Magyar Opera

Opera Mini 3.0

Megjelent az Opera Mini 3.0-s, végleges verziója, áll az Opera Mini blog mai közleményében. A legfontosabb változások a legutóbbi verzió óta:

  • kibővített kapcsolódási teszt
  • képek feltöltése, megosztása (Photoblog)
  • biztonságos kapcsolat lehetősége
  • felhasználó által választható kapcsolat típus
  • hírcsatornák kezelése (RSS)
  • összecsukható tartalom kezelése
  • gyorsabb böngészés

A korábbi béta verziókhoz (1-es, 2-es) képest újdonságot nem tartalmaz az alkalmazás, az utolsó időszakban remélhetőleg már csak hibajavítások kerültek bele.

Kapcsolódó linkek

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr7119667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

opera10 · http://bartosslajos.atw.hu 2006.11.28. 14:54:38

Egy Vodafonos please a beállításokat mondja meg nekem!

Dénes 2006.11.28. 18:11:35

Ezen az oldalon van (jobbra) a Magyar Opera Mini Portál, erre kattintva
letölthetsz egy opera.wml nevü fájlt.
Az Opera meg tudja nyitni, és megtalálod benne a Vodafone-os beállitásokat,
én még nem próbáltam ki, remáljük műxik (én is Vodás vagyok :-)).
Sok sikert!
D.

crow 2006.11.29. 08:46:11

Elnézést, ez OFF lesz:

A Prohardver új rovatába (LOGOUT) bárki írhat cikket, és mivel ma megjelent egy írás a Firefox-ról arra gondoltam, hogy esetleg Ti is írhatnátok egy Opera-s cikket, amiben a desktop böngésző mellett az Opera Mini-ről is szólhatnátok.
Azért nem én magam teszem ezt meg, mert nyilván Ti szakmailag jobb rálátással rendelkeztek a témáról.

Legyetek szívesek fontoljátok meg!

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.29. 21:44:54

Már gondoltam rá, vannak is cikkeim ott. De a cikk nem elsősorban a Firefoxról szól. Ha most írnánk egy cikket az Operáról, annak olyan válaszcsapás jellege lenne :). De lehet, hogy majd sor kerül egy népszerűsítő, miniteszt jellegű írásra.

Hjoci 2006.12.01. 06:20:40

A kamera által rögzített képeket hová tölti fel? És azokhoz ki és hogyan férhet hozzá? Internetről megtekinthető-e?

crow 2006.12.01. 07:51:47

Hjoci: Itt lehet megnézni, és gondolom Opera Community-s tagság szügségeltetik hozzá.

my.opera.com/community/blogs/operamini

Mefi · http://mefi.be/ 2006.12.01. 13:10:44

Egyébként mióta megvan az új telefonom, ezt használom, és nagyon elégedett vagyok vele, tényleg megéri!

Soockit 2006.12.01. 23:22:38

T-Mobile-nál GPRS WAP-pal működik?

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2006.12.02. 14:51:39

Soockit: Lehet, hogy működik, nekem sehogyan sem sikerült beizzítani... :(

crow 2006.12.02. 19:26:12

Soockit: igen.
süti beállítások módosítása