ülsz), akkor "szavazz" a lista végén található dummy pontra!
  • A végső határidő a jövő hét vége, azaz március 15-e, vasárnap 18 óra!

Sok szerencsét minden résztvevőnek! És most pedig lapozz, és szavazz!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr86981476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ata4100 2009.03.04. 21:08:26

huha a dummy nagyon veszélyezteti az első helyet :D

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.03.04. 21:38:52

gyerekek, azért indult ez az egész, hogy lecseréljük a szlogent, erre visszaszavazzátok? :)

awking 2009.03.04. 21:44:47

Nem tudom,h mire szavazzak. Az egy dolog,h mi tetszik, meg mi nem, de... van benne saját is! :)
Nehéz döntés lesz, az biztos.

VAtta 2009.03.04. 23:12:17

Bőség zavara. Nem könnyű választani.

Lali_ 2009.03.05. 00:21:07

Szerintem olyanra szavazzatok ami jól hangzik és a feelenget próbálja megfogni és mindemellett frappáns is és nem öntömjénező nagyon.
És ne a bicskásra :)
Én is sokra szavatam volna(olyan szavazást nem lehet csinálni egyébként, hogy többet lehessen megjelölni? mondjuk mostmár mindegy)Végül aztán a A böngészés élménye kapta a voksot :) De a Ha többre vágysz és Az elegáns böngészés is nagyon tetszett.

2009.03.05. 04:06:22

Ezt ugye nem gondoljátok komolyan, hogy „A netreszabott böngésző” ennyire elöl van?

Elsőre lehet, hogy jól hangzik, de másodjára is? Gondoljatok csak bele, mit jelent! Kb. semmit! Van olyan böngésző, ami nincs netre szabva? Ennyire semmitmondó szlogent csak nem akartok, ugye?

Ennél még a dummí is jobb lenne! :)

2009.03.05. 04:15:53

Amúgy ajánlom figyelmetekbe a „Netre hangolva” szlogent... Egyszerű, elegáns, hangulatos, és még zenei célzást is tartalmaz (hangolás).

És nem utolsósorban a Magyar Opera blogcímhez is illik, nem csak az Opera böngészőnévhez. Ez sem egy utolsó szempont szerintem. (Próbáljátok ki, hogy kimondjátok egymás után: „Magyar Opera” + szlogen.)

Én erre szavaztam végül /meg korábban egy dummyra ;) /

2009.03.05. 04:21:16

Kiváló szerintem továbbá „A böngészés élménye” szlogen is, lehet, hogy jobb lett volna erre szavaznom... Annyira jól megfogja az igazi Opera-érzést!

Nekem legalábbis valóban élmény az Opera használata, amit egyetlen másik, általam kipróbált böngésző sem tudott visszaadni eddig.

ap · http://premiumlivesets.hu 2009.03.05. 08:28:07

szerintem a marketing szempontjából ezek közül kellene választani:

A böngészésen túl...
Ha többre vágysz
A böngészők svájci bicskája (tudom, ez volt)

amit viszont kifejezetten ne:

Hogy a honlapok jól muzsikáljanak
A netreszabott böngésző
Stílusosan gyors
Opera. Egy szelet Skandinávia
A netharmónia
Opera, az okos választás
A világ legokosabb böngészője
Opera, egyszerűen nagyszerű!
Egy fiatal klasszikus.

Utóbbiakban nincs semmi irányvonal megjelölés, egyszeri jellemzésre alkalmas, nem pedig hosszútávú szlogenre. Némelyik elég gyerekes is, aminek szerintem nincs helye, ha csak nem ezt akarjuk sugallni a termékról. De ez csak privát vélemény, megsérteni senkit nem akarok :)

Avagy szempont lehet még ez is: Ha ezek közül bármelyik pl a tűzróka szlogenje lenne, melyiknél kapna egy operafan kedvet a kipróbálásra? :)

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.05. 08:45:02

Szvsz a 20 lehetőségből legalább 10 a "használj operát bazzeg" színvonalán van, mint pl. "a netes mindenes", "hogy a honlapok jól muzsikáljanak". Se jól nem hangzik, sem érdemi és komoly tartalom nincs mögöttük. A bicskás egyszerű, nagyszerű. Miért kell lecserélni? Nem jártam itt sokat, és ösztönösen arra szavaztam, aztán látom, hogy éppen le akarjátok cserélni. Ezekre?

Akkor már inkább: Nagy, Vörös, Vastag, Erős : Opera! :D

ap · http://premiumlivesets.hu 2009.03.05. 08:51:22

Amikre szerintem támaszkodni kéne a szlogennel kapcsolatban:

Innováció, biztonság, kényelem... szerelem ;))

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.03.05. 11:06:21

Amúgy a sok választási lehetőség miatt könnyen lehet, hogy a végén lesz még egy rövidebb szavazás az első három jelölttel. Még megszavazzuk ezt cousin333 kollégával :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.03.05. 11:13:39

@Tarackos Sül: Ha ez jön ki nyertesnek, akkor marad a régi szlogen. De nem kell ezt véresen komolyan venni, ez egyben egy játék, ami megmozgatja kicsit az embereket, mi is jobban megismerjük a látogatóinkat (még ha elég közhelyesen is hangzik ez).

A svájci bicskás szlogent én találtam ki egyszer, úgyhogy ha újra ez nyer, akkor a nyereményt a második helyezett fogja kapni.

Én amúgy a "Netre hangolva" szlogenre szavaztam, frappáns, egyszerű és jól hangzik.

Vargnatt 2009.03.05. 23:48:31

Kicsit rövid volt szerintem a brainstorming időszak, nem is volt időm rendesen átgondolni a lehetőségeket, aztán már le is lett zárva az ötletelés.

Na mindegy, egyébként nekem is a régi tetszik a legjobban, az legalább ötletes volt, nem sablon.

Viszont a blog új designja nagyon tetszik :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.03.15. 17:05:11

A poll-r szavazógépe jelenleg karbantartás alatt van, úgyhogy amíg nem áll helyre, addig egyelőre kitoljuk a szavazás határidejét.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2009.03.23. 14:22:31

A bicska a legjobb, kifejezi a lényegét a dolgoknak...
süti beállítások módosítása