Magyar Opera

Mi a fene az a böngésző?

Azt hiszem, az alábbi helyzet sokunknak ismerős, legalábbis azoknak mindenképp, akik próbáltak már segíteni számítógéphez, hmm, kevésbé értő embereknek. A jelenet a Kockafejek (The IT Crowd) sorozatból származik.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr752218502

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi a fene az a böngésző? 2010.08.13. 11:09:09

Azt hiszem, az alábbi helyzet sokunknak ismerős, legalábbis azoknak mindenképp, akik próbáltak már segíteni számítógéphez, hmm, kevésbé értő embereknek. A jelenet a Kockafejek (The IT Crowd) sorozatból származik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.08.13. 10:20:26

Imádom ezt a sorozatot, kár, hogy vége. A bankrablásos rész a legdurvább, azon szénné nevettem magam.

Figyeljétek az Ubuntu Emblémát Moss (afro frizkó) gépén, :D Nagy Vista Reklám közepette...

egy piros O se ártana oda :D

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2010.08.13. 11:58:22

Én is szoktam nézni, hatalmas sorozat. :D

És a helyzet is ismerős. Nemrég épp egyik ismerősöm volt hasonló helyzetben (aki ráadásul titkárnő, tehát géppel dolgozik), hogy letöltött ilyen képernyőn ugráló macit "mert az olyan aranyos volt", aztán kiírta, hogy vírusos a gépe és ő letöltötte az online scanner által kínált fájlt, stb, stb... Na mindegy, a lényeg:

- Milyen böngészőt használsz?
- Hogy érted?
- Hát Opera, Firefox, Internet Explorer...
- Igen azt!
- Melyiket?
- Internet.

De tényleg sajnos ez a kőkemény valóság. A Firefoxot még többen emlegetik is, a Chrome-ról is max 1-2 ember hallott, olyannal meg még nem igazán találkoztam, aki ismerte volna az Operát és nem azt használta.

Kivéve a 10.50 óta tartó időszak, amikor páran panaszkodtak. De ez sajnos bármelyik fórumon megfigyelhető: www.sg.hu/listazas_msg.php3?id=1281560700&no=9

Edorn · http://darkrpg.hu 2010.08.13. 12:31:35

Ez melyik részben, vagy évadban van? Totál nem emlékszem rá, pedig elvileg minden részt láttam már...

David_K 2010.08.13. 16:49:43

Bankrablásos rész? Az meg melyik volt? Láttam mindegyiket, de erre nem emlékszem... Amúgy az első 3 évad hihetetlenül jó, de a negyedik szerintem gyenge lett, sok helyen már túl geek, az első 3 meg könnyedebb, élvezhetőbb volt :)

Sunikeee27 2010.08.13. 18:07:32

Sziasztok!

Mivel én informatikával foglalkozom én is jártam már így.

1-2 az egyik ismerősöm gépe halt be mert nettezés közben letöltött valami fájlt ami vírusos volt, és utána persze még fel is telepítette (Nem tudom miért) persze a gépe működött addig míg nem kapcsolta ki, másnap mikor beakarta kapcsolni hát az már nem igen ment a windows-nak a be bootolás, kérdezte hogy meg tudom e csinálni hogy a C-n lévő fájlok meglegyenek mondtam hát persze a mini XP erre való.

Megkérdeztem hogy milyen böngészőt használ. Pl: Opera, Firefox, Internet Explorer, vagy Chrome.
Erre a felelet hogy egyiket sem.
Erre egy újabb kérdést tettem fel és Akkor mivel internetezel?

Na most kapaszkodjatok.

Hát a képernyőn lévő nagy kék E betű ikonnal.
Erre persze ki tőrt belőlem a nevetés, mondtam neki hogy az Internet Explorer.

Erre a válasz nem is tudtam.

Azóta az Operát használ mint én és nagyon tetszik neki.

Üdv: Sunikeee27

Dzsini 2010.08.13. 18:51:06

@Sunikeee27: nem kell ezen megkapaszkodni, a számítógéphasználók jó 60 százalékának még ma is a kék e-betű az Internet (vagy ha a szomszédék fia feltelepítette, akkor "az a narancsszínű"). Szó sincs arról, hogy böngésző, vagy ilyesmi - esetleg még megkockáztatják válaszként a startlap.hu-t meg a google-t.

Emiatt (is) indult be a google-féle médiahenger, hogy "mi az a böngésző" (nem sok sikerrel), és emiatt balhézta ki az Opera a böngészőválasztó képernyőt (szintén nem sok sikerrel). Viszont a legtöbb felhasználónak már ez is elég, nincs szüksége többre, mint egy címsor, egy home meg esetleg egy visszagomb.

Mihics Zoltán (Med1on) 2010.08.14. 00:25:02

Vicces, de közben elgondolkodtató.

Nameless® · http://dirtywindows.hu/ 2010.08.16. 13:22:09

Ebben a részben van az is amikor a bomba hatástalanító robotnak gondjai vannak, és moss megkérdezi hogy milyen OS van a gépén és válaszolja a kommandós faszi: VISTA...

Erre Moss: MIND MEGFOGUNK HALNI.

Meg az egész OZ a börtönsorozat paródiával indul és végződik ez az egyik legjobb rész a kockákból :)
süti beállítások módosítása