Magyar Opera

Gyorshír: Opera 10.50 final Windowsra

Most csak röviden, hogy legyen hol kommentelni, részletesen később. Megjött a végleges verzió Windowsra, lehet frissíteni, bár én inkább tiszta telepítést ajánlanék.

A régi (10.10-es) verziók még nem frissülnek automatikusan, hogy elkerüljék a túl nagy terhelést, kb. egy héten belül fognak jelezni csak a frissítésről, éppen ezért a Súgó > Frissítések keresése egyelőre nem jelzi az új verziót.

Letölteni az Opera oldaláról lehet: Opera 10.50

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr171802184

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyorshír: Opera 10.50 final Windowsra 2010.03.02. 13:46:09

Most csak röviden, hogy legyen hol kommentelni, részletesen később. Megjött a végleges verzió Windowsra, lehet frissíteni, bár én inkább tiszta telepítést ajánlanék. A régi (10.10-es) verziók még nem frissülnek automatikusan, hogy elkerüljék a túl nagy…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

resius 2010.03.02. 10:20:45

Én csak gratulálni tudok az Operának. Ezt nagyon de nagyon elsiették...

Cs0pi · http://androidnews.blog.hu/ 2010.03.02. 10:28:34

@resius: Valójában nem siettek el semmit. Van benne egy pár kisebb bug, azok is inkább a frissítésnél jönnek elő. A választóképernyő miatt kellet lépni gyorsan. Sok új user jöhet így. Azoknak meg mind1. Penge is írta már neki mind1 hogyha van 1 2 kisebb bug hozzá vannak szokva. Gyors mint a villám és szép. Ennyi kell most ide. Ez kell a "népnek".

thing 2010.03.02. 10:40:12

Új kiadás, új kampány:

jela.hu/?p=762

:-)

Fefy · http://blog.fefy.info/ 2010.03.02. 10:46:00

Nem tudom, hogy figyeltétek-e, de az opera.com oldal is megváltozott. Részemről ez az új design jobban bejön, mint a régi :)

Egyébként nem tudom, hogy mennyire volt ez jó ötlet az opera részéről... pl nekem a középső kattintás még mindig nem akarja a jót, valamint az auto scroll se éppen úgy működik, ahogy kellene :S (utóbbi lehet, hogy az egerem beállítása miatt, előbbi viszont lehet konfig hiba is, de akkor se működik :D)

Sunikeee27 2010.03.02. 10:53:00

Sziasztok!

Az alternatív letöltés itt érhető el.

ftp.opera.com/pub/opera/win/1050/int/Opera_1050_int_Setup.exe

A weboldalas szerver túlságosan le van terhelve ezért nagyon lassan jön le a program, nekem több mint 7órát írt ki hogy a 12MB-os programot letölti.

Üdv: Sunikeee27

Ómájgád 2010.03.02. 10:57:39

Opera főoldalról egy pillanat alatt lejött, alig 3MBites vonalon.

Penge: a szóköz első karakterként a keresőben hibát kijavítoták :).

CsendesMark 2010.03.02. 11:00:06

Zsír!
Végre megjelent
Az eddigi legjobb Opera :)

CsendesMark 2010.03.02. 11:00:51

Persze, eddig mindig a legújabb volt a legjobb is egyben...
...a többi böngészőhöz mérve is :D

CsendesMark 2010.03.02. 11:03:39

Persze a legutolsó Opera egyben a legjobb is volt mindig...
...a többi böngésző közt :D

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.03.02. 11:06:33

Megvan a magyar landing page Operához (ide jut a böngészőválasztó oldalról, aki majd az Operára kattint):

www.opera.com/portal/choice/?language=hu

(Nem én fordítottam egyébként)

ap · http://premiumlivesets.hu 2010.03.02. 11:06:39

USB változatot követel a nép :D

najó... csak én :)))

mikor lesz kb?
jó egy gyorsan összedobott is, a véglegesre majd várok 1-2 hetet :)

Mihics Zoltán (Med1on) 2010.03.02. 11:11:54

Mester!:
Ha lehetne a végleges opera 10.50 usb változatát feltehetnéd egy alap módosítások nélküli változatban is. Szerintem sokaknak van már külön személyre szabott profilja amit így csak bemásolna és máris használható lenne. Így akkor nem kellene várni xy napot amíg végigtesztelitek az userjs-eket.

email 2010.03.02. 11:15:46

@Karbonade:
Ez a mondat csak nekem fura?
"Az egérgesztusok felismerésének köszönhetően az Opera az egér bizonyos mozdulatait az internet navigációjához tudja használhatja."

Egyébként jó, hogy végre van egy hivatalos magyar nyelvű oldaluk, így már nem az angolt kell linkelnem, ha valakinek ajánlom az Operát.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.03.02. 11:19:21

Persze, megpróbálom javítani a hibákat / terminológiát benne. Szerintem idővel lesz rá lehetőség, most perpillanat gondolom nem.

@email: Nekünk is van ilyen oldalunk fent a menüben, mondjuk lehet már egy kicsit régi... : magyaropera.blog.hu/2008/10/31/fedezd_fel_az_operat

KenGuruL 2010.03.02. 11:23:12

megnéztem van-e új RC, erre final verzió :)

érdekes

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 11:30:50

Na újrahúztam tisztán. Mennyivel lecsökkent így a response time. :D
Viszont a smooth scroll probléma engem is utolért. És nekem sem tetszik ez az új smooth scroll...

@Cs0pi: "Van benne egy pár kisebb bug"

Harmadszor már nem linkelem be azt a 22 soros HTML oldalt, keresd ki az előző post kommentjeiből. :)))

@Karbonade: Vééégre! Bár az oldal nem tetszik. Túlságosan kiemeli a gyorsaságnál a Turbót, ami nálunk inkább lassít és szó sem esik a Carakan-ról, Privát módról, VEGA-ról és a többi újdonságról.

Amúgy ballot screen most elvileg minden Európában élő (európai területi beállítással rendelkező) embernek lesz, vagy csak azoknak, akiknek az IE az alapértelmezett?
Mert utóbbi gáz lenne, tekintve, hogy hányan rakták fel aktivizmus címszó alatt a Firefoxot olyan emberek gépére, akiknek halvány fogalmuk nincs róla milyen böngészőt használnak és hány ember gépére furakodott be trójaiként, majd tette magát alapértelmezetté a Chrome: twitter.com/opvard/statuses/9830508483

Ha már megcsinálták, nem ártana ha böngészőfüggetlenül megjelenne.

Fefy · http://blog.fefy.info/ 2010.03.02. 11:37:45

Na egy gyors teszt alapján eddig jó ez a 10.50... Itt blog.hu-n ugyebár sűrűn előjött az utolsó elem betöltődésének hiánya hiba. Már vagy háromnegyed órája itt "játszok" vele, de eddig egyszer sem jött elő. (Max egy kicsit lassabban töltődött be, de ez 2-3 másodperc késés volt csak) Összeomlasztani nem sikerült (még). A tegnapi link viszont nem tetszik neki egyellőre, de ennyi hiba még belefér :)

Még vmi: Acid tesztek lefutnak rendesen, szóval ezt is javították a fiúk.

Így hirtelen ennyi lenne :)

Dzsini 2010.03.02. 11:40:17

@penge™: minden európai W7-re megjelenik egy (azt hiszem important) frissítés, ami kirakja a böngészőválasztó ikonját a desktopra, és szól, hogy tessék választani. onnantól a már ismert www.browserchoice.eu/ -t nyitja meg egy fejléc és egyebek nélküli ablakban, a képernyő közepén.
A kicsik közül csak a Maxthon és a Flock köszönt magyarul, bár rövid bemutatót többen is írtak.

Mellesleg a további információs oldalak mindenhol kész lettek magyarul, egész érdekes tanulmány lenne összehasonlítani őket :)

Dzsini 2010.03.02. 11:41:08

(bloghu komment-megjelenítő hozzászólás)

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 11:48:37

Kis bug:
Indítsd el a Unite-ot (az egész szolgáltatást) várd meg amíg bedob az admin oldaladra (ne kattints rá az oldalon sehova) majd a le-jobbra mozdulatparanccsal próbáld bezárni az oldalt. Nem történik semmi, mivel nem rakja át a fókuszt az oldalra.

Dzsini 2010.03.02. 11:50:40

@penge™: nekem az RC4-ben volt egy ilyen, hogy új tabot nyitva a gyorshívó nem volt "teljesen" aktív... a tabok közt annak látszott, a címsorba lehetett gépelni, de a gyorshívó elemei nem fényesedtek ki, és nem működtek első klikkre.

elmúlt.

Ómájgád 2010.03.02. 12:01:17

Remélhetőleg a js motor sebessége nem csökkent. Le tudnátok futtatni a teszteket még egyszer?

Vmn 2010.03.02. 12:20:09

Másnak is előjön az a probléma, hogy akármilyen youtube videót néz, és mondjuk teker az oldalon (nem a videóban!) a youtube videó szétesik, lásd mint képen: imagerz.com/QENOXEtvAwINUVIcFgVR

Vmn 2010.03.02. 12:21:11

Nálam ha átváltok másik tabra és vissza, akkor javul csak meg.

MosoMasa 2010.03.02. 12:22:25

@penge™: "...szó sem esik a Carakan-ról, Privát módról, VEGA-ról és a többi újdonságról...."
Azt gondolom, hogy ezek egy átlag felhasználónak, aki választani akar, semmit nem mondanak - talán a provát.
De atöbbi....hát akár kínaiul is odaírhatják.
Ez az oldal nem műszaki leírásnak kell legyen.

Fefy · http://blog.fefy.info/ 2010.03.02. 12:22:43

@Vmn: Nálam nincs ilyen probléma, szóval ez lehet, hogy csak nálad bug :)

Vmn 2010.03.02. 12:28:20

@Fefy: azért köszi, hogy megnézted! Akkor ígyjártam.

Dzsini 2010.03.02. 12:29:08

az UJS manager adminisztrációs oldala másnak se jön be, vagy én jöjjek rá, hogy mi baja? :)

awking 2010.03.02. 12:37:17

@Dzsini: Mikor frissítetted? Az elmúlt napokban csomó Unite alkalmazáshoz jött ki 10.50-höz simuló változat. A UJS-hez azt hiszem pont tegnap.

Dzsini 2010.03.02. 12:39:36

@awking: az volt az első dolgom, de nem segített...

Dzsini 2010.03.02. 12:41:38

no megvan - nem volt elég frissíteni, le kellett teljesen törölni az alkalmazást, és újra felrakva már elhitte :)

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 12:51:15

@Vmn: Nálam sincs ilyen hiba. Nálam ilyen hiba van: kephost.hu/image-892C_4B8CFAFB.jpg

Nem bánnám, ha Rafal mester készítene hozzá egy dll patch-et.
Addig is használom a Flash-t.

A Link másnál is szórakozik? Az oldalon meg 502-es és 503-as hibák váltakoznak.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2010.03.02. 12:51:33

Szeretném, ha:
- a minimize gombra tényleg lemenne tálcára (jelenleg csak megjeleníti az asztalt, de amint valahova kattintok, újra az opera jön elő)
- be lehetne állítani, hogy a tálcán ne legyen külön minden tab (win7)
- el tudnék tűntetni olyan statusbar elemeket, amik csak akkor látszanak, ha egy linkre rámegyek (esélyem sincs elkapni)
- ki tudnám tenni az "error console" és az "opera dragonfly" ikonokat bárhova
- ha egy twitter widget nem enne meg induláskor 60 mega memóriát a login ablak kirajzolására
- ha az opera három tabbal nem enne meg 250 mega memóriát
- ha a shortcutokat nem kellene minden alkalommal újra beállítgatnom, amikor új operát rakok fel

deejayy · http://deejayy.hu/ 2010.03.02. 12:53:05

+1:

- nem lenne benne több bug, mint az előző final verzióba

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 12:59:16

@deejayy: A GYIK-ot tegnap frissítettem: magyaropera.blog.hu/2008/02/20/opera_gyik

Abból választ kapsz két kérdésedre. A memóriafogyasztás dinamikus a géped teljesítményéhez mérten, ezt limitálni a Ctrl+F12->Haladó->Előzmények résznél tudod.

A widgetekben nem vagyok otthon, de az is lehet, hogy csak nem kompatibilis a 10.5 új widgetmotorjával.

Ha shortcut-ok alatt billentyűparancsokat értesz, azt a profilodban a keyboard.ini fájlban tárolja.

+1: Köszönd meg részben a Microsoftnak, részben az új marketinges főnöknek.

awking 2010.03.02. 13:01:59

@deejayy: "ki tudnám tenni az "error console" és az "opera dragonfly" ikonokat bárhova"

A végleges 10.50-öt még nem használtam, de a gombokat már a bétákban is kilehetett rakni:

Hibakonzol: opera:/button/Show%20Message%20console,,,%22Hibakonzol%22,Panel%20Info

Dragonfly: opera:/button/Attach%20Developer%20Tools%20Window,%20,%20,%20Dragonfly,%20Widget

m_and_m 2010.03.02. 13:04:35

@Fefy: Nálam még mindig jelentkezik. Igaz én proxy mögött vagyok és gyanítom, hogy a proxy kezelés még mindig nem teljesen ok az Operánál.
Néha irgalmatlanul belassul a legegyszerűbb oldal betöltése, annyira, hogy szinte megáll. És pl. ha ilyenkor csak egy Enter-t csapok a címsorra és újratölti, akkor hipp-hopp bejön az oldal.
Ellenőrzésként párhozamosan Firefoxszal is nézem ugyanazt az oldalt és bizony ott csont nélkül megy az egész.
(a szinkronizálásba is bele tud aludni úgy, hogy az Opera bezárásakor kiírja, h várjak amíg befejezi. Én várok 10 percig aztán kilövöm az egészet)

Mycronet 2010.03.02. 13:07:07

Sziasztok!

Én teljesen új telepítést végeztem, idáig nem akadt vele problémám, jólett az új opera!

Ha netán akadna az Opera szervere, itt is le tudjátok tölteni:

www.web-mixer.hu

ZeGa 2010.03.02. 13:35:37

Nálam sem youtube sem unite probléma nem jött elő. Engem az a fránya esztétikai hiba zavar nagyon, ami sajnos ebben is benne van :(

deejayy · http://deejayy.hu/ 2010.03.02. 13:50:11

@penge™: Memory cache: 20 MB :D

A keyboard.inivel meg nem tudom mi van, mert a profilt mindig másolom, ahányszor viszem/installálom/rendszert rakok újra/whateva, de eddig mindig elfelejtette.

keyboard.ini-t egyébként nem is találok, csak egy keyboard könyvtárat. wtf? pedig most már beállítottam és működnek a shortcutjaim...

és ezt a bejegyzést másodszor írom újra, mert amikor be akartam állítani a shortctokat, úgy kifagyott, hogy öröm volt nézni (újragépelni nem annyira).

A többi tippet köszönöm @awking: -nek is!

|Ádám| 2010.03.02. 13:51:45

@m_and_m: Nálam proxy mögül gyakorlatilag használhatatlan, proxy nélkül pedig már RC2 vagy RC3 óta azt tapasztalom amit te is: az oldalak borzalmas sokáig töltődnek, és mikor végre valami megjelenik, akkor is percekig tart míg pl. a képek betöltődnek. Nem tudom mit csináltak, de nagyon haragszom rájuk, küldtem már bugreport-ot, és ahogy olvasgatom azért másoknál is előjön ez. Remélem megoldják mert ez egyszerűen használhatatlan így. Legyen akkor lassúbb a Javascript motor, nem érdekel, de így nem lehet böngészni.

HelloWorld 2010.03.02. 13:56:59

@Vmn: ez egy régebbi bétában fordult elő, a véglegesben nálam már nincs ilyen probléma. Szerintem csinálj egy tiszta telepítést, és akkor megjavul.

HelloWorld 2010.03.02. 13:58:12

@penge™: Mi a hiba?
Az, hogy "not recognized", vagy hogy szétesnek a controllok?
Az előző nem hiba, az utóbbi igen.

Dustbin 2010.03.02. 14:03:52

@|Ádám|: Nálam is előjött ugyanez, én is bejelentettem nekik :)
Nálam segített, hogy kikapcsoltam az automatikus proxy configot és protokollonként külön-külön megadtam a proxyt.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 14:28:31

@deejayy: Ha az operaprefs.ini-t nem viszed át (ezt semmiképp sem javaslom friss telepítésnél), akkor ezeket a dolgokat újra be kell állítani viszont a beállításokban már ott lesz a megszokott keyboard.ini fájlod is.

Amúgy nekem is most omlott össze 2 perccel ezelőtt, mikor módosítottam a keyboard.ini-t. Rákattintottam az Oké-ra, elindult a Win7-es Aero karika majd bumm.

X8 2010.03.02. 14:30:22

rc5 höz képest ne varjatok semmi valtozast mert az lett a final :(

steve85a 2010.03.02. 14:44:35

Csak nállam nem működik rendesen?
A "fájl-szerkesztés-nézet-..." menüsor nincs és nem is tudtam előcsalni. A fül-bezárót útálom a füleken, feltéve a jobb felső sarokba eltünik a fülről, de nem jelenik meg a szokott helyén.
Opera:config-ban pár helyen nincs tallózási lehetőség, bár kézzel beírva működik az átállítás.

F34R007 2010.03.02. 14:49:00

Sztem pozitív a 10.5 igaz még csak suliba használtam , LAN (100/50 Mbit )van mikor felraktam lassú is volt(akadtak az oldalak nehezen töltött be stb )
ezután átálítottam a kapcsolatok számát az alap 16 ról igen lehet páran hülyének néznek 128-ra ( iylenkor az opera eszeveszett gyors lett csak pislogtam én is:)

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 15:04:41

Az M2-ben a View legördülőben másnál is szürke a "Mark as Read" rész?

@F34R007: 128 kapcsolat egy szerverhez már felér egy kisebb DDoS támadással. :D Ne csodálkozz, ha levágnak miatta, vagy néhány oldal be sem enged. Néha már a 16 is necces.

HelloWorld 2010.03.02. 15:05:59

@steve85a: A "fájl-szerkesztés-nézet-..." menüsor nincs és nem is tudtam előcsalni.

Klikk a bal felül lévő piros-fehér O ikonra (vagy nyomj ALT billentyűt), és klikk a "Menüsör megjelenítése" pontra.
"Show menu bar", ha angol Operád van.

"A fül-bezárót útálom a füleken"

Én is, épp ezért első dolgom eltüntetni onnan (Beállítások -> Fülek -> További fül beállítások -> Bezárás gomb megjelenítése a füleken).

"feltéve a jobb felső sarokba eltünik a fülről, de nem jelenik meg a szokott helyén."

Ha rámész a fülre, akkor megjelenik.

"Opera:config-ban pár helyen nincs tallózási lehetőség"

Nálam mindenhol van.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 15:08:33

Az opera:config-ba az Opera Help tartalma mikor kerül bele? Még mindig teljesen üres.

F34R007 2010.03.02. 15:10:58

@penge™:

Nem dobott le egy oldal se pedig már több mint fél órája böngészök :P

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 15:16:28

@HelloWorld: A beépített mailkliens.
@F34R007: Majd fog. Bár attól is függ milyen oldalakat látogatsz. Plusz mennyi időt töltesz az adott oldalon, mert előfordulhat, hogy mire betöltesz 10 aloldalt a 11.-et már nem tudod.

Amúgy meg attól is függ milyen OS-sel böngészel, mivel XP-ben 10, Vista és Win7 Ultimate-ben pedig 25 a max kapcsolat. Tehát ennél csak akkor tudsz többet, ha XP-ben átírsz egy registry bejegyzést, Vistában/Win7-ben pedig patcheled a tcpip.sys fájlt.

Ha ezt nem tetted meg, akkor a böngészőben akármennyit beállíthatsz, akkor sem lesz több, csak teledobálja az event logot Warning bejegyzésekkel.

m_and_m 2010.03.02. 15:33:15

@|Ádám|: Én egy kicsit konfigurálgattam és most jónak tűnik.
A beállításokban a böngészés pontban a betöltésnél beállítottam, hogy "újrarajzolás azonnal"
A Hálózat pontban pedig a "Kapcsolatok száma egy kiszolgálóra" : 32. az "Összes kapcsolatok száma": 128 lett. (Amikor az egy kiszolgálóra szólót levittem 8-ra, akkor tulajdonképpen megállt az egész)
Ja, és fixen adom meg a proxy-t és nem hagyom az automatikusat.

Viszont nálam a 10.50-essel végre megjavult a youtube. Ugyanis amikor egylinken keresztül nyitottam meg, akkor szépen elkezdte lejátszani a videót, de az ablak teljesen üres volt. Ilyenkor egy Enter a címsorra és újratöltve lett csak jó.

HelloWorld 2010.03.02. 15:36:46

@m_and_m: "Viszont nálam a 10.50-essel végre megjavult a youtube. Ugyanis amikor egylinken keresztül nyitottam meg, akkor szépen elkezdte lejátszani a videót, de az ablak teljesen üres volt. Ilyenkor egy Enter a címsorra és újratöltve lett csak jó."

Ez a bug még az RC4-ben is jelent volt, finalban már működik, ergo nem ugyanaz a kettő.

m_and_m 2010.03.02. 15:37:05

@penge™: Lehet, hogy így van, de nálam is csak a 32-vel lett használható. A 16-tal csak esett-kelt akármelyik oldalbetöltés

m_and_m 2010.03.02. 15:38:16

@HelloWorld: Nálam ez már a legutolsó 9-es Operában is megvolt. A 10.10-esben annyira jelen volt, hogy már rutinból kezeltem.

zsüi_ 2010.03.02. 15:39:58

A gomblenyomásra tabváltás miatt már nem tudom a speeddial-ra húzni az oldalakat. Valami megoldás erre? (A speeddialon jobbklikken kívül) A jelszómegjegyzős gyorsgombnak mondta valaki az esc-t. Közlöm, hogy akkor hirtelen nem jutott eszembe, pedig használom is.. az esc az oldal betöltésének megállítására van.. úgyhogy ez nem nyerő. Esetleg erre van valami tippetek?
@penge™: Erről a kapcsolatszám limitről nem tudtam. Mindig meglepsz a tudásoddal.

RaidX 2010.03.02. 15:41:09

Tiszta telepítés utánn az Origo használhatatlan.
Másnál jól működik?

steve85a 2010.03.02. 15:45:00

HelloWorld!
Köszi!
Ha agyoncsaptak volna sem jövök rá, hogy az O betűbe kell belekattintani!!!
:-)
A következő meg már olyan lesz, hogy a lemenő nap fényében a teraszon ballábon állva jobb egérgombbal kattintva......
lehet előcsalni...

|Ádám| 2010.03.02. 15:49:24

@m_and_m: Igen, nálam is fix proxy-k vannak, automatikust kiszedtem, mert gyakorlatilag használhatatlan úgy, néha megy néha nem. Ahogy kedve tartja.

Valóban úgy tűnik hogy a kapcsolatok számának növelése megoldja a problémát, de nem pontosan értem hogy erre miért van szükség, mi lenne ha még a "Reduce Max Persistent HTTP Connections" is be lenne kapcsolva? Akkor meg semmi nem menne? Szóval ez így akkor sem kóser, mindenesetre most tényleg jónak tűnik. Köszi!

m_and_m 2010.03.02. 15:50:33

Arra kérem a hozzáértőket, hogy magyarázzák már el nekem, hogy milyen logikával dolgozik az Opera Link?
Mikor áll neki szinkronozni? Miből dönt, h vmit a szerveren kell törölni, vagy a kliensen létrehozni, stb., stb.

Egy eset:
A tiszta telepítés után leszinkronozta magát. Ez ok.
Utána az Operában törlök néhány könyvjelzőt.
Alul azt mutatja, hogy engedélyezve van az Opera Link.
Amikor felnézek a my.opera.com-ra, akkor viszont még mindig a régi állapotban látom a könyvjelzőimet.

Előre is köszi!

RaidX 2010.03.02. 15:53:19

Érdekes! Most meg rendesen jön be az oldal!

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 16:09:47

@zsüi_: Nem Esc, hanem Ctrl+Enter

@m_and_m: 10.5-ös bug + egy jó adag szerverterhelés, mivel most mindenki rászabadult a véglegesre.
Amúgy a logika egyszerű és éppen olyan használhatatlan. Mikor mindkét helyen vannak könyvjelzők olyankor összefésüli a kettőt. A bookmarks.adr fájlodban minden könyvjelzőnek van egy Unique ID-je. Ez alapján azonosítja őket nem pedig weboldalcím illetve könyvtárszerkezet alapján.

Ha az UID egyezik akkor kihagyja, ha nem, akkor duplikálja őket.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 16:15:11

@RaidX: Origo-val semmi baj, csak amíg be nem tölti az utolsó elemet, addig nem lehet görgetni sem.

@zsüi_: magyaropera.blog.hu/2008/02/20/opera_gyik#13

CsendesMark 2010.03.02. 16:17:33

Találtam egy hiányosságot:
Windows 7 Jumplist
Gyakran látogatott oldalaknál még mindig angolul írja
(Frequent)

Puggala 2010.03.02. 16:25:27

Valami gond van a levelekkel.
A fejléceket megjeleníti a felső keretben (IMAP és POP3 vegyesen), viszont alul a levél szövege szürke felület. Egy bötűt sem jelenít meg.
Ez volt a jelenség a 10.20 utáni verziókkal.
Amikor válaszolok a levélre, akkor behozza a levél tartalmát is.
Csak ezért nem tudok áttérni az újabb verziókra.

tipp?

zsüi_ 2010.03.02. 16:26:46

@penge™: Na erre a fülhúzásra magamtól intuitív módon nemigen jöttem volna rá. köszi.
A Ctrl+enter arra való, ha megjegyezte a jelszavam, akkor kitölti. Én az eddigi felugró párbeszédpanelt töntettem el space-szel, mert default volt a 'most nem'. Most már nem rabol fókuszt, így nem megy a space-szel. (és eltolja a weboldalt.. grr)

káosz 2010.03.02. 16:31:18

Nekem nem működik a Use Image on Desktop. Egyedi eset?

szantos 2010.03.02. 16:31:19

Asszem inkább egyelőre kivárok, majd a 10.5x-et felrakom.

fraki 2010.03.02. 16:47:29

Én most inkább meg se szólalok :)

resius 2010.03.02. 16:57:07

Itt van a 10.5 RC5 hordozható Opera: magyaropera.info/usb/Opera10.5RC5_usb.zip

Hangsúlyozom, hogy RC5 és nem végleges. Előfordulhatnak benne hibák. A felhasználói javascript-ek közül nem tudom melyik működik, és melyik nem, illetve milyen oldalakkal akadnak össze. Az UJS Manager Unite alkalmazás frissítve lett. Végleges 10.5 még nem tudom mikorra várható...

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 16:57:17

@fraki: Lassan a Google mintájára lehetne egy kis logókorrekció a 10.5 kapcsán. Konkrétan:
Régi: kephost.hu/image-9D93_4B8D3532.jpg

és az új: kephost.hu/image-05F9_4B8D3532.jpg

Hegistvan 2010.03.02. 17:09:16

Kérdésem, és megjegyzésem lenne.
A kérdés: mért van az, hogyha ctrl+f után keresni akarok az oldalon, majd beírom a keresendő szöveget, és entert ütök, GOOGLE keresést végez??? Kissé idegesítő.

Megjegyzés: csúnya, hogy ennyitől meghal:
niels.vg/media/opera_crash.html

vlevi 2010.03.02. 17:10:10

Nagyon pöpec, bár eddig még csak a gyorshívó lapott láttam, és a magyaropera oldalt :)
Jó lett az Aerósítás is, egyetlen dolog az, ami érdekes számomra, az a bal felső sarokban lévő disznónagy O betű, ami kilóg a képernyőről :)
Persze már rájöttem, mire való, onnan nyílik a menü, de akkor is hülyén néz ki. És még talán a fekete gombokba tudnék belekötni, mert az nekem sosem jött be, de most még az sem annyira vészes, mint a korábbi Opera verziókban. Talán azért, mert az emailek ikonjai végre színesek.

vlevi 2010.03.02. 17:12:17

Ja, és végre megcsinálták, hogy a címsorba gépeléskor előbb a könyvjelzők vannak, és csak alatta a history. Lehet, hogy nektek már nagyon sok dolog nem újdonság, mert már az első alfák is így működtek, de én azokat nem telepítetettem, csak a 10.10 után a 10.50-t

szantos 2010.03.02. 17:17:36

@penge™: az azért csúnya lenne; mondjuk a google féle betát pár év után már kb senki nem vette komolyan

RaidX 2010.03.02. 17:26:59

@penge

Úgy tudom, minden olyan gépen megjelenik, ahol az IE nincs kiírtva!

"Dave Heiner, a redmondi szoftvercég ügyvédjének és alelnökének az elmondása szerint a böngészőválasztó képernyő csak azon Windowsok esetén fog megjelenni, ahol az Internet Explorer az alapértelmezett alkalmazás. Ezen esetekben a Windows Update frissítésként érkező csomag elsőként elhelyez egy ikont az Asztalon, amelyet elindítva a felhasználó rögtön dönthet, hogy melyik böngészőt szeretné a továbbiakban használni."

Ha az UPDATE le van tiltva mert kalózpéldányod van nem fogsz találkozni a választási lehetőséggel.

awking 2010.03.02. 17:29:27

@vlevi: Rengeteg letölthető téma van, nézz körül azok között is.

HelloWorld 2010.03.02. 17:40:08

@káosz: Nem egyedi eset.
Már a néhány bétával ezelőtti bétában sem működött, én akkor ide le is írtam.
Operások vagy nem tudnak erról a bugról (kétlem), vagy valamiért nem javították.

Mondom én, eddig teljesen jól működő dolgok bugosodnak be ebben a kiadásban.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 17:49:30

@RaidX: "ahol az Internet Explorer az alapértelmezett alkalmazás."

Ezek szerint viszont ahol nem az IE az alapértelmezett ott nem.

"Ha az UPDATE le van tiltva mert kalózpéldányod van"

Az nagyon gagyi kalózpéldány lehet, ahol le kell tiltani az Update-et. Nekem a WGA is megköszöni mindig a megvásárlást és kirakja a Genuine logót. Viszont nálam az USA-i területi beállítások miatt így se, úgy se fog lejönni, ezért kérdeztem.

vlevi 2010.03.02. 17:54:39

@awking: Dehogy nézek szét, ez a mostani kinézet megfelel nekem. A korábbiak nem tetszettek, helyette a Winvista és hasonló bőröket használtam.

Egy marhaságot viszont észrevettem. Amikor kilépek az Operából, a taskban jobb alsó sarkában ott marad a piros O betű. Pedig az Opera.exe már nincs bennt, process szintjén sem.
Amikor megint elindítom, megjelenik egy új piros O betű, ami kilépéskor megint ottmarad.

HelloWorld 2010.03.02. 17:59:15

@vlevi: Ez a bug is már elég régóta jelen van, milliószor lett jelentve a desktop team blogon, mégsem javították ki...

vlevi 2010.03.02. 18:00:44

Azért csak megnéztem, milyen új bőr van :)
A Z1 Glass teccik, a gyorshívó is áttetsző, ugyanúgy, mint minden toolbar.

Dzsini 2010.03.02. 18:04:58

@penge™: Ismerősnél Opera az alapértelmezett, és simán megkapta a böngészőválasztót.
windows.microsoft.com/en-GB/windows/what-is-the-browser-choice-update

beef 2010.03.02. 18:17:29

@vlevi: "Ja, és végre megcsinálták, hogy a címsorba gépeléskor előbb a könyvjelzők vannak, és csak alatta a history."

Én pont a régi felállásnak örülnék jobban, kikapcsolható ez vagy megfordítható valami .ini turkálással?

blint63 2010.03.02. 18:46:01

Elég sokat használtam már a böngészőt, de semmi probléma nem volt így újonnan telepítve.
Egy kérdésem lenne, hol található a jelszavakat tartalmazó file és hogyan lehetne átállítani az elérési útvonalát? (átraknám a BitLockeres megajtóra)

Dzsini 2010.03.02. 19:06:22

@blint63: opera:about-ban keresd ki a profilod mappáját (Vista/7 alatt users/---/Appdata/Roaming/Opera/Opera/), és ott a wand.dat file tartalmazza a jelszavakat.

Dzsini 2010.03.02. 19:07:09

...és nem hiszem, hogy át lehetne állítani, de ha megadsz egy mesterjelszót, akkor azzal lekódolja a jelszavaid, és nem lehet könnyedén hozzájuk férni.

blint63 2010.03.02. 19:36:30

@Dzsini: Köszi, így még jobb. Miután beállítottam mi változik?

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.03.02. 19:55:04

Na akkor két érdekesség:

- a paddingot már nem kell turkálni iniben, hogy teljes képernyőnél a képernyő tetejére húzva a kurzort kattinthatóak legyenek a fülek (hallod, Penge?)

opera:config#UserPrefs|ChromeIntegrationDragAreaMaximized -> 0

- a másik, hogy az opera:config#valami megnyitja a configot, és rákeres a "valami" szóra.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.02. 20:08:28

nem bírták kijavítani az értesítési bugot, emiatt majd rakjak egy uj buildet waaaaa

PS: Tök jó, gyors, eddig még nem fagyott, szép. Bugmentesnek látom, de az hogy a nap végén n+1 opera ikon van a tálcán ahol n nagyobb mint 100 már idegesít

Dzsini 2010.03.02. 20:08:43

@blint63: az, hogy a wand.dat-ból könnyedén ki lehet nyerni a jelszavakat, ha nincs mesterjelszó - így már rátesz egy kódolást, és a mesterjelszó ismerete nélkül nem lehet könnyedén visszafejteni - gondolom azért akartad a BitLockeres meghajtóra is tenni, hogy biztonságban legyenek :)

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 20:19:36

@cousin333: A #-es keresés működik, de hiába állítom 0-ra, vagy bármennyire nem kattinthatók ha teljesen felülre húzom az egeret. Gondolom ez is bugos.

Nagykócsag 2010.03.02. 20:24:16

segítség! minden blog.hu-s oldalon "waiting for dns confirmation of cookie domain(s)" üzenettel végtelenségig vár :(
ezt a bejegyzést most firefoxról írom...

nem clean install hanem upgrade volt.

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.03.02. 20:28:09

Az M2 levelezőjének üdvözlő üzenete angol, pedig úgy emlékszem, volt már belőle magyar is (a tárgy viszont magyar).

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.03.02. 20:28:11

@penge™: Egy Opera újraindítás csodákra képes... :)

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 20:38:17

@cousin333: Nem kell újraindítani, csak átméretezni majd vissza az ablakot. A Z1-Glass-nál működik is, mivel a 2.02-ben visszarakták a paddingot. Viszont a gyári skinnél állíthatom én 0-ra vagy mínusz akármennyire, akkor sem lehet kattintani a tabokat. A sima működik, de a maximizednél csak pozitív irányba növekszik a padding, negatívba nem.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 20:46:14

Más: Az bug vagy nem fícsör, hogy a címsorkiegészítés különbséget tesz a kis és nagybetűk között?
Először beírtam, hogy opera:config#Chrome (nagybetűvel már megszokásból), aztán most írni kezdtem, hogy opera:config# (itt még felajánlotta az "opera:config#Chrome"-ot) majd mikor kis "c"-t írtam már nem.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.02. 20:55:42

mem tudjátok, hogy lehet lekapcsolni a tálca ikont?

Vmn 2010.03.02. 20:57:44

Ikon hibat "megoldja" ez, ha sosem kell ikon:

Opera.exe -notrayicon

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.02. 20:59:19

@Namelesske: "X:\Program Files\Opera\Opera.exe" /notrayicon

REmélem megy

MagicalCritical · http://sellbuypokerstars.com 2010.03.02. 21:01:35

@Vmn: ezeket a -notrayicon-hez hasonló "kapcsolók" listáját hol lehet elérni?

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.02. 21:02:48

@MagicalCritical: "Aztat senki se tudhassa"

Engem is érdekel

blint63 2010.03.02. 21:05:30

@Dzsini: Tehát, ha valaki kimásolja a wand filet és berakja a saját böngészőjébe akkor ugyanúgy beléphet a beállított oldalakra? Ez a mesterjelszó a levelezőfiókok adataira is érvényes?

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 21:05:35

@MagicalCritical: Vista és alatta simán jobbklikk->tulajdonságok->target (cél?)

Win7-ben az új tálcán pedig: "C:\Users\<felhasználónév>\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar"

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.03.02. 21:07:03

@blint63: a mesterjelszó alapvetően a levelezőt védi. Külön be és ki lehet kapcsolni a többi jelszó védelmét (Beállítások > Biztonság)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.03.02. 21:09:27

Amúgy Dzsini írta, hogy mesterjelszóval nem lehet könnyedén hozzáférni... hát ez így van, ugyanis ekkor csak brute force-szal (vagyis vak próbálgatással) lehet hozzáférni. Elég hosszú jelszó esetén, mondjuk 10 karakter felett, amiben mindenféle van, szinte esélytelen.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.02. 21:18:41

Nagyon jó ez az Opera. Sokkal rosszabbra számítottam.

awking 2010.03.02. 21:28:26

@blint63: Ha a mágus védi a jelszavakat, akkor hiába nyúlják le a wand-ot, akkor se lehet használni, ha tudod hozzá a jelszót. Legalábbis a 9.5-nél hiába raktam át egyik Operából a másikba csak a felhasználóneveket adta ki.
Átvinni csak úgy lehet egyikből a másikba, ha előtte kikapcsolod a mágust.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.02. 22:41:29

ugye nekem nagyon sok gombos egerem van, és button 4 button 5 előre vissza navigál, 10.10 ben ha nyomtam egy előrét belépett, de most nem csinál semmit, nemtudjátok hogy lehet beállítani, mert nem szeretek gesturezni.

Vmn 2010.03.02. 22:43:26

@MagicalCritical: Sajnos nem tudom, ezt is úgy találtam meg google-val.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.02. 22:49:41

@Namelesske: Ctrl+F12->Haladó->Billentyűparancsok csinálsz egy újat az Application-hoz. Az Input-hoz: "Button4" vagy "Button5" amelyik a kettő közül az előre (idézőjelek nélkül) az action-hoz pedig "Forward | Fast forward"

Elvileg működnie kell.

ttarvai (törölt) 2010.03.02. 23:59:12

a faszom ki van, hogy a facebook a cookie miatt nyivákol és nem enged be, mikor benyomtam neki, hogy accept all cookies, áááááááááááá.

MagicalCritical · http://sellbuypokerstars.com 2010.03.03. 08:17:11

@penge™: Sajnos nem ismerem a Vistát. Miután az XP eleget szívatott váltottam:

www.linuxmint.com/

knorbert 2010.03.03. 09:19:12

@MagicalCritical: a linuxod háttérképét (helena-fresh) nem tudnád feltölteni valahova? nekem nagyon tetszik, de nem találtam a neten letölthetőt.

ap · http://premiumlivesets.hu 2010.03.03. 09:19:42

@beef: ez engem is érdekelne, én eddig a configban kikapcsoltam a könyvjelzők megjelenítését, de azt sehol nem találom, hogy a keresést hogy lehetne visszarakni a lista aljára mint rég??

Valakinek ötlet?

Wesszájd Gábor 2010.03.03. 09:46:15

Nekem olyan problémám lenne, hogy 2-3mp után eltűnik az egérmutató, ha nem birizgálom. hogy tudom állandóan láthatóvá tenni a kurzort?

Jail 2010.03.03. 10:09:56

Sziasztok!!!!

Nem lehetne az operámat úgy inditani priváton automatikusan legyen??Mert így szeretném elinditani...Előre is köszönöm szépen a válaszokat....

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.03. 10:13:18

google notebook még mindig nem megy :( szomorú...

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.03. 11:05:43

@MagicalCritical: Ja, azt nem ismerem, de Ubuntu/Kubuntu-ból kiindulva csak egy sima szóköz majd kötőjel kell, mint a terminálparancsoknál.

@knor: linuxmint.com/tmp/clem/helena-fresh.png

@Wesszájd Gábor: Töröld a sütiket és utána figyeld meg melyik oldal okozza a kurzoreltűnést.

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.03. 12:04:28

sziasztok,
feltetetm az új verziót (frissítettem a régit), és azóta gyakorlatilag használhatatlan a böngésző.
akármilyen oldalt próbálok megnyitni, várakozom a kapcsolódásra:
screencast.com/t/ZWE0OWMxZ

pl a magyaroperára 5 perce várakozom, és 44 megát töltöttem le.
google mapson nem tudok egy címet megkeresni, ott is várok a kapcsolódásra. (kemény 6k-val töltök, a 8 megás béreltvonalon) szinte minden oldalnál ez van :(

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.03. 12:07:29

Off: Mindig ki akartam próbálni a Mintet. de valahogy sose szántam rá magam hogy wubin kívül engedjem a linuxot .

@penge™: azért kérdeztem mert így nem megy.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.03. 12:14:24

@dr: Opera Turbo-t kikapcsoltad? Ha igen és anélkül ilyen akkor töröld az operaprefs.ini-t.

@Namelesske: Azt nem írtad, hogy Te ezt manuálisan már létrehoztad, mivel ALAPBÓL nincs benne a mozdulatparancsok között.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.03.03. 12:20:12

@penge™: csak elöbb kérdeztem mint gondolkodtam , és nem akratam mégtöbbet duplázni

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.03. 12:27:50

@penge™:
opera turbo sosem volt bekapcsolva, de az előbb közölte, hogy nagyon lassu az internetkapcsoaltom, és kapcsoljam be.
néztem egy speedtestet, 5 ms a pingem, 43 mega a letöltésem, és 20 a fel :)

izé. operaprefs_default.ini van csak nálam . ezt letöröltem, újraindítottam, továbbra is 1-5kb/sce-el töltök. ráadásul ne is hozta létre az init újra...

Dustbin 2010.03.03. 12:32:13

@dr: Ha a hálózati beállitásoknál be van jelölve az "automatikus proxy konfiguráció", akkor vedd ki és állitsd be kézzel a proxyt!

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.03. 12:41:18

@dr: A default-ot ne töröld, mert akkor nem tudja miből újragenerálni.
A profilmappádban lévőt töröld. Írd be a címsorba, hogy opera:about majd ott találod az elérési útvonalakat.

knorbert 2010.03.03. 13:21:33

@penge™: köszi, ezt én is megtaláltam, de ez nem wallpaper, hanem képernyőmentés.

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.03. 13:29:14

@penge™: király, mert akkor shift-deleteltem a defaultot :)
@Dustbin: köszi, de kézzel van minden megadva.

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.03. 13:33:46

kitöröltem a profilomból, most új a hiba:)
gmail.com-ot probálnám megnyitni, 2 perce várakozunk a sütitartományok (DNS) ellenőrzésére.

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.03. 14:12:22

bocs, hogy itt magamban blogolgatok, csak updatelem miket csináltam, hátha tudtok segíteni. újratelepítettem az egészet, töröltem kézzel minden localapp-ban levő operás dologot. csak a wandot és a speeddialt másoltam be a régiből.

a gmailba belépni 6 percembe kerül. minden más böngésző szakít mint szemét.

szantos 2010.03.03. 14:59:12

@massatz: nekem régebben volt cookie problémám, és a tiszta telepítés oldotta meg

CsankuMester 2010.03.03. 15:02:10

10.5-ös verzióval expressz.hu -n bármelyik több képpel rendelkező hirdetés esetén ha rákattintok a 3 miniatűr kép valamelyikére leállítja magát az opera.
Nálatok nincs ilyen gond?

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.03. 15:12:22

@CsankuMester: Igen, összeomlik.

ps: Végre valaki NORMÁLISAN leírta, nem csak annyit, hogy "az expresszen szétfagy", mert ezt így nehéz reprodukálni. :D

CsankuMester 2010.03.03. 15:33:47

Igen, hát sajnos vannak gondok a 10.5-tel.
Viszont előbb próbálgattam és úgy látom hogy a CIB Bank bejelentkezés után tökéletesen működik.(kár hogy a főoldal, a cib.hu elcsúszva jelenik meg)

szantos 2010.03.03. 15:34:24

A gyönyörűséges videót tegyétek be a postba:

www.youtube.com/watch?v=H_mU7lkE-sA

awking 2010.03.03. 15:41:23

Most jutottam odáig, hogy szinte fájlonkénti összerakással frissítettem 10.50-re (Opera@USB). Minden remekül működik a szinkronizációtól kezdve a szűrőfájlokon át minden ami másoknál gondot okozott, egyedül a Unitetal vannak bajok.

404-es hibával a "gyári" dolgok el se indulnak, de a többi telepített alkalmazások mennek. Az Opera Unite Központ nagynehezen elindult,
a Média lejátszót töröltem, újratelepítettem, de semmi.

Kipróbáltam Firefox-szal a filmtár, UJS, stb. remekül megy.

awking 2010.03.03. 15:54:55

@szantos: Mi történhetett velük? Ez tényleg szép és igényes videó. Lehet, hogy mégis számított valamit a vezérváltás?

Unite még nem megy, de... ez a kis brózer ez villámgyors :)

Szilvi111 2010.03.03. 15:59:07

Sziasztok ! a www.digisport.hu/live/ oldalon nem tudom nézni a közvetítést mert a képernyő helyén ez jelenik meg : O�Qh.��>X�M"�R����h��h.�6���5�r�ؼy�����36J#���u�Y���n޺u#@lT'��ġ�yu�A��&K�b9[ȇП.���]��cM%u�űR��L%7+9eTɗ��[6mD�ds�PM�w$��\6�@t�mT3����Aec:�P3�l6 . Én még kezdő vagyok ,tudnátok segíteni ?

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.03.03. 15:59:31

@szantos: Beraktam. Most nézem fejlődött a YouTube, végre már be lehet ágyazni fullscreen gombbal HD-ben is. :)

szantos 2010.03.03. 16:40:15

@awking: Nagyon tetszik a videó nekem is, követhető, meg szép.

De a choose operán is írtam, h 1:16 körül a beta felirat azért eléggé félrevezető.

regression 2010.03.03. 17:25:22

Kicsit csiszolatlan ez a verzió, meg szokatlan ez a Chrome-os layout, egyelőre hiányzik a menüsor. Gondolom kell pár nap míg megszokom

awking 2010.03.03. 17:40:21

@regression: A menüsort visszakapcsolhatod ha nagyon hiányzik. Bal felső sarokban a nagy piros O betűs gomb / Menüsáv megjelenítése

regression 2010.03.03. 17:41:57

@awking: Inkább igyekszem megszokni az újat, amúgy köszi.

Wesszájd Gábor 2010.03.03. 18:13:41

@penge™: Köszönöm a segítséget! Mostmár minden tökéletesen megy.
@dr: Néha nálam is megakad az oldalak betöltése. Ilyenkor ha újraindítom Operát tökéletesen müködik.

Frankie goes to Hollywood 2010.03.03. 19:10:20

Nem tudom valaki tapasztalta-e ezt rajtam kívül, de facebookban a chat ablak szövege ugrál, nem lehet olvasni. Bár sokat fejlődött az Opera a Facebook megjelenítésében, de ez a hiba eddig nem volt.

Jail 2010.03.03. 20:04:37

Sziasztok!

Még mindig nem tud nekem senki segíteni....Hát arrók lenne szó mikro elinditom az operát automatikusan induljon a privát böngészés..Ez lehetséges???Előre köszike jó lenen ha lenne egy ilyen megoldás....

FunTom8 2010.03.04. 14:29:00

Nekem olyan bajom van, ha pdf-et akarok megnyitni, akkor beleáll, és a tasklist-ből kell kilőnöm. Valakinek van még ilyen problémája? WinXP sp3 és Opera 10.50 verzió 10.10-ről frissítve.
süti beállítások módosítása