Magyar Opera

Opera Mini: további információk

Az Opera Mini magyarországi bevezetéséről további információk kerültek napvilágra. Ennek alapján az Opera és a Pannon között egyelőre még csak egy tesztidőszak indult, ennek végén remélhetőleg magyar és angol nyelvű Opera Mini is elérhető lesz a PannonW@P oldalán.

A Mobilvilág cikke részletesebben tárgyalja a letöltést és a tesztidőszakot is:

Letöltés

  • WAP

    Töltse le az alkalmazást a PannonW@P-ról a Letöltések vagy Hasznos menüpontból.

  • SMS

    Küldje el SMS-ben az "opera" szót a 9000749-es számra, és válaszüzenetben megkapja az Opera Mini letöltéséhez szükséges oldal címét. Az SMS küldés díja számlás és kártyás előfizetés esetén bruttó 43,75 forint.

A próbaidőszak alatti letöltést és használatot 1 hónapig, azaz 2006. január 12-ig biztosítja a Pannon GSM. Az Opera Mini próbaverzió letöltésével hozzájárul, hogy a Pannon GSM később megkeresse az alkalmazás használatával és jövőbeli fejlesztésével kapcsolatos kérdésekkel.

Frissítés: az Opera Minit már minden szolgáltató hálózatában le lehet tölteni, Webről vagy SMS-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaropera.blog.hu/api/trackback/id/tr494746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2006.03.10. 13:58:23

Ugye aki kipróbálja csinál néhány screenshotot a Mini-ről működés közben?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.03.10. 13:58:54

Ezen az oldalon össze is hasonlíthatod a mobil böngészőket (például a Minimo szánalmasan gyenge szerintem):
www.howtocreate.co.uk/operaStuff/devices/#msdn

Anonymous 2006.03.10. 13:59:27

Karaj:
Köszi, de engem a Java alapú Mini shotok érdekelnének.

Anonymous 2006.03.10. 13:59:57

Na kérem, nem csak Pannonnal megy, én egy 3100-ás Nokián próbáltam T-Mobile-os GPRS eléréssel, nagyon szépen futott.
Bármely Java-s telóra letölthető innen: mini.opera.com

attys 2006.03.10. 14:00:58

Ha én T-mobilos vagyok és be volt lőve a V3-ban a GPRS, akkor az Opera Mini azt fogja használni? Mert nekem telepítéskor nem kérdezett semmit.
süti beállítások módosítása