Magyar Opera

Tippek a levelezőhöz

Az Opera levelezőjében sok olyan apró funkciót lehet találni, amelyek nagyban megkönnyítik és kényelmesebbé tehetik a levelezést. A teljesség igénye nélkül megpróbálok felsorolni néhány ilyen tippet. Ha régóta használod az Opera levelezőjét, akkor nem valószínű, hogy sok újdonságot találnál itt, ha viszont még csak most ismerkedsz vele, akkor ezek kifejezetten hasznosak lehetnek.

Feladó címének gyors mentése

Ha el akarod menteni egy levél feladóját a partnerek közé, akkor jelöld ki a kapott levelet, majd nyomd meg az A gombot. A szóban forgó személy egyúttal megjelenik az Aktív partnerek listájában is.

Ikon hozzárendelése egy partnerhez

Az ikonok segítenek áttekinteni a levelek listáját. Így tudsz ikont rendelni egy partnerhez:

  1. Megnyitod a Partnerek panelt, és kiválasztod a célszemélyhez tartozó bejegyzést (használd a Gyors keresés mezőt).
  2. Kattints rá jobb gombbal, és válaszd ki a Tulajdonságok elemet, majd az új ablakban a Képek fület.
  3. Válaszd ki a kívánt ikont, majd OK.

Még érdemes megjegyezni, hogy az ikonok a különböző bőrökben megváltozhatnak.

Címzettek megadása

Amikor új levelet írsz, a címzetteket több módon is megadhatod: beírhatod az email címüket kézzel, rákattintasz a Címzett gombra, és kiválasztod őket a listából, vagy pedig megnyitod a Partnerek panelt, és ráhúzod a címzetteket a megfelelő mezőre (címzett, másolat vagy titkos másolat).

Csatolmányok hozzáadása a levélhez

Ha egy csatolmányt akarsz a levélhez fűzni (képet, dokumentumot vagy egyéb fájlt), akkor ugyancsak több módszer áll a rendelkezésedre: használhatod a Csatolmány gombot, vagy egyszerűen húzd rá a kívánt fájlt a levélre, például a Windows Intézőből.

Biztonságosabb levelezés

Ha nem szeretnéd, hogy a postaládádat elárasszák (még több) szeméttel, akkor érdemes kikapcsolni a beérkezett levelekben a külső elemeket. A spamek küldői gyakran használják azt a trükköt, hogy a levélben elhelyeznek egy képet, amely nem a levél része, hanem egy külső szerveren található. Ennek alapján pontosan tudják, hogy hányan és kik nyitották meg a levelet. Operában ki lehet kapcsolni, hogy a külső forrásból származó képek és egyéb elemek ne jelenjenek meg.

Kattints a levelező eszköztárában a Nézet gombra, és válaszd ki az Elrendezés menüt. Ebben van egy olyan elem, hogy Külső elemek tiltása. Ezt kapcsold be (ha van mellette pipa, akkor már be van kapcsolva, ha nincs, akkor csak kattints rá).

Hangjelzés a levelekhez

Operában is lehet hangjelzést megadni a levelek érkezéséhez, sőt minden fiókhoz külön hangot adhatsz meg. Nyisd meg az Eszközök > Levelező és csevegő fiókok menüpontot, válaszd ki a megfelelő fiókot, majd nyomd meg a Szerkesztés gombot. A Bejövő fülön pipáld ki a Hangjelzés új levél érkezésekor elemet, majd válaszd ki a kívánt hangfájlt (ilyeneket például a Windows/Media mappában is találhatsz).

Aláírás a levelekhez

Az Operában, hasonlóan a többi levelezőhöz, automatikus aláírásokat rendelhetsz a leveleidhez. Minden fiókhoz külön adhatsz meg egy aláírást. Ez az aláírás szabványos módon kerül a levél végére, a "-- " jellel (fontos a space is!) lesz elválasztva a levél törzsétől, ezt nem lehet megváltoztatni. A levelek megjelenítésekor az Opera az ilyen aláírást felismeri, és válaszoláskor magától levágja.

Az aláírást az Eszközök > Levelező és csevegő fiókok menü alatt változtathatod meg, a Szerkesztés gomb megnyomása után a Kimenő fülön.

Ha az aláírásba beleteszed a szabványos elválasztó jelet, akkor az Opera már nem teszi be még egyszer, így egyebet is beletehetsz aláírásba (mint mondjuk elköszönés):

Üdv,
Sanyi

-- 
Töltsd le az Operát: http://opera.com/download

Weblap küldése egy ismerősnek

Ma már számos megoldás van arra, hogy egy új, érdekes weblapot elmentsünk. Az Operában van egy gyors módszer, amivel könnyen megjegyezheted a weblapokat, vagy elküldheted őket egy ismerősnek. Kattints jobb gombbal egy weblapon, és válaszd ki a Hivatkozás küldése levélben menüpontot, és küldd el a linket egy ismerősödnek, vagy akár magadnak, ha nem akarsz róla megfeledkezni.

Levelezés teljes képernyőn

Operában nem csak böngészni tudsz teljes képernyős módban, hanem levelezni is. Egyszerűen nyomd meg az F11 gombot, majd ha vissza akarsz térni normál módba, nyomd meg újra. Teljes képernyős módban csak a legszükségesebb eszköztárak jelennek meg.

Természetesen a fenti tippek csak egy kis részét fedik le a levelezőnek. A levelek rendezéséről még lesz szó a későbbiekben. Addig is, ha használsz olyan funkciót a levelezőben, amit itt nem láttál, nyugodtan írd meg a kommentekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr999519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrBubo 2006.05.22. 17:37:27

Szia

Ez se rosszabb leírás, mint az előző :-) Köszönjük.

kérdés:
van egy visszatérő hibám, ami gyakorlatilag verziófüggetlen.
Mégpedig, hogy a fogadónál csak egy
att.dat vagy egyéb, *.dat kiterjesztéssel érkeznek meg a levelek.
A dolog elég idegesítő, főleg hogy fontos helyekre is így érkezett a levél.
Ami eddig kiderült:
- a fogadó minden esetben OutlookExpress vagy Outlook2003
- a levelezőszerver nem bántja a levelet
- a víruskereső -küldő oldalon- biztos nem nyúl bele
- a víruskereső -fogadó oldalon- elvileg nem nyúl bele
van valakinek valami 5lete?


Tomio 2006.05.23. 08:32:46

Ugyanez van nálam is!

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.05.23. 09:32:33

Minden csatolmány esetében ugyanez a helyzet, vagy csak bizonyos típusokra? Képek például átmennek?

Én használok Outlookot is (IMAP-en keresztül), de még nem tapasztaltam ezt a hibát.

Tomio 2006.05.24. 10:05:55

Képekkel nincs gond, zip, rar csomagoknál, dwg rajzoknál rendszeres.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.05.24. 10:42:55

Szia! Küldtem neked egy levelet, arra a címre küldj át nekem egy olyan csatolmányt, amivel előjött ez a probléma.

DrBubo 2006.05.24. 20:57:25

a levél gondolom Tomionak ment - lévén az én emilem fake.

A legérdekesebb tesztsorom:
küldő: Opera
csatolmány: dwg
fogadó: Outlook2003 - azonos mailszerver - att.dat
fogadó: Outlook2003 - másik mailszerver - att.dat
fogadó: opera - azonos mailszerver - *.dwg

Ezután újrapróbáltuk
küldő: Thunderbird
csatolmány: dwg
fogadó: Outlook2003 - azonos mailszerver - att.dat
fogadó: Outlook2003 - másik mailszerver - att.dat
fogadó: opera - azonos mailszerver - *.dwg

Utóbbin én is meglepődtem, mert eddig főleg Opera-Outlook párossal tapasztaltam a hibát.

Ja és mégegy. Azonos mailszerver Opera küld OE fogad. 5 XLS-ből 2 DAT lesz.

A cégtől majd megpróbálok továbbküldeni egy problémás levelet én is.

DrBubo 2006.05.31. 09:37:34

Sziasztok

A hiba Thunderbird alatt is jelentkezik, de odáig már sikerült eljutni, hogy csak ékezetes csatolmányneveknél. ha kép, akkor a kiterjesztést nem bántja, de ha más, akkor a kiterjesztés is változik.
És csak az outlook esetében, az alternatív levelezőknél a probléma nem merül fel.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.05.31. 09:59:24

Igen, én is megnéztem, amit küldtetek, és valóban Outlook alatt hibásan jelenik meg. Egyelőre nem értem, mitől.

András · http://blogbybandikaa.blogter.hu 2006.06.10. 16:50:56

Szia Karaj!

Ezt a kérdést feltettem már az operafórumon is, de nincs sajna válasz:

Az imap levelezéssel van bajom.
Szeretném beállítani, hogy a szerveren is a sent mappába kerüljenek a levelek.
Beállítom a mappát az outboxnál, ez eddig ok is. De ha küldök egy levelet, a helyi sent mellett a fogadott mappában is megjelenik az elküldött levél.
Vajon miért?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.06.10. 16:56:19

Szia András!
Valószínűleg arra is fel vagy iratkozva. Az IMAP-nél minden mappára fel lehet külön iratkozni, és ha a Sent mappára is feliratkoztál, akkor történik ez. Ha nem rendszerezed a leveleket mappákba egy másik kliensben (pl. Outlook), akkor bőven elég az inbox-ra feliratkozni.

András · http://blogbybandikaa.blogter.hu 2006.06.10. 17:03:10

Köszi a gyors választ :)

Na igen, de ha nem vagyok feliratkozva a sent mappára, nem tudom beállítani az outgoing fülön, hogy oda tegye a küldött leveleket :(

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.06.11. 19:12:43

Holnap megnézem a munkahelyen, mert csak ott használok imapet. Így nincs ötletem, ezt nem tudtam, hogy fel kell legyél iratkozva.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.06.12. 10:46:35

Próbáld meg ezt: a feliratkozásnál a Sent items előtt vedd ki a pipát, de ne töröld le. Így gondolom nem vagy feliratkozva rá, de továbbra is kiválasztható marad a Kimenő résznél.

András · http://blogbybandikaa.blogter.hu 2006.06.12. 11:17:03

nem jó :( csak akkor választható ki, ha be van pipálva. :(

András · http://blogbybandikaa.blogter.hu 2006.06.12. 11:30:23

Jelentem ez egy darab bug a 8.53ban. A 9béná2ben már jó...

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.06.12. 11:36:58

Igen, nekem is működött, ezek szerint azért, mert betát használtam :)

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.07.13. 02:17:44

"Igen, én is megnéztem, amit küldtetek, és valóban Outlook alatt hibásan jelenik meg."

Nem csak ott. The Batnál is és Incredimailnél is. (csak amiket tapasztaltam)

"Egyelőre nem értem, mitől."
A Unicode UTF-8 karakterkódolás az oka szrintem.

Egyébként várható lesz majd valamikor, hogy fejlesztenek a kliensben is mondjuk képek beszúrása levélbe, lehetőség betűtípus módosítására...stb

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.07.14. 19:22:19

Tud valaki magyar Aspell letöltési helyet?
Mert az ftp cím, amit itt találtam nem jó. Már egy ideje nem elérhető.

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.07.14. 19:31:08

"érdemes kikapcsolni a beérkezett levelekben a külső elemeket."
Olyan nincs benne, hogy a partnerlistán szereplő címekről érkező levelekben a beépített képek megjelennek, az ismeretlen címekről nem?

Továbbá a partnerekhez tartozó ikonokról ejtenék pár szót.
Kitömörítettem a használt bőrömet majd a contacts mappába beletettem pár .png formátumú ikont a meglévőkhöz a skin.ini-t ennek megfelelően módosítottam, visszatömörítettem zip-be és azt írja amikor ki akarom választani, hogy nem ehhez az Opera verzióhoz való.
Van erre valami trükk? :D

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.07.14. 20:43:46

Itt van valami, ami elméletileg működik Linux alatt, de Windows alatt még nem sikerült működésre bírni. Próbáld meg ha van kedved.
tkltrans.sourceforge.net/aspell/aspell.htm

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.07.14. 23:49:00

Köszi, de nekem se jött össze semmi. Remélem hamarosan csinál valaki windowsra is, aki nagyon unatkozik, és elérhetővé teszi.
Ha már a románoknak is van :DD

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.07.15. 13:41:49

Gondoltam beírom, hátha valaki nem tudja és hasznát veszi:
Ha egérrel kijelölsz a levélben egy részt, majd a válaszra nyomsz, akkor csak az egérrel előzőleg kijelölt részt idézi be a válaszba.

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.08.01. 23:03:28

Nincs valami trükk, hogy Operában lehessen képet beilleszteni a levélbe?
Gondolok HTML belinkelésre, widgetre, kiegészítőr....stb

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.08.03. 20:09:07

Az idézeteket el lehet valahogy tüntetni?
Ezeket: >> >> >
Nagyon zavaró sok válasznál...

Mészáros Viktor 2006.08.04. 11:09:26

Sziasztok! Bevallom, hogy az sem az Opera böngészőjét, sem a levelezőjét nem ismerem, sosem használtam, de úgy érzem mégiscsak tudnék némi hasznos információval szolgálni azoknak, akiknek gondjuk van a küldeményük .DAT kiterjesztésre való átnevezésével. Thunderbird-öt használok és ez a probléma velem is előfordult, de nem gondoltam volna, hogy ilyen egyszerű a megoldás, ezért sokáig nem is néztem utána. Viszont a minap találtam egy oldalt, ami mindent világossá tett számomra: kb.mozillazine.org/Attachments_renamed Azt viszont nem tudom, hogy Operában hogyan lehet ezt a bizonyos dolgot átállítani. Viszont abban reménykedem, hogy legalább egy picit tudtam segíteni.

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.08.24. 13:36:16

Annyit még megemlítek, hogy a spam-nek jelölt levelekben az opera miért tölti le a távoli képeket?
Ez a tény kissé megrengette a bizalmam a legbiztonságosabb böngészőnek nevezett Operában. :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.08.24. 14:00:17

Le tudod tiltani, igaz, nem a spamekre, hanem minden levélre.
Levelezőben Nézet gomb > Elrendezés > Külső elemek tiltása.

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.08.24. 19:40:06

Ezt én is tudtam, de ha letiltom, akkor semmilyen levélben nem jelenik meg.
De észrevettem még egy hibát. Ha IncrediMaillel küldenek csaktolt fájlt az attachment(3 jegyű szám).tmp fájlként érkezik.
Ezen hibákat/hiányosságokat majd várható, hogy javítják/pótolják az Opera 10-ben?

Penge · http://pengemester.try.hu 2006.08.27. 23:39:51

Még egy hiba:
Ha meghajtóban lévő CD-ről/DVD-ről csatolsz mellékletet, akkor a levelet melléklet nélkül küldi el.

jeti 2006.11.03. 13:34:48

Sziasztok!

Az Opera levelezőjében hogy kell beállítani a biztonságos levelezést?
Jeti

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.03. 14:18:44

A fiók beállításaiban a kiszolgáló fülön pipáld be a "Biztonságos kapcsolat" részt. Van a kimenő és a bejövő kiszolgálóhoz is.

De ha azt szeretnéd, hogy más ne tudja elolvasni a leveleidet, akkor használj mester jelszót (beállítsok > haladó > biztonság).

jeti 2006.11.03. 18:42:33

Köszönöm a gyors választ, de én egy harmadik biztonságos levelezésre gondoltam... :-)
Nem vagyok otthon a témában, de ki szeretném próbálni, és utána használni.
Szóval magát a levelet szeretném titkosítani. Nyilvános és saját kulccsal. Tehát elküldöm valakinek a publikus kulcsomat, ő azzal lezárja, és én csak a privát kulcsommal tudom megnyitni a levelet. Ha van egy biztonsági aláírásom is, akkor még a személyben is megbízhatok...
A legtöbb levelezőbe alapból be van építve, csak az Operáéról nem találtam hasonló leírást.
Jeti
Ui.: Mire jó a mester jelszó? Egyszer beállítottam, azóta se kérte még tőlem. Másfelől a levél fájlokat (.mbs) se titkosította vele.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.03. 20:43:26

Igen, erre használhatod a PGP-t vagy GPG-t, de sajnos nem lehet beépíteni az Operába. Van olyan funkciójuk viszont, hogy az aktív ablak tartalmát kódolják be vagy vissza, úgy emlékszem ez megy Operával is.

Farkasné Kati 2006.11.05. 20:33:26

Sziasztok! A következő problémám van. A sima leveleket el tudom küldeni, de 4-500 kB-os csatolások nem mennek el. Ez fennáll nemcsak az Operában, hanem az Outlookban. Segítsetek!!!!.
Üdv. Kati

opera10 · http://www.my.opera.com/Lali19871014/blog/ 2006.11.05. 21:02:57

Lehet, hogy olyan fájltípus, amit nem enged elküldeni(pl exe-t általában blokkolja a levelező szerver, probáld tömöritett fájlal) Vagy nézd meg, hogy mennyit enged a postafiókod(v. a fogadóé) bár az 500kb elég pici és sztem ilyen baj csak az 50 v.500MB-nál lehet necces...ha más nem megy akkor probáld webes felületröl elküldeni..

jeti 2006.11.05. 22:39:12

Sziasztok!

Ír majd valaki egy cikket a magyar helyesírás ellenőrző telepítéséről és használatáról? Egyszer már addig eljutottam, hogy kell a programot feltenni, csak szótárt nem tudtam hozzákapcsolni.
Köszönöm.
Jeti

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.05. 22:46:27

Sajnos magyar szótár csak ispellre van, aspellhez valahogy módosítani kellene, de nem sikerült rájönnöm, hogy mit és hogyan...

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.06. 13:42:54

Akinek van kedve kísérletezni a magyar szótárral, itt találhat alapot hozzá: ftp://ftp.gnu.org/gnu/aspell/dict/hu/

Ha sikerül valami eredményt elérni, szóljatok, nekem nem jött össze.

cronos 2007.01.28. 17:22:54

Sziasztok!

Én csak egyszerű mapákat szeretnék felvenni a levelezőben, hogy oda szortirozzam a beérkező leveleimet.
A baj csak az, hogy sehol sem találom hogyan is kellene.
Ez elég alap dolog, remélem csak én vagyok béna.


bye

cronos 2007.01.28. 18:08:12

Bocs, de a fórumot később olvastam. Szóval itt szűrőnek hívják :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.01.28. 19:48:00

Igen, de olvasd el alaposan, mert a szűrő azért nem mappa, mappák nincsenek Operában. Olvasd el a súgóban is a levelezőről szóló részt.

Major (törölt) 2008.01.27. 21:27:55

Sziasztok!
Az opera 9.25 levelezőjét használom. Levél küldésekor a következőt írja ki a hibakonzol: "Belső hiba 555 5.5.2 syntax error 12sm7044860fgg.6". Ezek után újra beállítottam a fiókot (gmail), de a helyzet ua.
Tud valaki segíteni?
Köszönet! Major.

Lali_ 2008.01.28. 13:49:22

Szia
A bejövő kiszolgálónak ezt használod? pop.gmail.com
A kimenőnek pedig ezt? smtp.gmail.com
Levélfogadás megy?
Nempróbáltál mostanában a 9.5-ös Operát?

Major (törölt) 2008.01.28. 17:45:38

Igen (amennyiben tőlem kérdezed), a bejövő és a kimenő kiszolgálókat úgy állítottam be. Leveleket sem fogadott, akkor hasonló hibaüzenet volt, csak más számokkal.
De időközben megjavult! Több email fiókot kezel(azóta hibátlanul).
Az összes fiókot töröltem, majd újra beállítottam (korábban biztosan elrontottam valamit).
A 9.5-ös Operát még nem próbáltam, úgy tudom innen a 9.25-öst lehet letölteni.

Lali_ 2008.01.28. 22:06:36

Igen tőled kérdeztem :)
Örülök neki, hogy megoldódott magától
Igen a legújabb stabil 9.25-ös. (A 9.5-ös még fejlesztés alatt van, ezért a használta nem javasolt) Csak azért kéérdeztem mert másra gyankodtam..

Major (törölt) 2008.01.29. 12:27:17

Oké.
Én is örülök, gyakorlatilag most már minden rendben van a levelezőmmel, gond nélkül használom,és már várom a stabil 9.5-ös Operát.
Köszönöm a segítséget!
Üdv. Major

Major (törölt) 2008.02.01. 12:00:09

Sziasztok!
A következőt szeretném kérdezni:
Az Opera 9,25 levelezőjében van e "Visszaigazólás kérése kézbesítésről,-levél elolvasásáról" funkció.
Ha van, akkor ezt hogy lehet használni.
Idáig még nem találtam meg ezt a funkciót(lehet, hogy itt van a szemem előtt, csak nem vagyok képes arra, hogy észre vegyem).
A segítséget előre is köszönöm!
Major

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.02.01. 12:50:50

Visszaigazolás nincs Operában.
Van lehetőséged arra, hogy azokat a leveleket szűrd, amelyek kérnek visszaigazolást (bár nem tudsz rájuk visszaigazolást küldeni, legfeljebb priorizálásra lehet jó). Erről itt olvashatsz: magyaropera.blog.hu/2004/02/12/levelek_nyugtazasa_read_receipt

Major (törölt) 2008.02.01. 15:21:40

Oké.
Végül is a "visszaigazolás kérése" nélkül is tudom használni a levelezőt.
Lehet, hogy majd egy későbbi változatban
benne lesz ez a funkció.
Mindenesetre így is többször használom, mint más levelező klienseket.
Köszönöm a segítséget!
Üdv. Major

Major (törölt) 2008.02.11. 00:31:14

Sziasztok!
Segítséget kérek (már megint).
Az történt ugyanis, hogy az Operám elkezdett furcsán viselkedni.
Amikor megnyitom, akkor nem a saját beállításaimmal jelenik meg:nem az általam kiválasztott skinnel és nem a gyorskereső, hanem az "operás oldal".
Ha újra beállítom, akkor a következő elindításkor ismét "elfelejti" a beállításaimat.
Mi van vele? Hogy tudnám megjavítani?
Előre is köszönöm a segítséget!

Lali_ 2008.02.11. 17:44:39

Valami miatt "elfelejtette" a beállításaidat. Az opera:config ban nem piszkáltad mondjuk a fent említett dolgokat? És az opera6.ini fájlod nem sérül/t meg valami miatt, az tárolja az ilyeneket?

Major (törölt) 2008.02.11. 21:00:34

Helló Opera 11!
Nem piszkáltam semmit. Közben letöltöttem újra az Operát és letöltés közben ez a felirat jelent meg, hogy: hibás fájlok javítása(vagy vmi hasonló).
Ezek után a helyzet ugyanaz maradt.
Még a levelezőben sem maradnak meg a saját beállításaim, mint pl. az elrendezés beállítása.

Lali_ 2008.02.12. 19:34:24

Hát akkor valami "belül" nagyon megsérülhetett.
-Jólértem hogy akkor volt már javításos telepítés? Ha az sem segít, akkor:

Próbáld talán azt, hogy a C:documentand settings...-ból kimásolod a fontos fájlokat, majd teljes eltávolítás és kitörlöd a profilt is, esetleg regisztrit is (futtatás: regedit), majd a fontos fájlokat visszamásolgatod, de nem mindent, mert akkor jóeséllyel ismét bekerül a hibás dolog is. Vagy egyéb útvonalon tárolod a beállításokat és az opera:config -ban megadod ezeket az elérési utakat. Itt van szó arról, hogy mi-melyik fájlban van: logout.hu/iras/nyomtatobarat/bongeszonk_beallitasainak_lementese.html

Major (törölt) 2008.02.15. 21:24:23

Helló Opera 11!
Megjavult az Opera böngészőm.
Ugyanis időközben az egész op. rendszerem leállt. A szervízben közölték, hogy -többek között- káros programok is kerültek a gépre. Most már jól működik a Windows is és az Opera is.
Köszönöm a segítséget!

Aptyuka2 2009.02.14. 04:49:32

Régi téma, de még mindig nem értem. Levelek nyugtázása. (Read receipt)
Új szűrőként beírva: Azok a levelek, ahol bármelyik fejléc tartalmazza, hogy Disposition-Notification-To
És a levelező fiókoknál nem kell valamit beállítani?
Nem találok a neten semmit, ami segítene.

Köszönöm, ha segíteni próbáltok.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.02.14. 08:42:12

@Aptyuka2: mit szeretnél? a fenti arra jó, hogy kiszűrje azokat a leveleket, amelyekre kértek nyugtázást. De nyugtázást küldeni, és nyugtázását kérni továbbra sem tudsz Operával.

Aptyuka2 2009.02.14. 09:58:27

Igen, most már (Tőled) megtudtam, pedig az utóbbit szerettem volna.
Köszönöm a segítségedet!

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2009.02.14. 11:48:39

Gyors kérdés: Most nézegettem, hogy elég sokat fejlődött az Opera POP3-ja. Értem ez alatt, hogy beállítható, hogy hagyja a leveleket a szerveren és csak x nap után törölje, vagy ha az Operából is véglegesen törlöm. Kérdezem, ezek a fícsörök együtt tudnak működni valahogy a Gmaillel? Ha igen, akkor mit állítsak be a POP3-nál a Gmail felületen? Hogy hagyja a leveleket az inboxban, vagy törölje őket?

Pater Boddhiszattva 2009.05.21. 17:49:21

van ötletetek arra, hogy ha négy fiókot használtam eddig,de abból kettőt töröltem (kb 15000 levél fiókonként), akkor a fiókok törlésével miért nem törölte le a vinyómról is a leveleket? elsődleges célom ugyanis pont az volt, h helyet szabadítsak fel. ezt menauálisan kell megtennem?

tErika 2011.02.04. 09:02:16

Nekem van egy problémám a levelezővel kapcsolatban (ami valószínűleg nem az opera levelező hibája). Gmail címre van beállítva a levelező. Ha teszem azt nem itthonról írok valakinek e-mailt, hanem máshonnan és közvetlenül a gmail-ből akkor, amikor az opera áttölti a leveleket a gmail elküldött mappájában lévő friss üzeneteket nekem beérekző olvasatlan levélként jelöli meg a saját levelező programjában. Nem tudom mennyire érthető ez a probléma. Tehát, ha nem a levelezőből válaszolok valakinek, hanem a gmailen keresztül akkor nekem az opera levelezőjében nem az elküldött mappában jelenik meg a levél, hanem a beérkezettbe.
Ötletek?
süti beállítások módosítása