Magyar Opera

Opera 25 béta (25.0.1614.11)

A korábban Nextnek nevezett kiadási csatorna nevet vált, és mostantól bétának hívják.

A béta csatornára átkerült fejlesztések

  • A könyvjelzőkezelő, és a hozzákapcsolódó könyvjelző menü, ami a főmenüben érhető el.
  • Az új kezdőlap.
  • Az integrált PDF olvasó.
  • A webes értesítések.
  • A natív H.264 és MP3 lejátszás.
  • És végül a Linuxos összeállítás.

A fejlesztői csatornán maradt fejlesztések

  • A szinkronizálás
  • Az új fül menü

Teljes változáslista

Letöltés: Windows, Mac, Linux

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr416700459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaidX 2014.09.15. 16:22:49

Találtam egy flash blokkolót ami 25 alatt majdnem tökéletes 24 alatt meg mint ha nem is lenn.

Viszont a 25 béta alól nem tudok ide bejelentkezni!

Mihics Zoltán (Med1on) 2014.09.15. 18:27:27

Jól látom, hogy még mindig nem tudunk könyvjelzőket importálni, exportálni?
Mert így elég határeset könyvjelzőkezelőről beszélni, legalábbis szerintem.

MosoMasa 2014.09.15. 18:42:30

@Med1on: Szerintem meg lehet róla beszélni. Konkrétan a hiányáról. Az is valami.

Cawington 2014.09.15. 18:58:29

Ez a hiba még nincs javítva...: "Beállítások\Böngésző\Induláskor\Kezdőlap megnyitása - opció"

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2014.09.15. 18:58:36

@Med1on:
Volt valami importálásról szó valami netes felület kapcsán, de nem teljesen tiszta, hogy mire gondoltak a fejlesztők. Mindenesetre jelenleg még az sem működik.

Mihics Zoltán (Med1on) 2014.09.15. 19:56:15

Hiányozni fog a gyűjtőlap. Épp mostanában kezdtem megszokni, hogy amit napközben összegyűjtök hosszabb olvasmányokat, azt este vagy másnap szépen megnyitogatom onnan. Ez egy mondhatni egyedi funkció volt és most ezt is kinyírták...

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2014.09.15. 20:04:47

@Med1on:
De ezt a könyvjelzőkezelőben is meg tudod csinálni. Semeddig sem tart egy stash vagy temp vagy read later vagy akármi mappát csinálni, és oda menteni. Én igazából azt nem értem, hogy miért nem adtak hozzá egy harmadik, gyűjtőlapszerű nézetet.

Mihics Zoltán (Med1on) 2014.09.15. 20:42:01

@Nekomajin: Igen, azt hiszem ehhez a megoldáshoz fogok folyamodni. Egyvalamin kell majd egy kicsit változtatnom. A "régiben" a címsor szív ikonjával el tudtam távolítani az oldalt a gyűjtőlapról (akkor, amikor ismételten megnyitottam és elolvastam a cikket). Most ez az újnál nem megy, csak ha elnavigálok a belső lapra. Itt majd úgy fogom megoldani, hogy majd amikor el akarom olvasni az adott cikket, akkor a háttérbe fogom megnyitni és rögtön törlöm is az oldalt a belső oldalról.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2014.09.15. 20:52:40

@Med1on:
Éppen most próbálom megtudakolni, hogy milyen további fejlesztések várhatók még. Egyelőre kevés sikerrel. De az egyik legjobban várt funkció ez a direkt törlés a szív menüből.

semmiii99 2014.09.15. 22:55:36

Köszönöm a cikket!
Még mindig nem értem mi értelme ebben a könyvjelzőkezelőben a kijelölés amikor semmire nem lehet használni. (csak egyesével törölhetek és helyzhetek át) Mappába továbbra sem tudok új mappát létrehozni, de legalább ha létrehozok egy mappát az belehúzhatom egy másikba. Nem tudom mással ez hogy van, de én szeretek egy könyvjelzőt több helyre is elmenteni, ez meg lehet valahogy oldani?
Az új kezdőlap: akkor a régi is megmarad, még vissza lehet rá váltani, az új pár apróságot kivéve egész jó.
Ez az új betűstílus meg nem sokat javult.
A fül menüt izhatottan várom talán valami használható lesz belőle.

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2014.09.16. 18:19:23

@RaidX:
Ez miért kell, ha van click-to-play opció a beállításokban?

Cawington 2014.09.30. 19:42:08

Ez a hiba még mindíg nincs javítva...: "Beállítások\Böngésző\Induláskor\Kezdőlap megnyitása - opció"

Dezamits Zoli 2014.10.09. 20:33:52

Felteszem itt is ezt az egyszerü kérdést: "Tudja valaki mi lesz a 24es operában a gyüjtőlapra mentett oldalak sorsa az új 25ös verzióban? Azt olvastam eltűnik a gyüjtőlap ezért kérdezem."

Nekomajin · http://nekomajin.wordpress.com 2014.10.09. 20:36:50

@Dezamits Zoli:
Importálva lesznek automatikusan a rendezetlen könyvjelzők közé.

Dezamits Zoli 2014.10.09. 20:39:29

Köszi Nekomajin. Én is erre tippeltem,szerencsére akkor igaz is :)
Várom már a 25öst.
süti beállítások módosítása